Yenə də
ayrılıq, yenə də itki
Unudulmaz söz sərrafı Bəxtiyar Vahabzadənin belə bir misrası düşür yadıma: “Ölüm belə qəm deyil bu həyatı duyana”. Həyatı duyan hər bir kəs yaxşı bilir ki, ölüm bəşəridir. Hər bir canlı varlıq ölüm şərbətini dadacaq. Bu yerdə daha bir ustadın - ölməz Səməd Vurğunun misralarını xatırlayaq:
Əzəldən belədir çünki
kainat,
Cahan daimidir ömür amanat.
Əldən-ələ keçir vəfasız həyat,
Biz gəldi-gedərik, sən
yaşa dünya!
Amma, gəlin,
etiraf edək ki, dünya da ölümə məhkum olan insanların əbədiyaşar
əməllərinin sayəsində
yaşamaqdadır. Əgər insanın
özündən sonra
əməlləri yaşayırsa,
o yaşanan əməllər
də öz davamçılarını yetişdirir.
Beləcə - gedən gəlməz,
gələn qalmaz, əcəb sirr - deyilən bu sirli dünyada hər kəs öz ömrünü yaşayır. Nəsiminin təbirincə,
desək - gedən cismimdir, ruhum sizdədir - deyib bir hörmətli sənətkarımız da
bizdən ayrıldı.
Xalq artisti, sənətşünaslıq üzrə
elmlər doktoru, professor Məcnun Kərimin uzun sürən xəstəlikdən
sonra vəfatı hamımızı sarsıtdı.
Ömrünü mənalı, fədakarlıqla
yaşayan bu insan öz səmimiyyəti,
elmi, yüksək vətəndaşlığı ilə hər kəsin qəlbində özünə yer tapmışdı. Musiqi mədəniyyətimizin
inkişafında onun məxsusi yeri vardı.
1945-ci il sentyabrın
1-də Zəngəzur mahalının
Şəki kəndində
anadan olan Məcnun Kərim erkən yaşlarından musiqiyə böyük məhəbbət bəsləyərək
ulu tarımızı
köksünə sıxıb
onu məharətlə
dinləndirib, sənət
yoluna qədəm qoyub. 1972-ci ildə Üzeyir Hacıbəyli adına Azərbaycan
Dövlət Konservatoriyasının
(indiki Bakı Musiqi Akademiyası) “Xalq çalğı alətləri” şöbəsini
bitirir. Məcnun Kərim yalnız
ifaçı kimi deyil, musiqi tədqiqatçısı
kimi də geniş fəaliyyətlə
məşğul olur.
Xüsusən də qədim
dövrlərin musiqi alətləri, klassik Azərbaycan poeziyasında
musiqinin və musiqi alətlərinin vəsfi onu daha çox maraqlandırırdı. Bu
istiqamətdə apardığı
tədqiqatlarla o, əvvəlcə
sənətşünaslıq namizədi (1995), sonra isə elmlər doktoru (2010) dərəcələrinə
qədər yüksəldi,
professor elmi adını
aldı.
1991-ci ildən Bakı Musiqi Akademiyasının “Qədim musiqi alətlərinin bərpası
və təkmilləşdirilməsi”
elmi-tədqiqat laboratoriyasına
rəhbərlik edən
Məcnun Kərim bu işi praktik
cəhətdən də
həyata keçirərək
“Qədim musiqi alətləri” ansamblını
təşkil edir. 1996-cı ildə yaranan bu ansamblın
tərkibində sənətsevərlər
ilk dəfə olaraq çəng, çəqanə,
barbəd, nüzhə,
rud, rübab və bu kimi
alətləri görə
və dinləyə bildilər. Bunlar Məcnun müəllimin
axtarışları nəticəsində
meydana gələn, qədim dövrlərin səsini, sədasını
bizə çatdıran
musiqi alətləridir.
Onun bu mövzu
ilə əlaqədar
olaraq monoqrafiyaları
və çoxlu sayda məqalələri də var. Məcnun Kərim rəhbərlik etdiyi “Qədim musiqi alətləri” ansamblı ilə dünyanın müxtəlif
ölkələrində keçirilən
festivallarda, konsertlərdə,
elmi konfranslarda çıxışlar etmişdir.
Çıxışlarında bir alim və bir ifaçı
kimi qədim musiqi alətlərimizin tədqiqi və bərpası ilə tariximizin, mədəniyyətimizin
qədimliyini isbat edirdi. Bu dərin
düşüncələrini və uğurlu tədqiqatlarını Məcnun
Kərim tələbələri
ilə də bölüşər və
onları da bu istiqamətə yönəldərdi. Onun xidmətlərinə
nəzər salanda bir daha mütəəssir
oluruq. Çünki mədəniyyətimizə üz verən bu ağır itki humanist insanı, ləyaqətli bir vətəndaşı, gözəl
alimi və müəllimi cismən aramızdan apardı.
Amma, əminik ki, Məcnun müəllimi mədəniyyətimizə bəxş
etdiyi töhfələr
və xeyirxah əməlləri əbədi
yaşadacaq. İşıqlı xatirəsi onu tanıyan hər kəsin qəlbini nurlandıracaq. Biz isə
mərhumun ailəsinə
dərin hüznlə
başsağlığı verib deyirik: Əziz Məcnun müəllimin ruhu şad olsun, qəbri nurla dolsun.
Səadət Təhmirazqızı,
sənətşünaslıq
üzrə fəlsəfə doktoru
Mədəniyyət.- 2013.- 11
oktyabr.- S. 11.