Mütərəqqi
idarəetmə strategiyasının davamçısı
Tarixən hər
bir xalq müqəddəratını, gələcək
taleyini hansısa əlverişli situasiyada yaranmış məsuliyyətli
seçim şansı əsasında müəyyənləşdirmiş,
nikbin sabahına doğru inamla irəliləmişdir.
Müdrik və uzaqgörən Azərbaycan xalqı da hər
zaman gələcək taleyi baxımından xeyirli olanı
seçmiş, taleyini etibar etdiyi rəhbərə qəlbən,
ruhən inanmışdır. Azərbaycanın
çağdaş tarixinə əlamətdar hadisələrdən
biri kimi düşmüş 2008-ci ilin 15 oktyabr seçkiləri
də xalqımızın müdrik seçiminə əsaslanmış,
ölkə vətəndaşları növbəti prezident
seçkilərində də məhz Heydər Əliyev siyasi
kursunun zəfərinə, təntənəsinə səs
vermişlər.
Bu
seçkilər nəticə etibarilə cəmiyyətin
bütün təbəqələrinin mənafelərini
özündə ehtiva edən Heydər Əliyev siyasi kursunin
davamlılığını və alternativsizliyini şərtləndirən
amillərin sosial sifarişə əsaslandığını
bir daha sübuta yetirmişdir. Xalqın böyük
etimadını qazanaraq dövlət başçısı
seçilmiş cənab İlham Əliyevin ötən 9 illik
fəaliyyəti bu kontekstdən mövcud siyasi strategiyanın
varisliyinin təmin olunmasında yeni mərhələnin
başlanğıcı kimi dəyərləndirilə bilər.
Üstünlüyü, obyektiv xarakteri və alternativsizliyi ulu
öndər Heydər Əliyevin hakimiyyətdə olduğu
illərdə tam təsdiqini tapmış bu siyasi kursun davamlılığının
təmin olunması Azərbaycanın dövlətçilik əsaslarının
daha da möhkəmləndirilməsinə, müstəqilliyimizin
əbədiliyinə, dövlətin hərtərəfli
yüksəlişinə etibarlı təminat
yaratmışdır.
2003-cü
ilin 15 oktyabr seçkilərindən ötən müddətdə
cəmiyyətdə qəti olaraq belə rəy
formalaşmışdır ki, Prezident İlham Əliyev
ümummilli lider Heydər Əliyev siyasi kursunun varisliyini
uğurla təmin edən alternativsiz liderdir. Azərbaycan
üçün strateji əhəmiyyət daşıyan bu
kursun davam etdirilməsi istəyinin cəmiyyətdə ciddi sosial
sifarişə çevrilməsi isə, ilk növbədə,
ulu öndərin öz siyasətində hər bir fərdin
maraq və mənafelərini incəliklə nəzərə
almasından irəli gəlmişdir. Milli maraqlara xidmət edən
bu siyasətin növbəti mərhələdə də davam
etdirilməsi istəyinin ictimai sifariş və tələbə
çevrilməsi, ilk növbədə, ölkənin gələcək
taleyi ilə bağlı düşüncələrdən irəli
gəlmişdir. 1991-1993-cü illərin acı təcrübəsi
fonunda hakimiyyətin yenidən təsadüfi, diletant qüvvələrin
əlinə keçməsi ehtimalı ilə bağlı
müəyyən narahatlıqlar cəmiyyətin Heydər Əliyev
siyasi kursunun varisliyinin, ardıcıllığının təmin
olunması naminə prinsipial iradə nümayiş etdirməsini
zərurətə çevirmişdir.
Ümummilli
liderin müstəqil Azərbaycana rəhbərliyi
dövründə yeni meyarlar üzərində köklənmiş
mütərəqqi idarəçilik ənənələrinin
məhz bu sistem hüdudlarında püxtələşən,
Heydər Əliyev siyasi xəttini dönmədən davam
etdirməyə qadir peşəkar, intellektli və praqmatik
lider tərəfindən idarə olunması Azərbaycanın
iqtisadi və geosiyasi durumundan irəli gələn tələbat
idi. Məhz belə bir mərhələdə İlham Əliyev
fenomeni, bir tərəfdən, ölkədə gedən
ictimai-siyasi proseslərin məntiqi, digər tərəfdən,
Heydər Əliyev siyasi kursunun varisliyi axtarışında
olan cəmiyyətin sosial sifarişi kimi Azərbaycan və
dünya siyasətində önə
çıxmışdı. Ölkədəki islahatların
davamlılığı, ardıcıllığı,
uğurla başa çatdırılması zərurəti
hakimiyyət estafetinin bu xətti dəstəkləyən və
uğurla başa çatdırmağa qadir yeni liderə - cənab
İlham Əliyevə ötürülməsini diktə
edirdi. Heydər Əliyev kimi böyük dühanın ailəsində
yetişən, zəngin dövlətçilik məktəbi əxz
edən, müasir bilik və təcrübəyə yiyələnən
bu kamil şəxsiyyət Azərbaycan xalqının
ümummilli liderinin layiqli siyasi və mənəvi varisi olmaq
üçün cəmiyyətdən lazımi dəstəyi
ala bilmişdir.
