Azərbaycan
Konqreslər Bürosu ölkəmizin
tanıtımına xidmət edir
Aydan Qəmbərova: «Respublikamızda yüksək səviyyəli konqreslərin keçirilməsi üçün bütün şərait mövcuddur»
Bir müddət əvvəl Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin
təşəbbüsü ilə Azərbaycan Konqreslər Bürosunun (Azerbaijan Convention Bureau) təqdimatı
keçirildi. Məlumdur ki,
respublikamızda müxtəlif beynəlxalq tədbirlərin,
festivalların, forumların, sərgilərin keçirilməsinə
ölkə rəhbərliyi tərəfindən xüsusi önəm verilir.
Bu siyasət ölkəmizdə işgüzar turizm
(MİCE turizmi) üçün
zəmin yaradır. Azərbaycan Konqreslər Bürosunun
təşkilində də məqsəd işgüzar
turizmin inkişaf
etdirilməsidir. Qurumun fəaliyyəti
respublikamıza irimiqyaslı beynəlxalq tədbirlərin cəlb
edilməsi, Azərbaycanın MİCE turizm
istiqaməti kimi təbliği, beynəlxalq
tədbirlərlə əlaqədar tenderlərdə iştirak və s. məsələləri
əhatə edir. Qurum
dövlətin və özəl sektorun bu sahədə vahid siyasət
yürütməsinə də imkan verir.
Azərbaycan Konqreslər Bürosunun direktoru Aydan Qəmbərova qəzetimizə müsahibəsində fəaliyyət sahələri, yeniliklər, müxtəlif ölkələrin analoji qurumları ilə əməkdaşlıq və s. məsələlərə aydınlıq gətirdi.
- Azərbaycan Konqreslər Bürosunun 2013-cü ilin iyununda təqdimatı keçirilsə də, əsas fəaliyyətimiz sentyabr ayından başlayıb, noyabrın 7-də isə rəsmi açılış olub. Büro dövlət və özəl sektorun əməkdaşlığı əsasında yaranıb, Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi ilə milli turizm bazarında fəaliyyət göstərən turizm sektoru nümayəndələrinin birliyidir.
Konqreslər Bürosunun beynəlxalq layihələrə daxil olması bizə imkan verəcək ki, dünyada silsilə şəkildə keçirilən şəbəkə konqreslərin, forumların bir qismini Azərbaycana dəvət edək, beləliklə, mehmanxana fəaliyyətini gücləndirək, turizm şirkətləri tərəfindən təqdim olunacaq xidmətlərin çeşidini və keyfiyyətini artıraq. Bu qurumun niyə məhz bir neçə il əvvəl yox, məhz indi yaranmasının da səbəbi odur ki, artıq Azərbaycanda yüksək səviyyəli tədbirlərin keçirilməsi üçün infrastruktur mövcuddur. Bu istiqamətdə ölkə Prezidenti İlham Əliyevin dəstəyi də böyükdür. Respublikamızda ən müasir standartlara cavab verən hotellər, hava limanları fəaliyyət göstərməklə yanaşı, xüsusiləşdirilmiş konqres mərkəzləri də formalaşır. Heydər Əliyev Mərkəzi, Bakı Sərgi Mərkəzi indi böyük tədbirlərin keçirilməsinə xüsusi maraq göstərir. Ona görə də Azərbaycan Konqreslər Bürosunun başlıca fəaliyyəti ölkəmizi beynəlxalq biznes, konfrans, görüş və mərasimlərin məkanı kimi təbliğ etməyə yönəlib. Artıq bu istiqamətdə işlər görülür. Noyabr ayında İspaniyanın Barselona şəhərində keçirilən turizm sərgisində iştirak etdik. Sərgi çərçivəsində Azərbaycanı bir brend olaraq dünya turizm bazarında tanıtmağa xidmət edən müxtəlif təqdimatlarımız oldu. Onu da deyim ki, ölkəmizə xaricdə çox böyük maraq var. Xüsusilə «Eurovision-2012» müsabiqəsinin ölkəmizdə keçirilməsindən sonra bu marağın coğrafiyası daha da genişlənib.
