“Zamanın
simaları” ilə tanışlıq davam
edir
“Alüminium” V
Beynəlxalq Müasir İncəsənət
Biennalesi çərçivəsində daha bir layihə
dekabrın 12-də “LN Art” İncəsənət
Mərkəzində təqdim edildi.
Mərasimdə ilk olaraq xalqımızın ümummilli lideri Heydər Əliyevin vəfatının doqquzuncu ildönümü ilə əlaqədar xatirəsi yad edildi. Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi Təsviri və dekorativ sənət sektorunun müdiri, biennalenin direktoru Qalib Qasımov böyük öndərin Azərbaycan incəsənətinin inkişafında, dünyada tanınmasında tarixi xidmətlərindən danışdı.
Sonra layihələri təqdim olunan müəlliflər öz işləri barədə məlumat verdilər.
Sərgidə Kamal Babayev, Fəqan Qasımov, Mehdi Abbasov, Marta Ramazanova, Nata İbrahimova, Ela Ganda Bogdanienenin (Litva) əsərləri nümayiş olunurdu.
Litvalı iştirakçının «Yuxun şirin olsun, Yudita» adlı instalyasiya işi diqqəti cəlb edirdi. Yundan hazırlanmış yastıqcalar üzərində yundan hazırlanmış kəsik başlar, eyni yumşaq materialdan iynə ilə forma verilmiş insan bədəni. Müəllif sərt təəssürat yaradan əsərin əsas konsepsiyasının iki qədim əfsanədən götürüldüyünü dedi:
- Bu iki tarixçənin biri «Yudit və Holofern»
adlanır. O biri isə «Solomeya və Yuan Baptist» mifidir. Hər iki əfsanədə qadın kişinin başını kəsib.
Yudita dul qadındır və onun ölkəsinə
hücum edən assurların ordu başçısı Holoferni
qətlə yetirib.
O, uşaqlarını, mühasirədə
olan vətənini qorumaq üçün başçının çardağına
getmiş, onu yuxu dərmanı ilə yuxuya vermiş və qətlə yetirmişdir.
O, qəhrəmanlıq simvoludur.
Solomeyanın əhvalatı isə
fərqlidir. O, yeniyetmə
qızdır, Yuana vurulub və sonra qız sanki oyuncaqla əylənirmiş kimi onun boynunu vurdurub.
Bu bir mənəviyyatsızlıq
barədə əhvalatdır.
Bu barədə hətta Oskar Uayldın pyesi var.
İşlərimin mövzusu hansısa
süjet və ya əhvalatla bağlı olsa da, insanın öz-özümü araşdırmaq,
öyrənmək xarakteri
kəsb edir. Öz hisslərimi, dəyərlərimi
bilmək və özümü dəyişmək
istəyi bu prosesə hakimdir.
Fəqan Qasımovun “Relax” adlı bürünc memarlıq nümunələri sərgiyə
xüsusi bir estetik zövq qatırdı. Müəllifin
dediklərindən:
- Hər bir əsəri yaradarkən əsas onu təxəyyüldə
canlandırmaq, bu formanı beyində düşünüb tapmaqdır.
Belə işləmək bir ay çəkir. Adını «Relax» qoymuşam. Bu işlər insanın rahatlandığı, sərbəst
olduğu bir halın rəsmidir. Bu hal üçün
belə forma tapmış
və onu heykəldə canlandırmışam.
Seyrçilərə bu
halı hiss etdirmək
istəmişəm. Bilmirəm, necə
qəbul edəcəklər,
amma məncə, buna yaxınlaşmışam.
Mehdi Abbasovun sovet
məktəbliləri, pionerlərdən
bəhs edən fotoları isə biennalenin mövzusuna uyğun olaraq keçmişlə bu gün arasındakı insanları göstərir.
Bir qədər nostalji bu dövrləri yaşamış insanlara keçmişi xatırlamağa
kömək edir.
Bu günün orta nəslinə o fotodakıların qatqısı
necə təsir edib? Bu, tamaşaçının
fotolar qarşısında
öz-özünə verdiyi
sualdır.
Nata İbrahimovanın rəsm işləri illüstrasiya janrında maraqlı nümunələr
idi. Bu obrazlar
müasir texnologiyalarla,
virtual və reallıqla
toqquşmuş insanın
obrazları idi.
Sərgidəki layihələr tamaşaçılar
tərəfindən böyük
maraqla qarşılandı.
Aliyə
Mədəniyyət.-
2012.- 14 dekabr.- S. 5.