“Yaxşı aktyor üçün pis rol yoxdur”
Rasim Cəfər: “Daxilən ziddiyyətli qəhrəmanları
oynamaq daha maraqlıdır”
O, aktyorluğa gəlişini
öncədən yazılmış
tale adlandırır. Oskar Uayldın
təbiri ilə həyatı qısa, sənəti isə əbədi hesab edir. Onun üçün oynadığı rollar daxilindəki “mən”in bir parçasıdır.
Bu “mən” obrazdan
obraza kiçilir və ya böyüyür.
“Hər rolda
aktyordan nə isə olmalıdır” - deyən Rasim Cəfər teatrda və kinoda maraqlı obrazlar canlandırır.
“Ev”, “Qala”, “Yalançılar”,
“Teatral həyat”, “Kuklalar”, “Əzizim Fellini”,
“Ömürlük əsir”,
“Döngələr” və
s. ekran əsərlərindəki
rolları ilə tamaşaçı rəğbəti
qazanıb. Gənc Tamaşaçılar və
“Yuğ” teatrlarında
çalışan aktyor
“Pəri-cadu” (Təlxək
əcinnə), “Oliver Tvistin
macəraları” (Cek cüvəllağı), “Məhv
olmuş gündəliklər”
(Qənimət), “Çəkməli
pişik” (Pyer), “Tabu” (kiçik qardaş) və s. tamaşalarda maraqlı rollar oynayıb.
Rasim Cəfər 1978-ci ildə Bakıda anadan olub. 1996-2000-ci illərdə Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetində
dram və kino aktyorluğu ixtisası üzrə təhsil alıb. Tələbəlik dövründə Akademik Milli Dram Teatrının
səhnəsində epizodik
rollarla səhnəyə
çıxıb. 1997-ci
ildən “Dəli yığıncağı” pantomima
teatr studiyasında çalışıb.
- Rasim
Cəfər aktyor olacağını heç
düşünürdümü?
- Təxminən
5-6-cı sinifdə oxuyanda
məndə belə bir arzu yaranmışdı.
Lakin yuxarı siniflərdə hüquqşünas olmaq qərarına gəldim.
Amma həyat elə gətirdi ki, təsadüf nəticəsində
aktyorluğa gəldim.
Bəlkə də ən
çox kinoya olan marağım məni bu sənətə
gətirdi.
- Müəlliminiz
kim oldu?
- Sənətdə
üç müəllimim
olub. İlk olaraq mənə
bu sənəti aşılayan kurs rəhbərim Əliabbas Qədirov oldu. Utancaq idim və o məndə bu utancaqlığı “sındırdı”.
Pantomima teatrında çalışdığım
zaman Bəxtiyar Xanızadə mənə
çox şeylər
öyrətdi. “Yuğ” teatrında isə Vaqif İbrahimoğlu məktəbini
keçdim.
- Ən
uğurlu rolunuz, sizcə, hansıdır?
- Uğurlu rolumun hansı olduğunu dəqiq deyə bilmərəm, amma kinoya rejissor
Asif Rüstəmovun çəkdiyi “Ev” qısametrajlı bədii
filmi ilə gəlmişəm. Bu film mənə uğur gətirdi.
- Bəs hansı rolları oynamaq istərdiniz? Kinoda və teatrda...
- Teatrda Əmir Teymuru, Hamleti oynamaq istəmişəm. Hamlet mənim üçün müəmmalı personajdır.
Kinoda isə daha çox
psixoloji qəhrəmanları
canlandırmaq istərdim.
Bir müddət mən ancaq müsbət qəhrəmanları, çətinlikləri
çiynində daşıyan
mülayim insan obrazını canlandırırdım.
Ampluamın olmasını istəmirəm.
Daxilən ziddiyyətli qəhrəmanları
oynamaq aktyor üçün daha maraqlıdır. Dünya kinosunda
Robert de Niro, Al Paçino,
Ralf Fayns kimi aktyorların canlandırdıqları
mənfi qəhrəmanlara
hər zaman xüsusi rəğbətim
olub. Artıq bir neçə
mənfi obraz da canlandırmışam.
- Necə oldu ki, kino
sizi tanıtdı? Sizcə, bunun sirri nədir?
- Tez-tez mənə deyirlər ki, sən kinonu
çox sevirsən. Təbii ki, mən teatrı
da kinonu da sevirəm. Lakin daxilən kino mənə daha yaxındır. Mənə
elə gəlir ki, kinoda özümü
daha çox realizə edə bilirəm və yaxud bilərəm...