Azərbaycan
cəmiyyətində son nəticə həmişə siyasi
illüziyaları deyil, real göstəriciləri qiymətləndirir
- ictimai rəyin siyasi vədlərə deyil, konkret faktlara qiymət
verməsi anlamında xalqımız kifayət qədər
müdrikdir. Heydər Əliyev ənənələrini davam
etdirmək üçün cənab İlham Əliyevin ən
real şanslara malik olduğunu təsdiqləyən proseslər
isə ictimai rəyin dəqiq seçiminin yəqinləşməsində
kifayət qədər həlledici rol oynayırdı.
Ümummilli liderin siyasət məktəbində
yetişmiş peşəkar diplomat kimi təmiz
keçmişə, müasir lider imicinə malik olması onun
ictimai rəydə önə çıxmasını şərtləndirən
başlıca məqamlar sırasında xüsusi vurğulana
bilər. ARDNŞ-in birinci vitse-prezidenti, Milli Məclisin
deputatı, Milli Olimpiya Komitəsinin prezidenti, Yeni Azərbaycan
Partiyası sədrinin birinci müavini, Azərbaycanın
AŞPA-dakı nümayəndə heyətinin rəhbəri
statusunda göstərdiyi əzmkar fəaliyyət cənab
İlham Əliyevi cəmiyyətin nəzərində daha da
ucaltmışdı.
Bu
reallıqlardan çıxış edən ulu öndər
Heydər Əliyev xalqa 2003-cü il 1 oktyabr tarixli müraciətində
cənab İlham Əliyevi yeni mərhələdə ölkəyə
rəhbərlik etməyə qadir şəxsiyyət kimi
gördüyünü bildirmiş, respublikanın gələcək
taleyi baxımından vacib olan bir çox işlərin onun tərəfindən
uğurla başa çatdırılacağına
inamını ifadə etmişdi. "...Sizi əmin edirəm
ki, həm İlham Əliyev, həm də Yeni Azərbaycan
Partiyası bundan sonra da xalqımızın ən layiqli
övladlarını öz ətrafında sıx birləşdirərək
Azərbaycan dövlətinin inkişafı və
xalqımızın firavanlığı yolunda çox
işlər görəcəklər. İnanıram ki, mənim
axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri,
planları, işləri sizin köməyiniz və dəstəyinizlə
İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən
ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə
böyük ümidlər bəsləyirəm", - deyə
vətəndaşlara müraciət edən ümummilli liderin
necə müdrik, uzaqgörən siyasətçi olduğu Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevin ötən doqquz illik fəaliyyətinə
nəzərən bir daha təsdiqini tapmış, xalqın və
dövlətin mənafeyinə hesablanmış bu müdrik
seçim ümidləri tam doğrultmuşdur.
Prezident
İlham Əliyevin əldə etdiyi böyük siyasi nailiyyətlər
sistemli və düzgün koordinasiya olunmuş fəaliyyətin
məntiqi nəticəsi kimi diqqəti çəkir. O, Heydər
Əliyev siyasi kursunun davamçısı kimi xalqın lideri
olmaq məsuliyyətini yüksək dəyərləndirir və
bu da onun sosial məsuliyyət prinsipinə incəliklə riayət
etməsindən irəli gəlir. Məsələn,
hansısa problem baş qaldıranda dövlət
başçısı, ilk növbədə, "Heydər Əliyev
bu məsələni necə həll edə bilərdi?"
sualı üzərində düşündüyünü
gizlətmir. Prezident İlham Əliyev dövlət idarəçiliyinə
dair hər hansı mühüm qərar qəbul etməzdən
öncə, bu sualı özünə
ünvanladığını və cavab tapmağa
çalışdığını deyir. Özündə dərin
mənəvi-psixoloji çalarları ehtiva edən bu məqam
Heydər Əliyev siyasi kursunun varisliyinin yüksək səviyyədə
təmin olunduğuna dəlalət edir.
