Tarixin tədrisi vasitəsilə mədəniyyətlərarası
dialoq
Ən yaxşı təcrübələr
və çətinliklər
Mayın 30-da “JW Marriott Absheron” hotelində II Dünya Mədəniyyətlərarası Dialoq Forumunun “Tarixin tədrisi vasitəsilə mədəniyyətlərarası dialoq: ən yaxşı təcrübələr və çətinliklər” mövzusunda birinci işçi sessiya keçirildi. Avropa Şurası Şimal-Cənub Mərkəzinin icraçı direktorunun müavini Roman Çlapakın moderatorluğu ilə keçən sessiya maraqlı çıxışlarla yadda qaldı.
Roman Çlapak çıxışında bildirdi ki, tarix və tarixin tədrisi həmişə Avropa Şurasının təhsil sahəsində fəaliyyətinin əsasını təşkil edib: «Tarix mədəniyyətlərarası dialoqu dəstəkləyən bir alətdir. Bu mövzu hər zaman Avropa Şurasının diqqətindədir. İnanıram ki, bu sessiya tarixin tədrisində qazanılmış təcrübələrin və uğurların mübadiləsində böyük rol oynayacaq və bu sahədə qarşıya çıxan çətinliklərin birgə araşdırılmasına, mədəniyyətlərarası dialoqun genişləndirilməsinə təkan verəcək».
Sessiyada
çıxış edən Azərbaycanın təhsil naziri Mikayıl Cabbarov qeyd etdi ki,
bir sıra ölkələrin və millətlərin
tarixin tədrisindən özlərinin
müəyyən mənafelərinə nail
olmaq üçün
istifadə etməsi artıq adət halını alıb.
Bu isə dünyanın bir
çox yerlərində münaqişələrin
yaranmasına səbəb olur, onların ədalətli
həlli yolunda maneələr yaradır: «Bir çox hallarda tarixin tədrisindən
faktları birtərəfli və qərəzli şəkildə
təqdim etmək üçün istifadə
edilir. Təəssüflər olsun ki, bizim
regionumuz da bu cür hallardan
xali deyil. Tarix xalqlar
arasında körpüləri
birləşdirməli, maneələr
yaratmamalıdır. Bu
fənnin gözəl,
düzgün tədrisi
üçün bu işə daha məsuliyyətlə yanaşmalıyıq».
Artıq 20 ildən çoxdur ki, Azərbaycanın Ermənistan tərəfindən
hərbi təcavüzə
məruz qaldığını
deyən nazir diqqətə çatdırdı
ki, iki ölkə
arasında münaqişə
erməni milli ekstremist qüvvələri
tərəfindən başlanıb:
“Mədəniyyətlərarası uzlaşma qarşılıqlı
hörmət və anlaşmadan irəli gəlir. İnsanlar arasında ədavət,
nifrət, düşmənçilik
toxumlarının səpilməsinin
qarşısını almaq
üçün tarixin
tədrisi sahəsində
xüsusi mexanizmlərin
yaradılması, bu istiqamətdə gənclərin
potensialından istifadə
edilməsi zəruridir.
Çünki dünyada baş
verən təbii fəlakətlərin, qlobal
proseslərin fonunda bu gün insanların
birləşmələrinə daha çox ehtiyac var».
Türkiyənin İslam Tarixi,
Mədəniyyəti və
İncəsənəti Mərkəzinin
baş direktoru Halit Eren təmsil
etdiyi qurumun Avropa Şurası ilə əməkdaşlıq
çərçivəsində həyata keçirdiyi layihələrdən danışdı.
Forumun əhəmiyyətindən söz
açan H.Eren bildirdi ki, mədəniyyətlərarası
dialoq zəngin mədəni irsə malik xalqlar arasında
əlaqələrin genişlənməsinə
kömək edir.
Bu həm də tarixin tədrisi ilə bağlı bir məsələdir: «Bu
baxımdan beynəlxalq
təşkilatlar arasında
tərəfdaşlıq böyük
önəm kəsb edir. Tarix ictimaiyyətə açıq olmalıdır.
Beynəlxalq əməkdaşlıq tarixin tədrisi sahəsində yeni kurrikulumun işlənib hazırlanmasına kömək
edə bilər.
Əminəm ki, burada tarixin tədrisi sahəsində bilik və təcrübələrin
mübadiləsi mədəniyyətlərarası
dialoqun güclənməsinə
töhfəsini verəcək.
Fürsətdən istifadə edərək,
Azərbaycan hökumətinə,
təşkilatçı qurumlara
təşəkkürümü bildirirəm».
Sessiyada Avropa Tarix Müəllimləri
Assosiasiyasının təmsilçisi
xanım Yok van der Lyu-Rod, Avropa
Şurasının eksperti
Brayan Karvel, Livandakı Adyan Fondunun sədri Fadi Daou, Fələstinin
Betlehem Universitetinin professoru Sami Advan, Ukrayna Tarix və
Sosial Tədqiqatlar Assosiasiyasının nümayəndəsi
Polina Verbitska, mərakeşli professor Mustafa Həsəni
İdrisi və başqaları çıxış
edərək Bakı Forumunun əhəmiyyətindən
danışdılar, müasir
dövr üçün
belə vacib tədbirin təşkilinə
görə Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevə minnətdarlıqlarını
bildirdilər.
Sessiyada mövzu ətrafında
müzakirələr aparıldı,
sonda məruzəçilər
iştirakçıların suallarını cavablandırdılar.
F.Abdullayeva
Mədəniyyət.- 2013.- 31 may.-
S. 8.