Mədəniyyət
və incəsənətimizin məbədgahı:
keçmişdən günümüzə
Mədəni
inteqrasiyada milli-mədəni irs amilinin roluna dair
(T.İ.Əfəndiyevin “Mədəniyyət
və incəsənətimizin məbədgahı” kitabı əsasında)
Müasir dövrdə sivil dünyanın ən yüksək
kürsülərindən səsləndirilən
çağırışlar içərisində mədəni
inteqrasiya, mədəniyyətlərarası dialoq və mədəni
müxtəliflik ifadələri xüsusi yer tutur.
Çünki bu gün bəşəriyyətin kulturoloji
irsinin öyrənilməsi, mühafizəsi və təbliği
məsələləri mədəni dünyanı getdikcə
daha çox düşündürməkdədir.
Getdikcə daha da aktuallaşan bu məsələlərlə
bağlı son illərdə bir sıra ciddi layihələr həyata
keçirilmiş, konvensiyalar qəbul edilmiş, ümidverici
addımlar atılmışdır. Məsələn, Birləşmiş
Millətlərin Təhsil, Elm və Mədəniyyət Təşkilatının
(UNESCO) Baş Konfransı 3-21 oktyabr 2005-ci il tarixində Paris
şəhərində keçirilən 33-cü
sessiyasında mədəni müxtəlifliyin bəşəriyyətin
fərqləndirici xüsusiyyəti olduğunu təsdiqləyərək,
“Mədəni özünüifadə müxtəlifliyinin
qorunması və təşviqi haqqında” konvensiya qəbul
etmişdir.
Qəbul olunmuş bütün beynəlxalq
sənədlərdə mədəniyyət amili bəşəriyyəti
hazırda düçar olduğumuz qlobal münaqişələrdən,
ekoloji problemlərdən, silah, narkotik və insan alverindən
qoruyacaq əsas xilasedici faktor kimi dəyərləndirilməkdədir.
Hazırda dünya birliyi öz inkişafında elə bir mərhələdədir
ki, artıq mədəniyyət faktoruna biganə qala bilməz.
İnsanlığın gələcəyi üçün mədəniyyəti
hərəkətverici qüvvə kimi inkişaf etdirməliyik.
Bəşəriyyəti birləşdirməkdə olan inteqrasiya
proseslərinə yalnız zahiri, maddi irəliləyiş
deyil, həm də mədəni, mənəvi tərəqqini,
keyfiyyət yüksəlişini təmin etmək
üçün ruh, qəlb gərəkdir. Gələcək
üçün insanlığın mədəni enerjisi səfərbər
edilməlidir. Bunsuz sabitliyə nail olmaq
qeyri-mümkündür, bunsuz bəşəriyyətin təminatlı
və güvənli gələcəyindən danışmaq
qeyri-məntiqidir.
Heç də təsadüfi
deyildir ki, 2008-ci il “Mədəniyyətlərarası dialoq
ili” elan edilmişdi ki, həmin tendensiya bu gün daha da
inkişaf etdirilməkdədir. Məhz bu məqsədlə Azərbaycanda
da mədəniyyətə dair bir sıra mühüm beynəlxalq
tədbirlər keçirilmiş və 2008-ci ildən Bakı
Prosesi başlamışdır. 2008-ci il dekabr ayının
2-3-də Avropa Şurasına üzv ölkələrin mədəniyyət
nazirlərinin “Mədəniyyətlərarası dialoq Avropa və
onun qonşu regionlarında davamlı inkişafın və
sülhün əsasıdır” mövzusunda Bakı
konfransının, 2009-cu ildə Bakının “İslam mədəniyyətinin
paytaxtı” seçilməsi münasibətilə təşkil
edilmiş tədbirlərin, 2010-cu ildə
paytaxtımızın ev sahibliyi etdiyi Dünya Dinləri Liderlərinin
Zirvə Görüşünün, 2011-ci il aprelin 7-9-da Mədəniyyətlərarası
Dialoq üzrə Dünya Forumunun, 10 oktyabr 2011-ci ildə “XXI əsr:
ümidlər və çağırışlar” devizi
altında keçirilmiş I Beynəlxalq Humanitar Forumun və
6 oktyabr 2012-ci ildə gerçəkləşən II Bakı
Beynəlxalq Humanitar Forumunun nəticələri mədəniyyət
fenomeninin bəşəriyyətin gələcəyi
üçün nə qədər bir əhəmiyyətli
faktor olduğunu təsdiqlədi.
