Mahnılarında
Xəzərin pıçıltısı gizlənən bəstəkar
Xalq artisti, “Şöhrət” ordenli Faiq Sücəddinov
Azərbaycan bəstəkarlıq məktəbində öz dəst-xətti
ilə seçilən sənətkarlardandır. İlk dəfə
hansı bəstəsini dinlədiyim dəqiq yadımda deyil.
Lakin ilk tanıdığım bəstəkarlardan biri olub.
Əksəriyyəti onu estrada
mahnılarının müəllifi kimi tanısa da, klassik əsərləri,
xalq musiqisi janrında yazdığı mahnılar da az deyil. Qəribədir
ki, bu mahnılar dillər əzbəri olub şad günlərimizin
bəzəyinə çevrilsə də, müəllifinin kim
olduğunun bəzən heç fərqinə
varmamışıq. Müxtəlif janrlarda yazdığı
musiqilərdə onun özünəməxsusluğu hiss
olunur. Təkcə “Vətən balladası”nı dinləmək
kifayət edər ki, bəstəkarı bütünlüklə
xarakterizə edəsən.
Bu günlərdə 65
yaşını qeyd edən sənətkarla söhbətimiz
səmimi və xoş ovqat üzərində quruldu.
Çünki hər zaman nikbin əhval-ruhiyyədə olan bu
insan ətrafdakılara da xoş aura bəxş etməyi
bacarır.
Faiq Miri oğlu Sücəddinov 1947-ci il iyunun 14-də anadan olub. İlk musiqi təhsilini skripka sinfində alıb. 1965-ci ildə Asəf Zeynallı adına Bakı Musiqi Texnikumunun fortepiano şöbəsinə daxil olur. Bu təhsil ocağını bitirdikdən sonra, 1969-cu ildə Tofiq Əhmədovun dəvəti ilə Azərbaycan Televiziyası və Radiosunun estrada orkestrində çalışmağa başlayır. 70-ci illərin ortalarında orkestrdə fəaliyyətini dayandırır və Azərbaycan Xarici Dillər İnstitutunda təhsilini davam etdirir. Sonrakı dövrdə zəngin yaradıcılıq aləminə qayıdaraq piano, simfonik və kamera orkestrləri, simli kvartet üçün konsertlər, xor və simfonik orkestr üçün “Atatürk” odası və s. əsərlərlə yanaşı, çoxlu sayda mahnı və caz kompozisiyaları yaradır.
- Faiq müəllim, bəstəkar kimi hansı janrda əsərlər sizin üçün daha önəmlidir? Müsahibələrinizin birində oxudum ki, yaradıcılığınızda orkestr fəaliyyətinə daha çox diqqət verirsiniz...
- Bu fikir mətbuatda tam olaraq düzgün ifadə edilməyib. Ümumiyyətlə, mən peşəkar fortepiano əsərləri yazıram. Hazırda 85-ə yaxın fortepiano əsərim var. Təbii ki, simfonik orkestrlə yazdığım əsərlər də az deyil. Amma bütün həyatım boyu mənimlə birlikdə olan pianodur. 1981-ci ildə Üzeyir Hacıbəyli adına Azərbaycan Dövlət Konservatoriyasının (indiki Bakı Musiqi Akademiyası - red.) bəstəkarlıq sinfini bitirdikdən sonra ciddi şəkildə bəstəkarlıqla məşğul olmağa başladım. Həmin dövrə qədər mənim Bakıda caz qruplarım var idi və biz demək olar ki, bütün festival və konsertlərdə çıxış edirdik. Azərbaycan Dövlət Televiziyası və Radiosunun fondunda mənim fortepianoda caz ifalarım saxlanılır.
- Silsilə mahnılarınız dillər əzbəri oldu. Bu gün mahnı yaradıcılığınızda hansı yeniliklər var?
- Fəaliyyət yenə də davam edir. Bu gün də yaxşı mahnılar yazılır və müğənnilərimiz tərəfindən ifa olunur. Çox vaxt mahnının bəstəkarı və şairinin adı çəkilmədiyi üçün bəstəkarların işi bir az diqqətdən kənar qalır. Bəxtiyar Vahabzadə, Cabir Novruz, Nəbi Xəzri, Fikrət Qoca, Baba Vəziroğlunun sözlərinə yazdığım mahnılar hər zaman gündəmdə olub. Mahnılar çoxdur və çoxu da müğənnilərin arxivindədir. Əvvəllər mahnılar yazılardı və fondda qalardı, bu gün isə vəziyyət başqadır. Amma mütəmadi olaraq mahnılarım televiziya və radio efirində səslənir. Bu mahnıları bir yerə toplamaq böyük vaxt aparar. Lakin söhbət, məncə, sayda yox, keyfiyyətdə olmalıdır.
