“Tamaşaçı
zəif əsəri qəbul etmir”
N.B.Vəzirov adına Lənkəran Dövlət Dram
Teatrının aparıcı aktyorlarından olan Sucəddin
Mirzəyev 1956-cı ildə Masallının İkinci
Yeddioymaq kəndində dünyaya gəlib. İncəsənət
İnstitutunun dram-kino aktyorluğu fakültəsini bitirib.
1977-ci ildə təyinatla Lənkəran Dövlət Dram
Teatrına gedib və bu günədək həmin kollektivdə
çalışır.
35 il ərzində bu səhnədə
gah Balaş (Cəfər Cabbarlı, “Sevil”) olub, gah Fərhad (Əbdürrəhim
bəy Haqverdiyev, “Bəxtsiz cavan”), gah Şah Təhmasib (Nəriman
Nərimanov, “Nadir Şah”). Şah Edip (Sofokl, “Şah Edip”),
general Həzi Aslanov (Hüseyn Abbaszadə, “General”) rolunda da səhnəyə
çıxıb. Tamaşaçılar onu Ədəbi
işçi (Elçin, “Mənim sevimli dəlim”), Herostrat
(Qriqori Qorin, “Herostratı unudun”) rollarında da görüblər.
Rol aldığı iki tamaşa (“Ölülər”,
“Olanlardan-keçənlərdən”) AZ.TV-nin Qızıl
Fondunda qorunur.
Tələbəlik illərindən
öz istedadı ilə seçilən müsahibimiz diplom
tamaşasında Balaş rolunda (Cəfər Cabbarlı
“Sevil”) çıxış edib:
- Adil İsgəndərov kimi nəhəng
sənətkarın kursunda oxumaq böyük xoşbəxtlik
idi. Təəssüf ki, Adil müəllim kinostudiyadakı
işlərilə bağlı sonrakı illərdə bizə
dərs deyə bilmədi. Amma digər müəllimlərimiz,
xüsusilə Ələmdar Quluzadə bizə bu sənətin
sirlərini dərindən öyrədirdilər. Onları həmişə
hörmətlə xatırlayıram. Diplom tamaşamız
üçün Cəfər Cabbarlının “Sevil” pyesi
seçilmişdi. Balaş rolu mənə etibar edildi. Mən
də çalışdım ki, bu etimadı doğruldum. Hər
halda, ifam pis alınmamışdı. Gözəl pedaqoq, rəhmətlik
Nəsir Sadıqzadə məni bu rolda görəndən sonra
həmişə “Balaş” - deyə
çağırırdı.
İnstitutu bitirəndə mənə
səhnə danışığı kafedrasında müəllim
kimi çalışmaq təklif olundu. Amma mən Lənkəran
Dövlət Dram Teatrında çalışmaq istədiyimi
dedim.
- Gəldiniz Lənkəran teatrına.
Həmin günləri necə xatırlayırsınız?
- Burada məni tamam fərqli bir
mühit gözləyirdi. İnstitutda yaxşı
tanıdığım və yaşıdım olan tələbə
yoldaşlarımla səhnəyə
çıxmışdımsa, burada məndən
yaşlı, təcrübəli aktyorlarla birgə
çalışmalı idim. İlk vaxtlar yeni hazırlanan
tamaşalarda mənə rol verilmədi. Teatrın
repertuarında olan Səməd Vurğunun “Vaqif”, İlyas Əfəndiyevin
“Mahnı dağlarda qaldı” əsərlərində kütləvi
səhnələrə çıxırdım. Heç vaxt təkəbbürlü
olmamışam, yalnız baş rolda oynamaq iddiam da olmayıb.
