Köhnəlməyən
hisslər
Kəmalə
Hüseynova: “Mən öz həyatımı yaşayan insan, səhnədə
də öz rolumu oynayan aktrisayam”
O,
özünəməxsus, fərqli və eyni zamanda maraqlı,
emosional, həssas və ən əsası təbii
plastikası olan aktrisadır. Səhnəyə çıxarkən
özündən əsər-əlamət qalmır, o,
obrazı içində yetişdirir, böyüdür,
tamaşaçı qarşısında elə
oyandığı obrazın özü olur. Bəlkə ona
görə ki, aktrisalıq onun alın yazısıdır. O,
bəxtinə düşən rolları səhnədə məharətlə
oynayır. Bir az üsyankar, bir az inadkar olsa da, içindəki
bütöv ədalət hissi xarakterini tamamlayır.
Həmsöhbətimiz ötən
teatr mövsümünün ən yaddaqalan
tamaşalarından birində - “Qatarın altına atılan
qadın”da “intihar” edən aktrisa Kəmalə
Hüseynovadır. O, bir az özündən, bir az sənətdən,
bir az da arzularından danışdı...
Adı olmayan sevinc hissi
- Bu yaxınlarda Əməkdar
artist fəxri adına layiq görüldünüz. Hansı
hissləri yaşadınız?
- O elə
bir hissdir ki, bilmirəm ona nə ad verim. Orada məsuliyyət
də var, bir məqama çatmaq anı da, çoxdan gözlədiyim
bir xəbərin sevinci də, nəhayət ki, çəkdiyim
əziyyətlərin qiyməti də... Bütün bu sevinclər
üst-üstə gəldi. Əslində adı olmayan
çox gözəl bir hiss idi. Tanrıya şükürlər
edirəm ki, mən bu hissi yaşadım.
- Sevilən
aktrisa olsanız da, haqqınızda az məlumatımız
var. Bəlkə özünüzü oxucularımıza bir az
da yaxından tanıdasınız?
- Şəki
şəhərində anadan olmuşam, sonra ailəmiz
Bakıya köçüb, elə orta məktəbi də
burada oxumuşam. Valideynlərim incəsənət sahəsini
seçməyimi istəmədiklərinə görə məktəbi
bitirəndə sənədlərimi başqa bir ali məktəbə
verdim. Ancaq müsabiqədən keçə bilmədim. Nə
yaxı ki, belə oldu. Bir qədər inadkar insanam. Harada ki,
arzularıma baryer qoyurlar, orda inadkarlığım doğur.
Ancaq qadağalar olmayanda inadkarlığım da olmur. Əslində
həyatın axarı ilə yaşayan insanam. İkinci il
valideynlərim bir az narazılıq eləsələr də,
sənədlərimi İncəsənət İnstitutunun
dram-kino aktyorluğu fakültəsinə verdim. Gözəl
aktrisamız Şəfiqə Məmmədova imtahan
götürəndə məni bəyəndi, dedi ki, mütləq
və mütləq bu qız incəsənət institutuna qəbul
olmalıdır. Və beləcə mən instituta qəbul
olundum. Amma arzum aktrisa olmaq deyildi. İkinci kursda oxuyanda
rejissorluq fakültəsində oxuyan bir oğlan məni iki
tamaşaya dəvət etdi, mən də sonradan həyat
yoldaşım olan bu oğlanın tamaşalarında
oynadım və qərara gəldim ki, aktrisa olacağam...
“Çox sadiq insanam”
Gi de
Mopassanın hekayəsi əsasında “Çiyələk
kolu”, Alber Kamyunun “Anlaşılmazlıq” hekayəsi əsasında
hazırlanmış tamaşada rollar oynadım. Təbii ki, mənim
sevimli müəllimlərimin - Fikrət Sultanovun, Vidadi Həsənovun
çox böyük rolu olub mənim aktrisa olmağımda. Sənətdə
nə uğur qazanmışamsa, onların sayəsində əldə
etmişəm. Müəllimlərimə müəllim yox,
ustad deyirəm. Onların qarşısında baş əyirəm.
Onlar mənim dünyagörüşümü,
zövqümü, təfəkkürümü
formalaşdırdılar, sənəti mənə sevdirdilər.
Üçüncü kursda oxuyarkən Kəmalə
Hüseynova 22 yaşında “Xanımın təşrif
buyurması” (F.Dürremant) əsrində 65 yaşlı
xanım rolunu oyanır. Tamaşa böyük səs-küyə
səbəb olur. Kəmalə Hüseynovanın ifası teatr
ictimaiyyətinin nəzərindən qaçmır.