Habelə muğam, aşıq sənəti,
Novruz bayramı, xalça sənəti, tar
ifaçılıq sənəti kimi milli dəyərlərimizin
UNESCO tərəfindən dünyanın qeyri-maddi mədəni
irsi siyahısına daxil edilməsi və eləcə də
digər layihə və tədbirlər, elmi konfrans və
simpoziumlar milli-mədəni irsin tədqiqinə stimul verməkdədir.
Bu mənada Azərbaycan mədəniyyətinin
dünyada tanıdılması, dünyanın qeyri-maddi mədəni
irs nümunələrinin isə ölkəmizdə təbliğində
mədəniyyət və incəsənət profilli ali məktəblər
içərisində Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət Universiteti aparıcı yerlərdən
birini tutur. 90 illik tarixə malik bu tədris ocağı ənənə
və novatorluğu öz fəaliyyətində təzahür
etdirən əsas təhsil, elm və mədəniyyət mərkəzidir.
Dövlətimizin çox böyük uğurla həyata
keçirdiyi mədəniyyət siyasətinə öz səmərəli
yaradıcılıq uğurları ilə qatılan
universitetin müəllim kollektivi Azərbaycanın qeyri-maddi mədəni
irsinin təbliği yolunda yorulmadan çalışır. 30
ilə yaxın müddət ərzində belə bir
yaradıcılıq kollektivinə rəhbərlik edən
Timuçin İlyas oğlu Əfəndiyev, idarəçilik
mədəniyyətində olduğu kimi, elmi
araşdırıcılıq sahəsində də öz həmkarlarına
və yetişdirmələrinə nümunə göstərir.
Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetinin rektoru kimi uğurlu
fəaliyyəti ilə yanaşı, daim elmi tədqiqatlara da
vaxt ayıran Əməkdar incəsənət xadimi, filologiya
elmləri doktoru, professor T.İ.Əfəndiyev son illərdə
bir-birindən dəyərli əsərlər
yazmışdır. Onun bundan öncə işıq
üzü görmüş kitablarında və məqalələrində
də mədəniyyətin tarixi və nəzəriyyəsi,
ümumiyyətlə kulturoloji problemlər öz əksini
tapmışdır. O cümlədən “Azərbaycan mədəniyyəti
və incəsənəti” (İran, 2003, 340 s.) və “Heydər
Əliyev və milli-mənəvi dəyərlərimiz”
(Bakı, 2011), “Mədəniyyətdə tarixilik və
müasirlik” (Bakı, “Təhsil”, 2011, 392 s.) kitabları, habelə
“Şərəfli yol” (“Mədəniyyət dünyası”,
VII buraxılış, Bakı, ADMİU, 2003, s. 6-10), “Milli mədəniyyət
naminə” (“Mədəniyyət və sənət” jurnalı,
2003, ¹ 1, s. 2) və “Kulturologiya elmi: mülahizələr,
perspektivlər” (“525-ci qəzet”, 4 may 2010-cu il, ¹ 321 (3154))
başlıqlı yazıları müasir kulturoloji fikrimiz
üçün dəyərli elmi-tədqiqat əsərlərindəndir.
Təsadüfi deyildir ki, bu əsərlər haqqında
respublikanın tanınmış ziyalıları müsbət
fikirlər söyləmiş, yazılar çap etdirmişlər.
T.İ.Əfəndiyev bu günlərdə
işıq üzü görmüş və Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinin 90 illik yubileyinə həsr olunmuş “Mədəniyyət
və incəsənətimizin məbədgahı” (Bakı,
2013, 252 s.) adlı kitabında da ənənəvi olaraq
araşdırdığı mövzuları tədqiq edir. Belə
ki, 1923-cü ildən təməli qoyulan Bakı Teatr Məktəbindən
üzübəri hazırkı Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetinin fəaliyyəti də
daxil olmaqla bu ali təhsil ocağının 90 il ərzində
keçdiyi inkişaf mərhələləri əks
olunmuşdur. Professor T.İ.Əfəndiyev vaxtilə teatr məktəbi
kimi fəaliyyət göstərmiş tədris müəssisəsinin
universitet statusu aldığı illərə kimi və
sonrakı dövrdəki fəaliyyətini tədqiq etmiş,
burada çalışmış və bu gün
çalışan görkəmli sənət xadimlərinin
yaradıcılıq yolunu araşdırmışdır.
