Sənət yeni-yeni adlar bulacaq...
Kainat olduqca, mədəniyyət vardıqca
- Müşfiq qalacaq!
...Nolaydı, “o bağ” hələ də olaydı. Demirəm, olduğu kimi qalaydı, heç olmasa saralıb-solmayaydı.
Yiyəsiz qalmayaydı. Bütün təbiətinin,
nəbatət və cəmadətinin təcəllası
görünəydi. Üç
gün bundan irəli də, bir çoxları kimi, biz “Mədəniyyət”çilər
də bir arzu-dilək, təbrik-təbərrik
dəməti tutub, o bağda keçiriləsi
104-cü ad günü adına gedəydik...
“Arzuya
bax”, a şair, nəqd təşbeh yox, nisyəmi? O illərin “tellərindən”
bu müstəqil çağımızın allı-güllü
illərinə, dil-dil
ötən dillərinə
“su içimi kimi” asan gələn
nağılmı, anti-“dosye”mi?
Bu kəlmələri
mən yazmadım, şair. Bu sətirlər
Sənin üslubunca yazıldı və hələ elə belə də davam edəcək. Bə nədi, ay yar hüzuruna “qolu bağlı” gedən “qara dağlı”! Bu dünyada
davam edən tək elə “37” olmayıb ha, Sənin ecaz-məcaz fikirlərin, qalib üslubların, Azərbaycan-Ana südü
ilə mayalanmış
saya-boyaların da fəsillərdən-fəsillərə, nəsillərdən-nəsillərə yollar eləyib və hələ çox qollar atacaq.
Hə, “o bağ”da çağlayası
ad gününə gedəydik.
O bağın alaqapısında
səhər-səhər qarşımıza
daha heç vaxt olmayası Müşfiqoğlulardan bir
oğlan, Müşfiqqızılardan
bir qız nəvə çıxaydı.
“Qarabağı mən
alacağam!” düşünəsi
o oğlanın kişi qırımından
“qorxub”, özümüzü
itirəydik. Günəşə; sən çıxma,
mən çıxacağam!”
deyəsi o qıza “Nə gözəlsən,
ay gözəl, Sən
gözəlsən, Ay gözəl?!”
- deyib, mat-məəttəl qalaydıq.
Sonra da, az qala bir əsrlik repressiya depressiyalarından
ayılıb, bir milli kam alaydıq...
Belə-belə
işlər, əbədi
gənc babam! Bir insan ömrünün
parasından da az yaşamış
bütöv sənətkar,
tam şair! Bütün
şeirləri kam, özü isə nakam nəğməkar!
Şair yeni-yeni sözlər bulacaq,
Kainat olduqca, şeir olacaq!..
Hər iki bəndin
düpbədüzdür. Bulduğun yeni sözlərin sayı-hesabı yox, kainat da ki,
şeirsiz nə karə?! Sən “o bağ”-vətəndəki
o hilal qızı bal sözlərə tutuban məlum “Doqquzuncu bal”dan da artıq
bədii fırtınalar
yaratmasaydın, “əndamını
ləpələr qucan”
o gözəli dənizə
qısqanma istedadına
malik olmasaydın, bu kainat kimə
lazım, nəyə gərək olardı?!.
Oxucularımızı deyəmmərəm, bu dəm bəndənizin
xəyalında İlahi
bir nəğmə xallanır. Milyonlar bir ağızdan dillənir: “Oxu, tar!..” Hərə bir cür hallansa
da, hər kəs yanğısını
öz sözlərilə
söndürməyə cəhd
etsə də, sonda ümummilli bir kəlmə sədalanır: “Səni kim unutar?!”
“Səsini ruhuma
çiləyim” deyirlər.
Böyük, qədim
bir “millətin acısı, şirini” adlandırırlar “xalqın
bu sənət sevgilisi”ni. “Zilin
var, bəmin var, alovlu dəmin
var”, - deyirlər. Bu majorları deyib
susandan sonra qəlblərində bir
minor pəncərəsi açırlar.
Səni düşünürlər. “Segah” üstündə
anırlar bu atəş sözlərin
alov müəllifini.
Ürəklərdə sarı sim-sapsarı
bolşevizm dialoqları
başlanır. Sənət mizrabı
ilə siyasət əqrəbi qarşılaşması
dramlanır. Sarı sim
“Oxu, tar!” deyir, qara sim “Oxuma,
tar!” Analoqu olmayan
bu dialoq davam edir: “-Səni
kim unutar?”,
“-İstəmir səni
proletar! Səndə çalınmır “Qatar”!”
Sən belə dedin, onlar elə dedilər. Sən sənətdə güllər vurdun, onlar vicdanlı fikrin, namuslu sözün başına küllər ələdilər.
Sənin
qələmin “Adamın
üzündə haya gərəkdir!” yazdı, onların perosu əfəndi Cavidliyə, müştaq Müşfiqliyə
inter-quyu qazdı.
Sən kişi oğlu kişilərə
üz tutub: “Dostdan-aşinadan necə əl çəkim?!”, onlar daşnaklara,
bolşeviklərə göz
vurub: “gətir, qol çəkim...” Sən: “Nə qədər yaraşır
insana gülmək”, onlar: “partbileti sol cibində - ürəyinin
başında” olmayanları
sıralarımızdan silmək!
Görəsən, elə bir gözəl olubmu ki, özünü sənin xitablarının
nişangahı zənn
etməsin? İnanmıram. Olubsa, deməli, problem onun gözəlliyindədir. Özəlliyində
yox a, gözəlliyində!
Axı gərək həmin işvəkar “Bir qara qulundur
- qolları bağlı”
deyən nəğməkara
layiq ola!
Oldumu, həmin misra-bəylərə
nişangah olasıdır
o gəlin-xanımlar, vəssalam.
Elə ki nişangah oldular, o fikirlərə nişanlanasıdırlar. Və əgər nişanlandılarsa,
“Sən Müşfiqin
yanında qalginən,
sənə qurban, İstəsən, bu canımı alginən, sənə qurban!” deyən bəylə birləşmədilərmi? Birləşdilərsə, bəs
onda bu şairə
niyə nakam deyirik, xalq?!.
Tahir Abbaslı
Mədəniyyət.-
2012.- 8 iyun.- S. 6.