- Gözəl
bir tamaşa idi. O tamaşanı sonra diplom tamaşası kimi
oyandıq. Dördüncü kursda oxuya-oxuya mən Gənc
Tamaşaçılar Teatrına dəvət aldım. Bu
günə kimi də ordayam. Ara-sıra analıq məzuniyyətinə
getməyimə baxmayaraq (gülür).
Ailə,
övladlar, qayğılar, bunların heç biri
aktrisanın sənətinə olan sevginizi azalda bilmədi...
- Mənim
üçün nə teatr ailənin sevgisini azalda bilməz,
nə də ailə sənətimə olan sevgimi azalda bilməz.
Əkizlər bürcündənəm. Keçdiyim həyat
yolu sübut etdi ki, mən hər bir şeyi öz yerinə
qoya bilən insanam. Hər insanda bu alınmır. Sadəcə
mən nəyi isə qurmuşamsa, onun dağılmasına
imkan vermərəm. Ailəmdə, teatrda, kinoda nə baş
verirsə versin, mən onu dağıda bilmərəm. Mən
hətta, köhnəlmiş bir əşyam da olsa ondan
ayrıla bilmirəm, onu ata bilmirəm. Çox sadiq insanam. Hər
bir şeydə sadiqəm. Mənim hisslərim də, sevgim də
belədir, heç vaxt köhnəlmir, azalmır,
ölmür. İstəyirlər məni qəbul etsinlər,
istəyirlər etməsinlər, mən beləyəm.
- Yeri gəlmişkən,
gələcək həyat yoldaşınızın
tamaşasında aktrisa kimi ilk addımlarınızı
atdınız, tanındınız, sevildiniz. Bəs sonra nə
oldu?
- Sonra
yoldaşım rejissor olmadı, amma məni aktrisa elədi
(gülür). Tamam başqa bir sahəni seçdi. Mən isə
aktrisa oldum və bu günə qədər də bu yoldan
sapmadım. Övladlarıma da həmişə deyirəm ki,
çalışın öz məqamınıza, öz məramınıza
doğru gedin. Çatmasanız, sonda peşman olsanız da, məramınıza
doğru gedin. Mən, ümumiyyətlə, mərama doğru
gedən insanam. Heç bir mübarizə aparmıram.
Qarşıma çıxan işdə əngəl varsa,
üzümü çevirib gedirəm. Amma çox qəribədir,
sonda bütün işlərimi elə bil kimsə düzəldir.
“Oynadığım obrazların
sonrakı taleyi...”
- Elə
bil Allah-Təala sizi aktrisa olmaq üçün dünyaya gətirib?
Siz necə düşünürsünüz?
- Hərdən
mən də elə düşünürəm. Dünyaya bir
dəfə də, iki dəfə də, yüz dəfə də
gəlsəm, yenə aktrisa olardım.
- Səhnədə
qadınların daha çox hansı hisslərini göstərmək
istəyirsiniz?
- O hissləri
ki, qadınlar cəmiyyətə çıxarmağa
qorxurlar, çəkinirlər, bax onları göstərmək
istəyirəm.
- “Kişi
söz”ündə Tovuz, “Araqarışdıran” Tamilla, “O
dünyadan salam” filmində Sona, “Məhkumlar”da Əzizə və
neçə-neçə rollar oynamısınız. Səhnəyə
çox yaraşsanız da, deyəsən, kinonu daha çox
sevirsiniz?
- Kinonun dəhşətli
dərəcədə çox istəyirəm. İndiyə
kimi 15 filmə çəkilmişəm. Axırıncı
filmim “Ölüm növbəsi” olub.
- Amma “Məhkumlar”
filmi barədə qəribə fikir söyləyirsiniz.
Müsahibələrinizin birində deyirsiniz ki, “Məhkumlar” mənim
ilk və son filmimdir.
- Başqa
rejissorlar məndən inciməsinlər, oynadığım
obraza görə belə demişəm. O roldan sonra bir müddət
fikirləşirdim ki, görəsən, Əzizə necə
yaşadı, necə öldü? Övladlarım mənə
ürək-dirək verirdilər ki, o sadəcə obrazdır.
Amma əminəm ki, həyatda da elə insanlar var. Əzizə
rolunu ona görə sevirəm ki, heç kimin deyə bilmədiyini
o deyir. Ümumiyyətlə, oyandığım obrazların
sonrakı taleyi həmişə məni narahat edir.
“Ərizə”
tamaşasında Reyhan, “Məhəbbət, şeytan, lambada”da
Fira, “Cəza”da Femida, “Pəri Cadu”da Pəri Cadu, “Məkkəyə
gedən yol”da Zeynəb, “Ana qaz”da Ana qaz, “Ezop”da Klea,
“Qatarın altına atılan qadın”da Gültəkin
Sarabskaya və neçə-neçə yaddaqalan rollar yaradan
aktrisanın səhnədə, kamera qarşısında
heç bir kompleksi olmasa da, Kəmalə Hüseynova həyatda
fərqli bir insandır...