Müəllif kitabda məşhur aktyor və rejissorların, rəssam
və heykəltəraşların, bəstəkar və
müğənnilərin, tanınmış sənətşünas
və kulturoloqların yaradıcılığını nəzərdən
keçirmiş və onların pedaqoji fəaliyyətlərinin
spesifik xüsusiyyətlərinə toxunmuşdur. Məhz belə
bir dinamik inkişaf fonunda Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetinin təhsil və sənət
sahəsindəki uğurlarına xronoloji
ardıcıllıqla diqqət yetirilmiş, müasir
dövrün tələblərinə uyğun olaraq
açılmış yeni ixtisasların perspektivlərindən
bəhs edilmiş, universitetin bədii və kulturoloji
yaradıcılıq sahəsindəki beynəlxalq əlaqələrinin
nəticələri barədə geniş informasiya
verilmişdir.
Səkkiz hissədən ibarət
olan kitabın giriş bölümündə müəllif
diqqəti universitetin 90 ildə keçdiyi şərəfli
yolun uğurlarına yönəldir.
“Azərbaycanda peşəkar teatr təhsilinin
yaranması və inkişaf mərhələləri”
başlıqlı ilk hissədə, adından da
göründüyü kimi, milli teatr prosesinin estetik təməlləri
üzərində təşəkkül tapmış teatr təhsil
sisteminin, başqa sözlə, Bakı Teatr Məktəbinin
dövrün sosial-mədəni və ictimai-siyasi şərtlərinə
uyğunlaşma mərhələləri şərh edilir. Azərbaycanda
dünyəvi peşəkar teatrın yarandığı
gündən üzübəri keçilən zəngin
yaradıcılıq mərhələləri aktyor, rejissor və
teatrşünas kadr hazırlığı fonunda
araşdırılır.
“Dövrün ictimai sifarişi:
ekran sənətlərinin tədrisi” adlı II hissədə
müəllif əsas diqqəti belə bir kulturoloji fakta
yönəldir ki, Azərbaycanda kino sənətinin tarixi
1898-ci ildən başlasa da, peşəkar kino təhsili
respublikamızda 1990-cı ildə Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət Universitetinin təşəbbüsü
ilə yaradılmışdır. Belə ki, o dövrə qədər
kino sənəti sahəsində çalışan mütəxəssislər
(Səməd Mərdanov, Niyazi Bədəlov, Rza Təhmasib, Qəmər
Salamzadə, Sabit Rəhman, Mehdi Hüseyn, Rəsul Rza, Əjdər
İbrahimov, Tofiq Tağızadə, Lətif Səfərov, Həsən
Seyidbəyli, Xan Babayev, Teyyub Axundov, Arif Nərimanbəyov, Cəbrayıl
Əzimov, Kamil Nəcəfzadə, Nadir Zeynalov və s.
rejissor, operator və rəssamların adlarını çəkə
bilərik) respublikadan kənarda ali təhsil
almışdılar. Təbii ki, bu mütəxəssislər
Azərbaycanda kino sənətinin inkişafına yeni-yeni
töhfələr versələr də, zamanın tələbi
bu sahədə kadr hazırlığı işinin daha da təkmilləşdirilməsini
diktə edirdi. Bu mənada, müstəqilliyimizin bərpası
kino sənəti sahəsində kadr hazırlığı məsələlərinə
də günün tələbləri səviyyəsində
yanaşmanın vacibliyini irəli sürdü. Xaricdə təhsil
alanlarla yanaşı, Mədəniyyət və İncəsənət
Universitetinin yetişdirmələri də belə bir milli vəzifələrin
həyata keçirilməsində fəal iştirak etməyə
başladılar. Bu gün artıq müasir kino mütəxəssislərimizin
sədaları mötəbər beynəlxalq festivallardan gəlir
ki, bu uğurlarda ADMİU-nun “Kino və televiziya”
kafedrasının əlahiddə payı vardır.