2003-cü
ildə xalqın böyük dəstəyi ilə hakimiyyət
estafetini götürən cənab İlham Əliyevin ötən
illərdəki çoxşaxəli fəaliyyətinin qayəsində
məhz milli ideyaların gerçəkləşdirilməsi
dayanır. Dövlət başçısı ulu öndər
Heydər Əliyevin irəli sürdüyü inkişaf
strategiyasını inamla davam etdirməklə yanaşı,
yeni dövrün tələblərinə uyğun zənginləşdirmiş,
sosial-iqtisadi islahatlarla demokratikləşmə proseslərinin
paralel şəkildə aparılmasına, birinin digərini
tamamlamasına çalışmışdır. Cənab
İlham Əliyevin prezidentliyi dövründə məhz bu
postulat əsas götürülmüş, iqtisadiyyat həyata
keçirilən çoxşaxəli islahatların əsas
ağırlıq mərkəzini, nüvəsini təşkil
etmişdir. Başqa sözlə, praqmatik liderlik keyfiyyətlərinə
malik Prezident İlham Əliyev keyfiyyətcə yeni mərhələdə
Azərbaycanın müasir dövlətə çevrilməsini
və tam müstəqil siyasət yürütməsini milli
ideyanın başlıca hədəfi kimi müəyyənləşdirmişdir.
İqtisadi məsələlərə xüsusi diqqətin
ayrılması da əsaslı yanaşma olaraq dövlət
müstəqilliyinin iqtisadi bazisini möhkəmlətmək, cəmiyyətin
davamlı inkişafı üçün zəmin
hazırlamaq məqsədindən irəli gəlmişdir.
Ötən illərdə respublika iqtisadiyyatında islahatlar
kursu inamla davam etdirilmiş, xüsusən də regional
inkişafa, qeyri-neft sektorunun yüksəlişinə,
infrastrukturun müasirləşdirilməsinə, neft amilindən
asılılığın azaldılmasına,
sahibkarlığın inkişafına və güclü insan
kapitalının formalaşdırılmasına xidmət edən
mühüm addımlar atılmışdır.
İqtisadi
sahədə keçid dövrünü başa vuran Azərbaycan
bu gün özünəməxsus milli inkişaf modeli ilə
tanınır. Bu modelin üstün cəhətləri ilə
bağlı beynəlxalq maliyyə qurumlarında geniş
müzakirələr, təhlillər aparılır.
Respublikamız son illərdə bütün investisiya layihələrini
daxili resursları hesabına reallaşdırmaqla
yanaşı, regionda sərmayədar dövlət kimi
çıxış edir. Ukrayna, Gürcüstan, Moldova,
İçveçrə, Rusiya və digər dövlətlərin
iqtisadiyyatına sərmayə qoyur. Bütün bunlar həm də
respublikamızın inkişaf etməkdə olan ölkədən
inkişaf etmiş ölkəyə çevrilmək əzmini
nümayiş etdirir. Əslində, Azərbaycan bu gün
adambaşına düşən 7000 dollarlıq milli gəlirlə
orta inkişaf etmiş ölkələr qrupunda yer alır.
Prezident
İlham Əliyevin bəyan etdiyi kimi, hazırda qarşıda
duran ən başlıca məqsəd Azərbaycanı
inkişaf etmiş dövlətlər səviyyəsinə
çatdırmaqdır. Əminliklə deyə bilərik ki,
ölkədəki sürətli inkişaf və mütərəqqi
islahatlar fonunda bu məqsəd ictimai şüurda getdikcə
möhkəmlənir. Bəli, bu gün hər bir azərbaycanlı
doğma Vətənini abad, müasir, inkişaf etmiş
görmək istəyir və bunu milli ideyanın əsas
prioritetləri kimi qəbul edir. Ölkənin həqiqi
ziyalıları, elm adamları ölkənin bu inkişaf və
tərəqqisini böyük qürurla
qarşılayırlar.