- Təsəvvür
edin ki, teatr və kino
yoxdur. Sənətin digər növləri
var. O zaman sənətiniz
nə olardı?
- Rəssamlıq.
Uşaqlıqda rəsmlər çəkirdim.
İndiyə qədər də
rəssamlara həsəd
aparıram. Məncə, onlar sənət adamı olaraq daha azaddırlar.
- Sənətdə
sağlam rəqabət
sənətçini inkişaf
etdirir. Kimlərlə rəqabətə girirsiniz, kimə çatmaq və ya onu ötmək
istərdiniz?
- Sağlam rəqabət sənət
üçün, sənətçi
üçün vacibdir.
Azərbaycanda Qurban İsmayılovu
kinoaktyor kimi yüksək qiymətləndirirəm.
Fuad Poladov, Fəxrəddin Manafov və bir neçə
rəğbət bəslədiyim
aktyorlarımız var
ki, mən uşaqlıqdan onların
sənətinə pərəstiş
etmişəm. Onlarla çəkilmək,
onlardan öyrənmək
mənim üçün
məktəbdir.
- Hazırda hansı filmə çəkilirsiniz? Hansı tamaşalarda
oynayırsınız?
- İlqar
Fəhminin ssenarisi əsasında iranlı rejissor Babək Şirinsifətin çəkdiyi
“Çaqqal nəfəsi”
çoxseriyalı filmində
Rəhim rolunu canlandırıram. Filmdə əsas
rollardan biridir. Davakar, çılğın personajdır.
Film boyu bir
qadına kömək
edir və sonda ona sevgisini
bildirir. Həmçinin “Carçı film” studiyasının
çəkdiyi “Qarabağnamə”
çoxseriyalı televiziya
filmində Mehdiqulu xan rolunu oynayıram.
Hazırda hər iki ekran əsərinin çəkilişləri gedir.
Teatrda isə bu yaxınlarda
təhvil verdiyimiz “Pələng ili” tamaşasında əsas rollardan birini - Ağanı oynayırdım.
O, əvvəl müəllim
olub, sonra isə meşədə restoran açıb. Bəşəriyyəti, insanlığı düşünən bir obrazdır.
- Seriallara da çəkilirsiniz. Seriallar aktyorun xilasıdır, yoxsa süqutu?
- Yəqin ki, xilasıdır. Seriallar aktyora həm mütəmadi işləməyə,
prosesdə, formada olmağa kömək edir, həmçinin maddi tərəfdən də yardımdır.
Bu baxımdan ölkəmizdə milli serialların çəkilişinin
başlanmasını müsbət
hal kimi qiymətləndirirəm.
- Sənətinizi
nəyəsə dəyişərdiniz?
- Yəqin ki, yox. Mənə elə
gəlir ki, tale məni gətirib bu sənətə. Çünki başqa işdə
işləyə bilməzdim.
- Aktyor üçün önəmli
olan nədir?
- Aktyor üçün hər zaman stimul olmalıdır.
Maddi və ya mənəvi... Xüsusən də mənəvi stimul...
- Bir neçə xarici filmə də çəkilmisiniz...
- 2008-ci ildə
Rusiya rejissoru Anna Fençenkonun “İtkin düşmüş adam” bədii filmində cənublu obrazını canlandırmışam.
Film bir çox
festivallarda mükafat qazanıb. Almaniya-Azərbaycan istehsalı olan
“Tabutçunun yelləncəyi”
filmində (rejissor Elmar İmanov) Musa rolunu oynamışam.
Ekran əsəri Amerika Kino Akademiyası tərəfindən
“Ən yaxşı xarici qısametrajlı tələbə filmi” kimi bürünc “Oskar”la mükafatlandırılıb.
Bu il İranda
Nadir Sayever və Əli Taherfarın quruluş verdiyi “Ana yurdum” bədii filmində təbrizli Habil rolunu canlandırmışam.
- Sonda nə demək istərdiniz. Arzunuz, istəyiniz...
- Dahi alman dramaturqu Fridrix Şiller deyib ki, yaxşı
aktyor üçün
pis rol yoxdur.
Arzu edirəm ki, Azərbaycan aktyoru hər zaman ən yaxşı rollarını oynasın.
O, sevməyi bacarsın,
mübarizə aparmağı
bacarsın. Sənət naminə rəqabətə
girsin.
Söhbətləşdi: Reyhan İsayeva
Mədəniyyət.-
2012.- 21 dekabr.- S. 10.