Musiqi təhsilinin inkişafında
Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin
xidmətlərinə aydınlıq gətirən müəllif
kitabın bölmələrindən birini məhz bu mövzuya
həsr etmişdir. Bu hissədə T.İ.Əfəndiyev belə
bir faktı qabarıq şərh edir ki, 1968-ci ildən M.A.Əliyev
adına Azərbaycan Dövlət İncəsənət
İnstitutu adını almış bu sənət
ocağında fəaliyyət göstərən 14 kafedra
arasında “Musiqi fənləri” və “Vokal” kafedraları da
mövcud idi. 2002-ci ildə ADMİU-da “Musiqi sənəti”
fakültəsinin yaradılması isə həm musiqi
kafedralarının sayının artmasına, həm də
musiqinin müxtəlif janrları üzrə mütəxəssislərin
universitetə cəlb olunmasına şərait yaratdı. Belə
ki, “Musiqi sənəti” fakültəsi bu gün öz tərkibində
çağdaş Azərbaycan musiqi mədəniyyətinin
müxtəlif sahələrini əks etdirən
“Musiqişünaslıq”, “Musiqi fənləri və dirijorluq”,
“Muğam sənəti”, “Xalq çalğı alətləri”,
“Estrada və populyar musiqi” və “Aşıq sənəti”
kafedralarını birləşdirir. Əgər əvvəlki
dövrdə musiqi sənəti sahəsində kadr
hazırlığı əsasən teatr və kino sənətinin
inkişafına xidmət edirdisə, artıq bu gün “Musiqi
sənəti” fakültəsində müasir Azərbaycan
ifaçılıq mədəniyyətinin ən görkəmli
nümayəndələri çalışırlar. Onlar
öz pedaqoji fəaliyyətlərində musiqi tədrisi sahəsində
əldə olunmuş zəngin təcrübəni, qabaqcıl
ənənələri davam etdirərək yüksək
ixtisaslı musiqiçilərin yeni nəslinin yetişdirilməsi
kimi mürəkkəb və nəcib işə xidmət edirlər.
Hazırda bu fakültədə xalq artistləri, əməkdar
artistlər, professor və dosentlər fəaliyyət göstərir.
Ölkəmizdə rəssamlıq
sənətinin inkişafında Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetində görülmüş
işlərə kitabın IV bölməsində
aydınlıq gətirilir. “Azərbaycanda ilk ali rəssamlıq
təhsili: zamanın tələbi və gerçəklik”
adlı bu bölmədə müəllif diqqəti
respublikamızda peşəkar rəssamlıq sənəti və
tədrisinin inkişafının məhz “Rəssamlıq”
fakültəsinin adı ilə bağlı olduğuna yetirir.
Qeyd edilir ki, bu fakültənin professor-müəllimləri, məzunları
və tələbələri xarici ölkələrin ali məktəbləri
ilə sıx yaradıcılıq əlaqələri
saxlayırlar. Həqiqətən də bu gün istər mədəniyyət
və incəsənətimizin dünyada tanıdılması
baxımından, istərsə də Azərbaycanda rəssamlıq
sənəti sahəsində ali təhsil verən digər rəssamlıq
məktəblərinin yaradılmasında ADMİU-nun
danılmaz rolu olmuşdur.
“Mədəniyyət və incəsənətin
tədrisində ictimai-humanitar elmlərin rolu”
başlıqlı V bölmədə aktyor və rejissor
kadrların hazırlanmasında, onların
dünyagörüşünün formalaşmasında
ictimai-humanitar fənlərin əhəmiyyəti və bu sahə
üzrə müstəqil kafedraların yaranma zərurəti
vurğulanır. “Ədəbiyyat və dillər”, “Ədəbi
yaradıcılıq və ekran dramaturgiyası”, “Sosial-siyasi fənlər”,
“İqtisadiyyat və informatika” kafedralarının elmi-pedaqoji
istiqamətlərinə diqqət yetirilir, sırf incəsənət
profilli kafedralarla yaradıcılıq əlaqələrinin
xüsusiyyətləri açıqlanır.
Kitabın əsas hissələrindən
biri kulturoloji problemlərə həsr edilmişdir.
“Kulturologiya yeni elm və tədris sahəsi kimi”
başlıqlı VI bölmədə sivilizasiyaların
bir-birinə münasibəti, insanın təbiət, cəmiyyət,
məişət, ətraf mühit və s. ilə
qarşılıqlı əlaqələri, habelə bəşəriyyətin
ümumi inkişaf qanunauyğunluqları
araşdırılır. Müxtəlif məktəblərin
irəli sürdüyü ayrı-ayrı nəzəriyyələr,
müddəalar və baxışlar sisteminin
mövcudluğuna dair maraqlı fikirlər irəli sürən
müəllifə görə, bütün kulturoloji məktəbləri
təmsil edən mütəxəssislər əksər
hallarda fərqli mövqedə dayanır, bəzən bu elmin
mahiyyətini təzadlı baxışlarla şərh edirlər.