Kütləvi səhnələrə çıxmağım
teatr rəhbərliyinin mənə inamsızlığı ilə
bağlı deyildi. Sadəcə, əsgəri xidmətə
getməyə hazırlaşırdım, ona görə də
mənə rol verilmirdi. Əsgərlikdən dönəndən
sonra mənə Sergey Mixalkovun “Bahalı oğlan”
tamaşasında Jora Timoxin rolu verildi və bu obrazla Lənkəran
teatrında debüt etdim. Bir də ayılıb gördüm
ki, doğma teatrda oynadığım rolların sayını
itirmişəm...
- Lənkəran
tamaşaçıları sizi bu səhnədə Balaş
kimi də gördülər...
- Baba Rzayev “Sevil”ə quruluş verəndə
Balaşı mənə etibar etdi və bu teatrda da səhnəyə
Balaş kimi çıxmaq mənə nəsib oldu. Bayaq
dediyim kimi, heç vaxt rol üstündə dava-dalaş
salmamışam. Nə kimdənsə incimişəm, nə
küsmüşəm. Həmişə
çalışmışam ki, tapşırılan rolun
öhdəsindən bacarıqla gəlim, tamaşaçı
rəğbətini qazanım.
- Tamaşaçı rəğbətindən
söhbət düşmüşkən, Lənkəranda yetərincə
tanınırsınız...
- Lənkəran camaatında teatra
böyük maraq və hörmət var. Onların bu
xüsusiyyətini uzun illərdi ki, müşahidə edirəm.
Ortabab iş heç vaxt onları razı salmır. Əsl sənətə
qiymət verməyi bacarırlar. Bəzən
tanımadığım insanlar məni çay masasına və
ya süfrə arxasına dəvət edir. Söhbət əsnasında
baxdıqları tamaşanı elə təhlil edirlər ki,
sözün əsl mənasında, heyran qalıram. Elə
bilirəm ki, peşəkar teatr tənqidçisi ilə söhbət
edirəm. Ona görə də buradakı teatral mühitdən,
şəxsən mənə olan xoş münasibətdən
razıyam.
Teatrımızın rəhbərliyi
və kollektivimiz tələbkar tamaşaçıların
zövqünə uyğun tamaşalar hazırlamağa
çalışır. Repertuarımızda dünya klassiklərinin
əsərlərinə yer verilib. Elçin, Hüseynbala Mirələmov,
Əli Əmirli, Kamran Nəzirli kimi müasir yazarların
pyesləri bizim səhnədə tamaşaya qoyulur və
uğurla oynanılır.
Son illər Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin kollektivimizə diqqəti və
qayğısı artıb. Bu qayğının nəticəsidir
ki, kollektivdə bir canlanma var, gələcəyə inam
artıb. Uğurlarımız da göz qabağındadır.
Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin dəstəyi ilə
xarici ölkələrə qastrollara gedir, beynəlxalq
festivallarda ölkəmizi, Lənkəranı yüksək səviyyədə
təmsil edirik.
- İnstitutda təyinat veriləndə
əlinizi qaldırıb Lənkərana getmək istədiyinizi
bildirməsəydiniz indi paytaxtda
çalışırdınız, daha populyar idiniz...
- Həmin addımıma görə
qətiyyən peşman deyiləm. 35 ildir ki, bu mehriban
kollektivdə çalışıram. Necə peşman ola bilərəm
ki?! O zaman Bakıda qalıb çalışsaydım bəlkə
də tamam başqa bir insan olacaqdım. Lənkərana gəlmək,
burada çalışmaq, övlad, nəvə sahibi olmaq tale
işi, alın yazım imiş. Tale insanı dəyişir,
insan taleyi yox.
İsa Hüseynovun qəhrəmanlarından
birinin çox ibrətamiz sözü var. Deyir ki, insanın
insana diqqəti üzərində qurulub bu dünya. Diqqət
olmasa, insan məhv olar.
Bu sözləri özüm
üçün bir həyat prinsipi götürmüşəm.
Həqiqətən də insanın insana diqqəti üzərində
qurulub bu dünya.
Etibar
Cəbrayıloğlu
Mədəniyyət.-
2012.- 20 aprel.- S. 7.