Oktyabr ayında ölkəmizdə birinci «fam-trip» (turist agentlikləri üçün tanışlıq səfəri - red.) keçirildi. Rusiyanın 10 ən böyük MİCE kampaniyası Azərbaycana gəlmişdi. Burada geniş təqdimatlar keçirdilər. Onları brend hotellərimiz, konqres mərkəzlərimiz, məşhur restoranlarımızla tanış etdik. Azərbaycandan çox yüksək təəssüratla ayrıldılar. Bu görüşlərin artıq nəticələri də var. İki böyük tədbirin ölkəmizdə keçirilməsi barədə əməkdaşlıq təklifi almışıq. Biz də bu barədə yerli hotellərə məktub göndərmişik ki, öz təkliflərini versinlər. Sonda bu təklifləri müzakirə edəcəyik və yekun qərarımızı verəcəyik.
- Konqreslər Bürosuna üzv olmaq üçün yeni müraciətlər varmı?
- Noyabrın 27-də sıralarımıza daha bir hotel
qoşuldu. Bu, «Qafqaz Baku City
Hotel & Residences» mehmanxanasıdır. Azərbaycanın yerli brend mehmanxanalarındandır
və müştərilərə
yüksək səviyyədə
xidmət göstərir.
Bundan başqa, dekabrın 10-da
«Victory Tour» turizm şirkəti
Konqreslər Bürosuna
üzv oldu. Şirkət
daxili və xarici turizm sahəsində
aktiv fəaliyyət göstərir. “Victory
Tour" 2012-ci ildə Azərbaycanda
MİCE (işgüzar) bazarının
inkişafı və müştərilərin cəlb
edilməsini təmin etmək məqsədilə
"MİCE.az" layihəsini
həyata keçirib və bu layihə
çərçivəsində www.mice.az
saytını yaradıb.
Hazırda Azərbaycan Konqreslər
Bürosunun 12 üzvü
var: «Fairmont Baku», «Four Seasons Hotel Baku»,
«Hilton Baku», «Hyatt Regency Baku», «Jumeirah Bilgah Beach Hotel», «JW Marriott Absheron
Hotel», «Kempinski Hotel Badamdar»,
«Ramada Hotel & Suites Baku» kimi 8 beynəlxalq brend mehmanxana, «Qafqaz Baku City
Hotel & Residences» və 3 turizm
şirkəti - «ENC Tours», «Millennium Tourism
& Congress DMC» və «Victory Tour» turizm şirkəti. Yaxın vaxtlarda digər şirkətlərin də
büroya üzv olacağını gözləyirik.
Ümumiyyətlə, Konqreslər Bürosuna üzvlük bir neçə mərhələdən ibarətdir:
“qızıl”, “gümüş”
üzvlər və qoşulmuş üzvlər.
Bu da üzvlərimizin
böyük və ya kiçik müəssisə olması
ilə bağlıdır.
Böyük hotellər
“qızıl”, turizm şirkətləri və
nisbətən kiçik
hotellər “gümüş”,
restoranlar və daha kiçik müəssisələr isə
qoşulmuş üzvlər
hesab olunur. Quruma təkcə hotellər və turizm şirkətləri deyil, restoranlar, hava limanları, taksi şirkətləri və s. üzv ola bilər.
Gələcəkdə sponsorlarımızın olmasını da nəzərdə tuturuq.
Məqsədimiz yerli brendlərimizin, məsələn,
«Jalə», «Qazelli»,
«Viva», «Milla» şirkətlərinin
və s. dünyada tanıdılmasına nail olmaqdır.
Türkiyənin hər bir tanınmış turizm məkanının bir konqres bürosu var. Məsələn, Antalya, İstanbul
konqres büroları və s. Onlar ölkədəki mövcud
konqres obyektlərinin hamısı haqqında məlumatların yer aldığı kitab hazırlayırlar. Bu nəşrlər
2 il üçün
nəzərdə tutulur.
Biz də belə
bir reklam-çap məhsulu hazırlayırıq.
- Büroya üzv olmağın şərtləri
nədən ibarətdir?
- Elə bir şərtimiz
yoxdur. Sadəcə, üzv olmaq
istəyən müəssisə,
şirkət bizimlə
niyyət məktubu və əməkdaşlıq
müqaviləsi imzalayır.
Bir də üzvlük haqqını ödəyir.
- Xarici ölkədə fəaliyyət göstərən
şirkət sizin quruma üzv ola bilərmi?
- Ola bilər. Amma bu, prioritetlərimizin
sırasında deyil.
