Görkəmli
rəssam Bəhruz Kəngərlinin 120 illiyinə həsr olunmuş sərgi
İyunun 22-də
Azərbaycan Milli İncəsənət
Muzeyində görkəmli fırça ustası Bəhruz Kəngərlinin
əsərlərinin sərgisi açıldı.
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin “Bəhruz Kəngərlinin
120 illik yubileyi
haqqında” 2012-ci il 13 aprel
tarixli sərəncamına əsasən
keçirilən sərgidə açılış nitqi ilə çıxış edən mədəniyyət
və turizm naziri Əbülfəs
Qarayev B.Kəngərlinin qısa, lakin olduqca mənalı ömür yolundan, zəngin
yaradıcılığından bəhs etdi.
Yfpbh cəmi 30 il ömür sürmüş və 7 il yaradıcılıq fəaliyyəti ilə məşğul olmağa macal tapmış rəssamın bu qısa zamanda 2000-ə qədər rəsm əsəri yaratdığını diqqətə çatdıraraq, onun realist ifadəliliyi, yüksək bədii-estetik dəyəri ilə diqqəti cəlb edən portret, mənzərə, natürmort janrlarında bir-birindən fərqli sənət nümunələri yaratdığını dedi. XX əsrdə milli peşəkar rəngkarlıq sənətinin yaranmasını Bəhruz Kəngərlinin adı ilə bağlayan nazir bildirdi ki, sərginin təşkilinin əsas məqsədi Bəhruz Kəngərlinin əsərlərinin geniş tamaşaçı auditoriyasına təqdim olunması, onun milli təsviri incəsənətimizin inkişafı və zənginləşdirilməsi sahəsində xidmətlərinin nümayişi və təbliğindən ibarətdir.
Tədbirdə çıxış edən Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının katibi, Xalq rəssamı Ağaəli İbrahimov, Dövlət Rəssamlıq Akademiyasının prorektoru Fərhad Məmmədov və başqaları uşaq ikən ciddi xəstəlik keçirən B.Kəngərlinin ümumtəhsil məktəbinə gedə bilmədiyini və buna görə də rəssamlığa meyil etdiyini diqqətə çatdırdılar. Onun 1910-1915-ci illərdə Tbilisidə Qafqaz İncəsənəti Təşviq Cəmiyyətinin nəzdindəki Boyakarlıq və Heykəltəraşlıq Məktəbində oxuduğunu xatırladan natiqlər B.Kəngərlinin rəssam kimi püxtələşməsində Cəlil Məmmədquluzadənin və “Molla Nəsrəddin” jurnalının böyük rolu olduğunu söylədilər. Natiqlər 1918-1920-ci illərdə erməni daşnaklarının Azərbaycanda törətdikləri faciələri təsvir edən B.Kəngərlinin öz dədə-baba torpaqlarından zorla qovulmuş və Naxçıvana pənah gətirmiş azərbaycanlı qaçqınların portretlərindən ibarət silsilə əsərlər yaratdığını xatırladaraq onun bu silsilədən olan “Qaçqınlar”, “Qaçqın qız”, “Qaçqın oğlan”, “Qaçqın qadın”, “Yurdsuz ailə”, “Ayaqyalın qaçqın oğlan” və s. onlarla qaçqının portretlərinin təkcə sənətkarlıq səviyyəsinə görə deyil, tarixi sənəd kimi də dəyərli olduğunu dedilər.
B.Kəngərlinin həm də milli teatr rəssamlığımızın banilərindən olduğunu xatırladan natiqlər rəssamın 1910-cu illərdə Naxçıvan teatrında “Ölülər” (C.Məmmədquluzadə), “Hacı Qara” (M.F.Axundzadə), “Pəri-cadu” (Ə.Haqverdiyev) tamaşalarına bədii tərtibat və geyim eskizləri verdiyini xatırlatdılar.
Sonra
tədbir iştirakçıları sərgi ilə
tanış oldular. Ölməz rəssamın
mənzərə janrında yaratdığı bir-birindən
gözəl təsvirlər sənətsevərlər tərəfindən
yüksək qiymətləndirildi. Onun mənzərələrində
mühüm yer tutan təbiət gözəllikləri -
“Şəlalə”, “Dağlıq mənzərə”,
“İlanlı dağ ay
işığında”, “Günəş batarkən”,
“Ağrı dağı” və digər rəsmlər də maraqla qarşılandı.
Mədəniyyət.-
2012.- 29 iyun.- S. 7.