Məsələn, mədəniyyətin tərəqqisi
haqqında kulturoloji məktəblərdəki fikir müxtəlifliyi
və uyğunsuzluqları isə yalnız elmi səbəblərlə
deyil, eləcə də daha dərin sosial-tarixi səbəblərlə
şərhini tapır. Halbuki mədəniyyət nəinki nəzəri
izah tələb edən anlayışdır, həmçinin
ictimai inkişafın real praktik və vacib məsələsidir.
Mədəniyyət sahəsində siyasət müstəqillik
dövründə təkcə bizim deyil, həm də digər
dünya dövlətlərinin siyasətinin tərkib hissəsinə
çevrilmişdir. Mədəni inkişaf məsələləri
müxtəlif beynəlxalq siyasi sənədlərin,
proqramların mühüm tərkib hissəsi olmuşdur.
Kitabda əksini tapmış
kulturoloji qənaətlərə belə bir ümumiləşdirmə
vermək olar ki, “mədəniyyət”
anlayışının fundamental nəzəri əhəmiyyəti
və mürəkkəbliyi müasir tarixi situasiyada mədəniyyət
problemlərinin qloballığı və çoxcəhətliliyi
ilə şərtlənir. Bəşər tarixində yeni
epoxanın - insan həyatının bütün sahələrində
köklü dəyişikliklər epoxasının xarakterini dərk
etmədən geniş mənada mədəniyyətin məzmununu
başa düşmək mümkün deyil. Azərbaycanda yeni
cəmiyyətin qurulması ilə şərtlənən dəyişikliklərin
mühüm amili, ümumiyyətlə, yeni dövrdə
geniş miqyas almış elmi-texniki tərəqqidir. Təbii
ki, cəmiyyətdə baş verən genişmiqyaslı dəyişikliklər
mədəniyyətin inkişafına da təsirsiz
qalmamışdır. Bəşər mədəniyyətinin
perspektivləri ilk növbədə, dünyanın mövcud
dilemmanı necə həll edəcəyindən
asılıdır ki, bu baxımdan dövlətlərin mədəniyyət
siyasətləri və xalqların mənəvi dəyərlərinin
mühafizəsi problemlərilə bağlı tədqiqatların
əhəmiyyəti danılmazdır. Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetinin milli dövlətçiliyə
və Azərbaycanın dünyaya uğurlu mədəni
inteqrasiyasına verdiyi töhfələr də məhz bu
aspektlərdən dəyərləndirilir.
T.İ.Əfəndiyevin kulturoloji
baxışlarına dövlət mədəniyyət siyasətinin
prioritetləri baxımından yanaşdıqda, “Mədəniyyət
və incəsənətimizin məbədgahı”
kitabının elmi-pedaqoji dəyərini daha aydın görmək
olur. Başqa sözlə, bu vaxta qədər bütün
dünyada, o cümlədən Azərbaycan Respublikasında mədəni
quruculuq məsələləri, mədəniyyət sahəsində
inkişafın təmin edilməsinə dair problemlər bir
çox kulturoloqların, tarixçilərin, filosofların,
filoloqların, sənətşünasların,
psixoloqların, sosioloqların, politoloqların, pedaqoji sahə
mütəxəssislərinin diqqətini cəlb etmişdir. Mədəniyyət
sahəsində siyasətin uğurla həyata keçirilməsinə
dair araşdırmalarda bir sıra suallara cavab
axtarılmış, dünya kulturoloji fikrində müəyyən
elmi qənaətlər əldə edilmişdir. Eləcə də
son dövrlərdə azərbaycanlı alimlərin
araşdırmaları içərisində mədəniyyət
siyasətinə və milli-mənəvi dəyərlərimizin
mühafizəsi probleminə həsr olunmuş bir çox elmi
tədqiqatlar aparılmış, elmi-nəzəri əsərlər
yazılmışdır. Lakin T.İ.Əfəndiyevin təqdim
edilən bu kitabı yalnız nəzəri biliklərə
söykənən elmi mülahizələr toplusu deyil. Burada həm
də mədəniyyət və incəsənət təmayüllü
bir ali məktəbə uzun illər rəhbərlik etmiş
alim-pedaqoqun təcrübədə öz təsdiqini
tapmış praktik tövsiyələri yer
almışdır.