- Həyatda
kifayət qədər utancaq insanam. Bir məclisə gedəndə
iki saatdan sonra başımı qaldırıb ətrafa
baxıram. Ancaq inanmıram ki, səhnədə elə bir
şey olsun ki, onu bacara bilməyim.
- Ailə
üzvləriniz tamaşalarınıza gəlirmi?
-
Yoldaşımdan utanıram. O, ixtisasca rejissordur, elə bir
imtahan verirəm onun qarısında. Biləndə ki, o
zaldadır, özümü yaxşı hiss eləmirəm.
Ona görə də xahiş edirəm ki, mümkündürsə
tamaşaya gəlməsin.
- Hər
bir insanın öz arzuları var. Siz də Cəfər
Cabbarlının “Gültəkin” əsrində Gültəkin
obrazını oynamaq istəyirsiniz. Niyə məhz Gültəkini?
- Əvvəla,
Cəfər Cabbarlı klassikadır. İkinci, gültəkinlər,
dövlət bəylər, aydınlar nə qədər desəniz
bu gün də var. Əsər bu günlə tam səsləşir.
Klassika budur. Qoy aktrisalar məndən inciməsinlər,
içimdə olan Gültəkini bu günə qədər səhnədə
görməmişəm. Bəlkə bu rol məndə
heç alınmayacaq, hamı mənə qarşı olacaq,
bunu deyə bilmərəm, amma mənim içimdə Gültəkin
var. Yaşım keçir, inanmıram, bundan sonra mənə
Gültəkin rolunu versinlər, amma beynimdə bu
dövrün Gültəkini var. Bilmirəm, hansısa rejissor
bunu eləyər ya yox, amma Cəfər Cabbarlının
“Aydın”ını tam müasirləşdirilmiş formada səhnələşdirmək
mümkündür.
“Çox şirin idi intihar”
Kəmalə
xanımın üç övladı var. İki
övladı Türkiyədə təhsil alır, sonbeşiyi
isə orta məktəbdə oxuyur. Deyir ki, heç biri incəsənət
sahəsini seçmədi. Biri
hüquqşünaslığı, o biri birisi tibb sahəsini
seçdi.
Daha
çox işləyəndə dincələn, gündə dəfələrlə
içindəki ədalət tərəzisində haqq-hesab
çəkən, özünə ən çox “Səbir elə,
Kəmalə” - təskinliyini, “axı günah səndə
idi?” sualını verən Kəmalə Hüseynovanın həyatda
başqa hobbiləri də var. Toxumaq, dizayn vermək, pərdələr,
yataqlar tikmək, xəzlərdən örtüklər
hazırlamaq onun sevdiyi məşğuliyyətlərdəndir.
Deyir ki, mən qocalanda ürəyim istədiyi qədər,
çoxlu-çoxlu toxuyacağam.
“Mən
öz həyatımı yaşayan insan, səhnədə də
öz partiyamı oynayan aktrisayam” - deyən Kəmalə
xanım, görəsən, sənətdə hara can atır?
- Tənhalığa
can atıram. Ömür boyu tənhalıqdan çıxa
bilmədim. Hərdən özüm-özümə deyirəm:
ey böyük tənhalıq, bircə sən məni tərk
eləmədin. Ailəmlə bir yerdə xoşbəxt olsam
da, yenə də içimdə tənha bir Kəmalə var.
-
“Qatarın altına atılan qadın”da cəmiyyətin sənətkara
münasibətini, sənətkarın sonrakı taleyini
göstərdiniz, məhv olmuş qadın obrazını
yaratdınız. “İntihar”dan sonra nələr
yaşadınız?
- Çox
şirin idi intihar. İkinci premyeradan sonra pərdə
arxasına keçib doyunca ağladım. Çünki
düşüncələrimin 50 faizini oynaya bilmişdim. Rol
da xoşuma gəlmişdi. O ərəfədə
saçıma rəng qoymurdum, gözəllik salonlarına
getmirdim, üzümə krem də çəkmirdim ki,
yaşlı görünüm. Psixoloji olaraq özümü
qocalığa hazırlamışdım.
Bu,
aktrisanın uğuru idi. Odur ki, tamaşadan sonra
ünvanına çoxlu sayda xoş sözlər, təbriklər
deyildi. Onun üçün bütün təbriklərin daha
qiymətlisi isə Türkiyədə təhsil alan oğlunun
ona yaxınlaşıb: “Səninlə fəxr edirəm, ana!”
- kəlmələri idi.
Təranə Vahid
Mədəniyyət.- 2012.- 2
sentyabr.- S. 11.