Çünki bizim məqsədimiz beynəlxalq
tədbirlərin Azərbaycanda
keçirilməsinə nail olmaqdır. Ona görə də
xüsusilə xarici hotellərin bizim büroya üzv olmasına ehtiyac görmürük. Dünya miqyaslı
konqreslərin bizim ölkəmizdə keçirilməsini
təmin edə bilən şirkətlərin
Azərbaycan Konqreslər
Bürosuna üzv olmasında heç bir problem yoxdur.
- Hansı xarici ölkənin konqreslər
bürosu ilə əməkdaşlıq edirsiniz?
- Bizim üçün ən vacib bazarlar
Rusiya, Türkiyə, Ukrayna, Qazaxıstandır.
Niyə bu ölkələri xüsusi qeyd edirəm? Çünki bu ölkələrlə
viza və dil problemi yoxdur.
Bizim işimizdə də bu məqamlar əsasdır. Biz istəyərdik ki, Rusiya və Türkiyədən bura daha çox turist axını olsun. Almaniyanın da bu sırada olmasını istərdik. Çünki bu ölkədə
Azərbaycana maraq böyükdür. İtaliyanı da bu sıraya
əlavə etmək olar.
Bu yaxınlarda Britaniyanın
10 şirkəti Bakıya
«fam-trip» səfərinə
gəlmişdi. Onların əsas məqsədi Azərbaycanla yaxından tanış olmaq idi.
- Öz fəaliyyətinizdə
daha çox hansı ölkənin müvafiq qurumunun təcrübəsinə istinad
edirsiniz? İndiyədək
hansısa tədbirin təşkilinə nail ola bilmisinizmi?
- Azərbaycan Konqreslər
Bürosu yeni yaradılanda tender elan olundu ki, hansı
şirkət bu istiqamətdə təcrübəsini
bizimlə bölüşə
bilər. Tenderi Avstriyanın bir
şirkəti qazandı.
Bu şirkət eyni zamanda Vyana
Konqreslər Bürosunun
yaradıcısıdır. Yəni bu sahədə böyük təcrübəsi
var. Həmin şirkətin
rəhbəri Azərbaycana
gəlib treninqlər keçirdi. Onların bizə
böyük köməyi
oldu.
Eyni zamanda, Azərbaycan Respublikası
Mədəniyyət və
Turizm Nazirliyinin fəaliyyətimizə verdiyi
dəstək bizim üçün çox mühümdür.
Dünya təcrübəsi göstərir
ki, yeni yaradılan konqreslər bürosunun effektivliyi 2-3 ildən sonra özünü göstərir. Biz bu istiqamətdə tenderlərdə iştirak
edirik. Bu tenderlərdə bizdən
başqa 6-7 ölkə
olur. Məsələn, gələn ilin
oktyabrında Bakının
brend hotellərinin birində 250 nəfərlik
beynəlxalq konfrans keçiriləcək.
Düşünürəm ki, yaxın vaxtlarda böyük tədbirlərin
Azərbaycanda keçirilməsinə
nail ola biləcəyik.
- Azərbaycan Konqreslər
Bürosunun tanıtımı
istiqamətində hansı
işlər görülür?
- Gələn il
Barselona, Frankfurt, İstanbul,
Moskva, Abu-Dabi və Dubayda keçiriləcək turizm
sərgilərində fərdi
şəkildə iştirak
etmək, müxtəlif
təqdimatlar keçirməyi
nəzərdə tuturuq.
Təbii
ki, bütün bunlar eyni zamanda
Azərbaycanın tanıtımına
xidmət edir. Qurumun məhz Azərbaycan Konqreslər Bürosu adlanmasının səbəbi
odur ki, bütün Azərbaycanı
tanıda bilək.
Qəbələ, Gəncə,
Şəki və s. kimi bölgələrimiz artıq bir turizm mərkəzi kimi formalaşıb. Gələcəkdə ölkəmizə gətirə biləcəyimiz
beynəlxalq tədbirlərin
regionlarımızda da
keçirilməsini təmin
etmək istəyirik.
Azərbaycan Konqreslər Bürosunun
fəaliyyəti nəticəsində
ölkəmizdə konqres
turizmi də inkişaf edəcək.
Fəxriyyə Abdullayeva
Mədəniyyət.- 2013.- 20
dekabr.- S. 7.