Böyük istedad, gözəl insan: Bəhram Nəsibov
Musiqi tariximizdə sayılıb-seçilən, sənəti
hələ sağlığında
layiqli qiymətini alan insanlarla
yanaşı, yaradıcılıq
yollarında haqsızlıqla
qarşılaşan, həyatda
öz yerini tuta bilməyən istedadlı simalar da olub. Belə sənət
fədailərindən biri
də Bəhram Nəsibovdur. Sənətkarın
yaradıcılığına xəbislikdənmi, paxıllıqdanmı
daima eyhamla, kinayə ilə yanaşılıb. Həvəskar
bəstəkar deyib, adını dilə gətirməyiblər...
Bəhram Paşa oğlu
Nəsibov 1941-ci ildə
Füzuli rayonunun Rəfədinli kəndində
musiqiçi ailəsində
doğulub. Atası xanəndə,
əmisi Bayram tarzən olub. Lakin Bəhramın 8 yaşı
olanda əmisi, 12 yaşı olanda isə atası dünyasını dəyişir.
O, erkən yaşlarından
incəsənətə, xüsusilə
musiqiyə dərin maraq göstərir. Orta təhsilini başa çatdırdıqdan sonra
bu həvəs onu Bakıya gətirir. 1962-ci ildə indiki Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetinə
qəbul olunur. Son kursa qədər
müvəffəqiyyətlə oxuyur. Lakin kiçik bir münaqişəyə görə
ali məktəbdən
uzaqlaşdırılır. Yalnız 15 il
sonra ali təhsil ocağının
diplomunu alır. Bu zaman o artıq
təcrübəli musiqiçi,
Bakı Orkestrlər Birliyinin solisti idi. Öz təşəbbüsü ilə “Şahnaz” ansamblını yaradır.
Ansambl xeyli vaxt fəaliyyət
göstərir.
Bəhram Nəsibov 200-dən çox mahnı bəstələyib. Bu mahnılar televiziyada, radio
dalğalarında yayımlanaraq
respublikanın ən ucqar yaşayış məntəqələrində də
sevilir və dillər əzbəri olur. Onun “Var gülüşündən”,
“Qarabağ”, “Səni qəmli görəndə”,
“Ay dəli ceyran”, “Sənə qurban”, “Eşqimin baharı”, “Güldən incəsən”,
“Könül qızım”,
“Deyin, hardadır”, “İllər”, “Analar”, “Xatırla məni”, “Sanki xəyalmış”, “Bəxtəvər
gəlin”, “Nədir xəyalın”, “Qadan mən allam” və s. mahnıları, həqiqətən də,
sənət əsəridir.
Bu, doğrudan da, belə olmasaydı, respublikanın xalq artistləri və istedadlı muğam xanəndələri İslam
Rzayev, Arif Babayev, Süleyman Abdullayev, Tükəzban İsmayılova, Tamella Məmmədzadə, Niyaməddin
Musayev, Məmmədbağır
Bağırzadə və
başqaları həmin
əsərləri böyük
həvəslə oxumazdılar...
Təəssüflə qeyd edək
ki, onun incə ruhlu mahnıları uzun müddət efirlərdə
xalq mahnısı kimi təqdim olunub. Neçə-neçə könüllər fəth edən Bəhram Nəsibov bir bəstəkar və şair kimi tanınmayıb.
O həm də gözəl ailə başçısı
idi. Dörd övlad böyüdüb
və tərbiyə edib. 1993-cü ilin sentyabrında o, ağır xəstələnir.
Qarabağın, doğma Füzulinin
işğalından sonra
həssas qəlbi sarsıntılar keçirirdi.
Qan təzyiqindən əziyyət
çəkirdi. Çox çəkmir,
beyninə qan sızır. Coşqun yaradıcılıq
ömrü beləcə
başa çatır.
O, uzun sürən xəstəlikdən sonra
56 yaşında ikən
dünyasını dəyişir.
Bəhram Nəsibov xatirələrində yazır:
“1980-ci ilin əvvəlləri
idi. Görkəmli xanəndə, Xalq
artisti Qədir Rüstəmovla toy məclisi
aparırdıq. Bir nəfər
“Humayun” muğamı oxumağı sifariş etdi. Qədir çox oxumuşdu.
Yorğun idi. Bu sifariş də vaxtsız verilmişdi.
Buna görə də çətin və ağır dəstgahı oxumaqdan imtina etdi. Məclisdə narahatçılıq yaranmağa başladı.
Onu yaxından tanıyanlara məlum idi ki, Qədir əsəbiləşərsə, məclisi tərk edə bilər. Yaranmış gərginliyi və
narahatçılığı aradan qaldırmaq lazım idi. Ona görə də heç kimi gözləmədən gitaranı
götürdüm. “Humayun” muğamını çalmağa başladım.
Məclisdə dərhal səs-küy
kəsildi. Hər tərəfə
dərin sükut çökdü. Bu dərin sükutu Qədir özü pozdu. “Humayun”u
oxumağa başladı.
Dəstgah başa çatdıqdan
sonra sürəkli alqışlar qopdu.
O, məclisə belə
bir müraciət etdi: “Ay camaat, bu alqışlar mənim yox, Bəhram Nəsibovundur. İnanın,
əgər dünyanın
yarısını da mənə versəydilər,
bu gün “Humayun” oxuya bilməzdim. Məni tilsimdən
çıxaran Bəhram
Nəsibovun ifa etdiyi qəmli, qüssəli təranəsi
oldu”.
Yenə Bəhram Nəsibovun xatirələrinə qayıdaq:
“Xalq artisti Həbib Bayramova söz vermişdim ki, Tükəzban xanım üçün bir mahnı yazacağam. Ancaq heç cür
alınmırdı. O da hər dəfə
məni görəndə
soruşurdu: Bəhram,
mahnını yazmısan?
Mən də hər dəfə bir bəhanə gətirirdim.
Bir dəfə də soruşanda yalandan dedim ki, bəs yazmışam.
Sözümdən tutdu
və dedi: Gedək bizə. Əyləşdik maşına,
elə maşında beynimə bir bəndlik şeir gəldi:
Siz, ey ilk eşqimin
şahidi dağlar.
Ətirli baxçalar, çiçəkli
bağlar!
Deyin, hardadır o üzü dönmüş?
Sevən ürəyim onu
soraqlar.
O daha sonra yazır: “Ümumiyyətlə, mahnılarımın
qəribə yazılma
tarixi var. Şimşəyin
çaxması kimi olur. Bir də gördün,
gəldi nitqimə yazdım. Elə mahnılarım da
olub ki, yuxuda hazır görmüşəm. Yuxudan
qalxıb kağıza
köçürmüşəm...”
Bu gün
bu mahnılar dillər əzbəridir və onlar hər
dəfə ifa olunduqca müəllifinin ruhu şad olur.
Savalan Fərəcov
Mədəniyyət.-
2012.- 14 sentyabr.- S. 15.