- Filmlərə də musiqilər bəstələmisiniz. Bir az da bunlar haqqında danışaq.
- Bu yaxınlarda böyük bir layihəyə imza atdım. Rusiyanın NTV kanalının çəkdiyi filmə musiqi bəstələdim. Bakıda çəkilən çoxseriyalı iki filmə musiqi yazdım. İctimai Televiziyanın çəkdiyi dörd filmin də musiqisini yazmışam. Bu sırada işlər davam edir.
- Musiqili Komediya Teatrında oynanılan bir operettanın müəllifisiniz...
- Bir neçə il
əvvəl Musiqili Komediya Teatrında “Mən dəyərəm
min cavana” (librettonun müəllifi Tamara Vəliyeva)
adlı operetta səhnəyə
qoyuldu. Bu əsəri
yazmağımın təşəbbüskarı
Xalq artisti, rəhmətlik Hacıbaba
Bağırov idi.
Təəssüf ki, əsərdə
oynamaq ona qismət olmadı. Operettada baş rolu görkəmli
sənətkarımız İlham
Namiq Kamal oynadı. Tamaşa bu gün də uğurla oynanılır. Əgər əsər
teatrın repertuarında
varsa, demək, nə isə alınıb. Əlbəttə ki, sifariş olunanda yazırıq.
Hazırda isə klassik
musiqilər və
fortepiano əsərləri üzərində işləyirəm
və 25-ə qədər
hazır işim var.
- Televiziya tamaşalarına da musiqiləriniz var. İlk işiniz nə vaxt olub?
- İlk dəfə 1980-ci illərin
əvvəllərində tanınmış
rejissorumuz Ramiz Həsənoğlunun “Qapalı
orbit” tamaşasına musiqi
bəstələdim. Tamaşa
Amerika həyat tərzindən bəhs edirdi. Sonra da
bir neçə işim oldu. Demək olar ki, musiqinin bütün
janrlarında mənə
müraciət olunub və sevinirəm ki, bu yazdığım
musiqilər uğurlu və uzunömürlü
olub.
- “Vətən
balladası”nı hansı hisslərlə
yazmısınız? Bir həsrət, bir qəlb yanğısı var bu balladada.
- Yaradıcı
insanın qəlbində
sevgi olmalıdır. Təbii ki, bu kompozisiya
vətən sevgisindən
yaranıb. İnsanın qəlbi məhəbbətlə
dolu olanda, uşaqla uşaq, böyüklə böyük
kimi rəftar edəndə ortaya dəyərli əsərlər
çıxa bilər.
Başqa
cür mümkün deyil. Axı biz cəmiyyət içindəyik. Nə olsun
ki, bəstəkarıq,
gərək insanlığı
unutmayaq. Hər zaman
xeyirxah olmağa çalışaq. Hərdən elə şeirlərə rast gəlirəm ki, bütünlüklə
şairi duyuram. Sətirlər məni kövrəldir.
- Milli
Qəhrəman Mübariz
İbrahimova həsr edilən klipə yazdığınız musiqi
də vətənpərvərlik
ruhunda gözəl əsərdir.
- Bu əsərin
mətninin müəllifi
Baba Vəziroğludur. Tanınmış müğənnilərimiz ifa
etdilər. Mübariz İbrahimov
mənim qəlbimdə
XXI əsrin qəhrəmanıdır.
Hər birimiz, sözsüz ki, vətənimizi çox sevirik. Amma onun qəhrəmanlığı
hamımız üçün
örnəkdir. O, şücaəti,
şəhidliyi ilə
nümayiş etdirdi ki, bizdə belə oğullar var.
- Musiqimizin bu günü barədə fikirləriniz
necədir?
- Azərbaycan musiqisi necə varsa, eləcə də yaşayacaq. İstər estrada
musiqimiz olsun, istər klassik, istərsə də xalq musiqisi janrında
yazılanlar. Zaman özünü
göstərəcək. Məsələn, mənim
xalq musiqisi janrında bəstələdiyim
mahnılar var ki, illər keçməsinə baxmayaraq,
bu gün də oxunur: “Ay sevgilim”, “Gözlərin deyir ki”, “Evimin
yaraşığı”, “Mən
səni axtarıram” və s. Hər sahədə olduğu kimi, bizim sahədə
də zamana ehtiyac var. Dəyərli bəstələr yaşayacaq,
dəyərli işlər
yadda qalacaq, ucuz əsərlər isə unudulub gedəcək.
Lalə Azəri
Mədəniyyət.-
2012.- 22 iyun.- S. 11.