Prezident
İlham Əliyev Azərbaycanı müasir və qüdrətli
dövlətə çevirmək məqsədini sadəcə
deklorativ bəyanatlarla ifadə etmir, onun konkret icra mexanizmlərinin
müəyyənləşdirilməsi istiqamətində də
konkret addımlar atır. Dövlət
başçısının "Azərbaycan 2020: gələcəyə
baxış" İnkişaf Konsepsiyasının
hazırlanması barədə" 29 noyabr 2011-ci il tarixli sərəncamı
buna bariz nümunədir. Belə bir sənədin
hazırlanması deməyə əsas verir ki, ölkə
başçısı Azərbaycanın sadəcə
bugünkü dinamik inkişafı ilə
arxayınlaşmağı düzgün saymır. Cənab
İlham Əliyevin sözügedən sərəncamı
ölkənin uzunmuddətli inkişaf strategiyasının dərin
elmi proqnozlar əsasında işlənib
hazırlanmasını nəzərdə tutur. Sərəncamda
deyilir: "Hazırda Azərbaycan yeni inkişaf mərhələsinə
qədəm qoyur. Bu mərhələnin əsas hədəfi
çoxşaxəli, səmərəli və innovasiya
yönümlü iqtisadiyyatın
formalaşdırılması, sosial sahədə önləyici
inkişaf trendinin təmin olunması və əhalinin
rifahının layiqli, qabaqcıl beynəlxalq standartlara
uyğun səviyyəyə çatdırılması, habelə
elmin, mədəniyyətin inkişafında, ictimai həyatın
bütün istiqamətlərində yeni nailiyyətlərin əldə
olunmasıdır".
Azərbaycanı
nəinki Cənubi Qafqaz regionunda, ümumilikdə Avratlantika
geosiyasi arealında öz sözü, çəkisi və
mövqeyi olan, səmərəli iqtisadi təşəbbüslərin
müəllifi kimi tanınan dövlətə çevirən
cənab İlham Əliyevin 2003-cü ildən
yürütdüyü siyasət dövlət
başçısının xalqın, dövlətin gələcək
inkişafı ilə bağlı aydın baxışlara
malik olduğunu göstərir. İqtisadi-siyasi
liberallaşmaya və demokratikləşməyə xidmət
edən islahatların dərinləşdirilməsi, hər bir
vətəndaşın layiqli həyat tərzinin təmin
edilməsi, ən başlıcası ölkənin ərazi
bütövlüyünün və suverenliyinin bərpası
keyfiyyətcə yeni mərhələdə milli ideyanın
mahiyyətində qərarlaşmış praktik məqsədlərdir.
Prezident
İlham Əliyev daxildə möhkəm ictimai-siyasi sabitliyə,
qanunçuluğa nail olmadan, hüquqi dövlət və vətəndaş
cəmiyyəti quruculuğu yolunda kompleks addımlar atmadan
xarici siyasət sahəsində hansısa uğurlu nəticələr
əldə etməyin qeyri-mümkünlüyünü dəfələrlə
bildirmişdir. Dövlət başçımızın
yeritdiyi uğurlu diplomatiya sayəsində dünya siyasətinə
təsir imkanları getdikcə artan Azərbaycanın
bütövlükdə Avratlantika coğrafi arealında
sülh, tərəqqi və əməkdaşlıq məkənına,
habelə beynəlxalq miqyaslı enerji-kommunikasiya layihələrinin
lokomotivinə çevrildiyi getdikcə daha qabarıq sezilir. Bu
xarici siyasət strategiyası müstəqil dövlətimizin
milli mənafelərinə hörmətlə yanaşan
bütün beynəlxalq təşkilatlar və xarici dövlətlərlə
əməkdaşlıq əlaqələrinin daha da genişləndirilməsi
müstəvisi üzərində qurulmuşdur. Azərbaycan
hazırda sülh və əməkdaşlıq məkanı
kimi tanınır və belə bir müsbət imicin
formalaşmasında cənab İlham Əliyevin təşəbbüsü
ilə respublikamızda keçirilən beynəlxalq
toplantıların əhəmiyyətini xüsusi vurğulamaq
lazımdır. Avropa ailəsinə inteqrasiya edən Azərbaycan
insan hüquq və azadlıqlarının təminatı,
demokratikləşmə sahəsində mühüm
uğurlara imza atmışdır. Ötən dövrdə
Avropa Şurası qarşısında götürülən
öhdəliklərin yerinə yetirilməsi prosesi başa
çatmış, ölkəmiz Avropa Birliyinin "Yeni
qonşuluq siyasəti", "Şərq tərəfdaşlığı"
proqramlarına, habelə NATO-nün "Fərdi əməkdaşlıq
üzrə fəaliyyət planı"na qoşulmuş,
modern ordu quruculuğunu təşkilatın standartlarına
uyğunlaşdırmaq istiqamətində mühüm
addımlar atmışdır.
