Hotel restoranların idarə edilməsi

 

    Seminarda müzakirə olunub

 

   Dünya Turizm Günü münasibətilə daha bir tədbirKazbegi AzərbaycanMəhdud Məsuliyyətli Cəmiyyətin dəstəyi, Hotellər Restoranlar Assosiasiyasının təşkilatçılığı iləExselsiormehmanxanasında keçirilib.

  

    «Qonaqpərvərlik: hotel restoranların idarə edilməsi» adlı seminarda Hotellər Restoranlar Assosiasiyası İdarə Heyətinin sədri Samir Babazadə tədbir iştirakçılarına rəhbərlik etdiyi qurum barədə məlumat verib. Onun sözlərinə görə, assosiasiya hotellərin restoranların idarə edilməsi, açılışa hazırlanması, personalın təlimi, daxili strukturun qurulması, böhrandan çıxma imkanları digər sahələrdə xidmətlər göstərir: «Bu xidmətlər yüksək peşəkarlıq səviyyəsində hər bir müəssisəyə fərdi yanaşma əsasında qurulur. Bizim layihələr mehmanxanalarda xidmət səviyyəsinin artırılması maliyyə dövriyyəsinin yüksəlməsinə yönəlib».

   Natiq qeyd edib ki, ölkə prezidenti tərəfindən 2011-ci ilinTurizm ilielan olunması “Eurovision” müsabiqəsinin gələn il Bakıda keçirilməsi hotel restoran şəbəkəsində fəaliyyət göstərənlərin üzərinə əlavə vəzifələr qoyur.

   Qurum rəhbəri Yunanıstanda fəaliyyət göstərən hotel turizm sənayesi üçün kadrlar hazırlayan peşə məktəbi barədə məlumat verib. Məlum olub ki, yarandığı 30 ildə məktəb dünyanın turizm sektoru üçün minlərlə kadr yetişdirib: «Bu peşə məktəbi turizm sahəsində Azərbaycanın müvafiq strukturları ilə əməkdaşlıq əlaqələri qurmaq üçün müəyyən addımlar atır. Məktəb tərəfindən yaxın vaxtlarda Bakıda menecerlərin peşəkarlığını artırmaq məqsədilə kurslar təşkil ediləcək».

   Seminarda mehmanxanaların təsnifatı, xidmət standartları, təlim sistemi s. ilə bağlı təqdimat da olub. Təqdimatda menecerlər biliklərə yiyələnməklə yanaşı, hotelçilk restoran biznesinin müasir ənənələri, xidmət standartlarının tətbiqi ilə bağlı suallara cavab veriblər.

   Seminar iştirakçıları gigiyena qida təhlükəsizliyini müzakirə ediblər. Hotel restoran aşbazları, masa xidmətçiləri, anbar işçiləri, sanitar həkimlər üçün nəzərdə tutulmuş təqdimatda gigiyena qida məhsullarının saxlanma qaydaları şərh edilib.

   Sonda hotel restoran şəbəkəsində çalışan mütəxəssislərin praktiki bilik bacarıqları nümayiş olunub.

 

 

   Fəxriyyə Abdullayeva

 

   Mədəniyyət.- 2011.- 30 sentyabr.- S. 9.