ADMİU-da tədris prosesinə və
yaradıcılığa xidmət edən qurumlar barəsində
kitabın VII hissəsində bəhs edilir. Bu bölmədə
Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin 10 oktyabr 1997-ci
il 1 saylı “Ali təhsil müəssisəsinin Elmi
Şurası haqqında Əsasnamə”yə uyğun olaraq fəaliyyət
göstərən Elmi Şura, universitetdəki elm və
yaradıcılıq sahələri, elmi nəşrlər, Nəşriyyat-Poliqrafiya
Mərkəzi, ADMİU-nun nəzdində fəlsəfə
doktoru və elmlər doktoru elmi dərəcələri almaq
üçün yaradılmış Müdafiə
Şurası və tədris şöbəsinin, kompyuter mərkəzinin,
“Səda” tədris teatrının, səsyazma
studiyasının, kino və televiziya pavilyonunun fəaliyyəti
barədə geniş məlumat verilir. Habelə universitetin
idman həyatı, muzey, kitabxana və arxiv haqqında
danışılır, Həmkarlar İttifaqı Komitəsinin,
mətbuat xidmətinin, inzibati-təsərrüfat şöbəsinin
fəaliyyəti işıqlandırılır.
Kitabın son - VIII hissəsi
“Universitetimiz dünya meridianlarında” adlanır ki, müəllif
bu bölmədə ADMİU-nun zəngin tarixi ənənələrə
malik xarici əlaqələrinin perspektivlərinə toxunur. Əslində
yarandığı gündən - Bakı Teatr Məktəbinin
ilk fəaliyyət dövründən üzübəri həmişə
xarici mədəni əlaqələrə xüsusi diqqət
yetirən bu təhsil müəssisəsi xalqımızın
öz müstəqilliyini bərpa etməsindən sonra daha
geniş imkanlara sahib oldu. Artıq bu gün
yaradıcılıq əlaqələri, tələbə və
müəllim mübadiləsi sahəsində bir çox
uğurlara imza atılmışdır. ADMİU-nun xarici əlaqələri
ildən-ilə daha da inkişaf etdirilir. Heç şübhəsiz,
90 illik bir tarixi yol keçmiş sənət məbədinin
dünyada tanınması, onun əlaqələrinin genişlənməsi
mədəniyyətimizin və təhsilimizin beynəlxalq aləmə
inteqrasiyasının mühüm tərkib hissəsidir.
Bu gün dövlətçiliyimizin,
milli mədəniyyət siyasətimizin prioritetləri, habelə
insan kapitalının strateji məqsədləri
baxımından yanaşdıqda mədəniyyət və incəsənət
profilli ali təhsil müəssisələrinin nə qədər
strateji əhəmiyyət kəsb etməsi bəlli olur.
T.İ.Əfəndiyevin belə bir strateji məqsədlərə
xidmət edən “Mədəniyyət və incəsənətimizin
məbədgahı” kitabı da məhz bu aspektlərdən dəyərləndirildikdə
öz həqiqi qiymətini almış olur. Qətiyyətlə
deyə bilərik ki, kitabdakı problematik mövzuların ana
xəttini ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin kulturoloji
konsepsiyası təşkil etməkdədir.
Azərbaycan mədəniyyəti və
incəsənətinin bütün sahələrini,
ADMİU-nun 90 ildə keçdiyi tarixi inkişaf yolunun ən
mühüm məqamlarını, habelə həyatlarını
elmi-pedaqoji fəaliyyətə bağlamış görkəmli
sənət adamlarının
yaradıcılığını özündə ehtiva edən
bu fundamental tədqiqat əsəri professor T.İ.Əfəndiyevin
uzunmüddətli elmi axtarışlarının nəticəsidir.
Elm, təhsil və sənət sahəsində uzun illərin
təcrübəsini mənimsəmiş müəllif öz
biliklərini nəzəriyyə ilə əlaqələndirərək
ortaya mükəmməl bir elmi-praktik əsər qoymağa
müvəffəq olmuşdur. Elmi redaktoru filologiya üzrə
elmlər doktoru, professor Aqşin Babayev olan “Mədəniyyət
və incəsənətimizin məbədgahı” kitabı nəinki
mədəniyyət və incəsənət təmayüllü
təhsil müəssisələrinin müəllim və tələbələri
üçün, eyni zamanda mədəniyyət müəssisələri
şəbəkəsinin bütün işçiləri, incəsənətimizin
təbliğat və təşviqatçıları
üçün etibarlı bir mənbə olacaqdır.
Zülfiyyə Eldarqızı,
sənətşünaslıq
üzrə fəlsəfə doktoru
Mədəniyyət.-
2013.- 27 fevral.- S. 10-11.