Fəaliyyətini
daim ictimai inam və etimadı doğrultmaq məramı üzərində
quran, hakimiyyətin mütəmadi olaraq gördüyü
işlərlə bağlı xalqa hesabat verməsini idarəçilikdə
mütərəqqi ənənə kimi formalaşdıran
Prezident İlham Əliyev respublikamızın iqtisadi müstəqilliyini
də möhkəmləndirmişdir. Bölgələrin
tarazlı və davamlı inkişafının təmin
olunması, yeni iş yerlərinin açılması,
infrastrukturun yeniləşdirilməsi, mövcud problemlərin
aradan qaldırılması məqsədilə
imzaladığı dövlət proqramlarının, fərman
və sərəncamların icrası vəziyyəti ilə
yerindəcə tanış olmaq, sıravi vətəndaşlarla
birbaşa ünsiyyət quraraq mövcud çətinliklər
barədə informasiyaları ilkin mənbədən almaq
üçün vaxtaşırı Azərbaycanın müxtəlif
rayonlarına təşkil edilən səfərlər də cənab
İlham Əliyevin ötən 9 illik prezidentlik
dövrünün əsas istiqamətlərindən biri kimi
diqqəti çəkmişdir.
Dövlət
başçısı ölkədə makroiqtisadi
inkişafı təmin etməklə yanaşı, Azərbaycan
üçün bir sıra taleyüklü məsələlərin
yoluna qoyulmasına da nail olmuşdur. Ümummilli liderin yeni neft
strategiyasının tərkib hissəsi olan
Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas ixrac neft boru kəməri,
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəməri istismara verilmiş,
vaxtilə bir çoxlarına əfsanə kimi görünən
bu layihələr reallığa çevrilərək Xəzərin
karbohidrogen ehtiyatlarını dünya bazarlarına
daşınmasını təmin etmişdir. Azərbaycanın
bu gün Avropanın enerji təhlükəsizliyi sisteminin əsas
təminatçısı qismində çıxış etməsi
danılmaz faktdır. Etiraf etməliyik ki, bu problem bir çox
hallarda ölkələrin müstəqilliyini təhdid edən,
müstəqil dövlətlərin demokratik inkişafına
maneə yaradan çox ciddi əngələ çevrilir. Azərbaycan
isə nəinki belə problemlərdən uzaqdır, üstəlik
respublikamız Avropa regionunun enerji təhlükəsizliyinin təminatında
əsas söz sahiblərindən biri kimi
çıxış edir.
Ötən 9 illik fəaliyyəti ilə Azərbaycanda dinamik iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsinə, cəmiyyət həyatının bütün sahələrində mütərəqqi islahatların aparılmasına etibarlı təminat yaratmış Prezident İlham Əliyev elm və təhsilin problemlərini xüsusilə diqqət mərkəzində saxlamışdır. Ölkə başçısının bu sahəyə xüsusi önəm verməsi, ilk növbədə, müstəqil respublikamızın sürətli iqtisadi inkişaf yolunda olması, ildən-ilə daha geniş maliyyə imkanları qazanması zəruriliyi ilə şərtlənir. Belə mühüm mərhələdə mövcud uğurların qorunub saxlanılması üçün idarəçilikdə yüksək elmi-intellektual səviyyənin təmin edilməsi son dərəcə vacibdir. Bu zərurətdən çıxış edən cənab İlham Əliyev prezidentlik fəaliyyətinin ilk günlərindən elm-təhsil sahəsində böyük yüksəlişin təmin olunmasını başlıca prioritetlərdən biri kimi götürmüşdür. Elmin, təhsilin inkişafı üçün dövlət büdcəsində nəzərdə tutulan vəsaitlərin ildən-ilə artırılması, müəllimlərin əmək haqlarında, tələbə, magistr və doktorantların təqaüdlərində özünü göstərən əsaslı artımlar, habelə məktəblərin dərsliklərlə pulsuz təminatı dövlət rəhbərinin bu əhəmiyyətli sahəyə xüsusi diqqət və qayğısının bariz ifadəsidir.
Dövlət başçısı xüsusi qeyd edir ki, respublikamızda qara qızılı insan kapitalına çevirməyin vaxtı gəlib çatmışdır. Bu çağırışın əsasında Azərbaycanda güclü intellektual bazanın, müasir biliklərə əsaslanan yeni tipli iqtisadi sistemin formalaşdırılması, elmtutumlu istehsal sahələrinin inkişafı yolu ilə milli iqtisadiyyatın neft amilindən asılılığının azaldılması məqsədi dayanır. "Bizim gənc nəslimiz bilikli, dünyada gedən proseslərə bələd olmalıdır, izləməlidir. Ən qabaqcıl texnologiyalar Azərbaycana gəlməlidir. Bir sözlə, ölkənin inkişafı məhz bu istiqamətdə davam etməlidir. Dünyada uğur qazanmış, inkişaf etmiş ölkələrin təcrübəsinə baxsaq, görərik ki, o inkişafın, tərəqqinin əsas səbəbləri təbii ehtiyatlar deyildir. Məhz bilik, məhz savad, yeni texnologiyalar - bütün bunlar ölkəyə uğur, rifah gətirir, inkişaf, müasirlik gətirir".
Şübhə etmədən, demək olar ki, həyata keçirilən tədbirlər nəticəsində yaxın perspektivdə Azərbaycanın modernləşməsi mərhələsi uğurla başa çatdırılacaqdır. Şübhəsiz, modernləşmə dedikdə, kosmetik deyil, keyfiyyətcə təkmilləşdirməni, iqtisadiyyatının xarakterinin mahiyyətcə dəyişdirilməsini başa düşmək lazımdır. Bu, ilk növbədə, iqtisadiyyatı bazar prinsiplərinə keçirməkdən, sərt bürokratik nəzarətdən xilas etməkdən, sərmayə mühitini yaxşılaşdırmaqdan, büdcə siyasətini sağlamlaşdırmaqdan ibarətdir. Eyni zamanda, cəmiyyətin varlı və yoxsul təbəqələri arasında aralıq mövqe tutan orta sinfin yaradılması üçün dövlətin məqsədyönlü səyləri olmadan modernləşmə mümkün deyildir. Dövlət başçısının iqtisadi siyasəti nəticəsində son illər vətəndaşların yaşayış tərzində, sosial rifah halında özünü qabarıq göstərməyə başlayan müsbət keyfiyyət dəyişiklikləri, hər bir hüquqi dövlətdə ictimai-siyasi sabitliyin başlıca təminatçısı sayılan orta təbəqənin - milli sahibkarlar ordusunun mövqelərinin ildən-ilə möhkəmlənməsi ümumbəşəri xarakter daşıyan demokratik-hüquqi normaların ictimai rəydə düzgün dərk olunmasına, qavranılmasına və qiymətləndirilməsinə əlverişli şərait formalaşdırır.
Vətəndaşa sərmayə qoyulması, onun fərdi keyfiyyətlərinin və qabiliyyətlərinin inkişafına nail olunması, nanotexnologiyaları dərindən mənimsəmiş yeni menecerlər sinfinin yaradılması, intellektin milli inkişafda prioritet amili kimi müəyyənləşdirilməsi Azərbaycanda son illər həyata keçirilən dövlət siyasətinin əsasını təşkil edir. Prezident İlham Əliyev hesab edir ki, qlobal rəqabət şəraitində respublikanın elmi potensialının davamlı şəkildə yüksəldilməsi, gənc, kreativ və intellektual səviyyəli insanların istedadından maksimum istifadə edilməsi dövlətin innovasiyalı inkişafını təmin etmək baxımından son dərəcə zəruridir.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin ötən 9 illik fəaliyyətinin təhlili göstərir ki, bu müddətdə konturları hələ Heydər Əliyev tərəfindən müəyyənləşdirilmiş bütün konsepsiyalar uğurla davam etdirilmiş, zəruri hallarda məhz onun təşəbbüsü ilə dövrün tələblərinə uyğun olaraq keyfiyyət dəyişikliklərini özündə əks etdirmişdir. Prezident İlham Əliyev ulu öndərin zamanında böyük müdrikliklə irəli sürdüyü ideyaları XXI əsrin tələblərinə, dövrün, zamanın ruhuna uyğun olaraq təkmilləşdirən, inkişaf etdirən qüdrətli şəxsiyyət, alternativsiz liderdir. Bütün bunların fonunda ölkə vətəndaşlarının böyük əksəriyyəti cənab İlham Əliyevə etimad göstərir, onun rəhbərliyi altında respublikamızın qarşıdakı illərdə daha böyük uğurlar qazanacağına inanır.
İlham MƏMMƏDZADƏ,
AMEA Fəlsəfə, Sosiologiya və
Hüquq İnstitutunun direktoru
Xalq qəzeti.- 2012.- 14 oktyabr.- S. 3.