“AİTF sərgisində
hər il iştirak
etmək niyyətindəyik”
Bakıda keçirilən XIII Azərbaycan beynəlxalq turizm və səyahətlər sərgisinə (“AİTF-2014”) 37 xarici ölkədən turizm təmsilçiləri, şirkət və təşkilat nümayəndələri qatılmışdı. Ümumilikdə 350-dən çox iştirakçının 60 faizi xarici şirkətlər idi. Qonaqların bir qisminin sərgi ilə bağlı təəssüratlarını, fikir və rəylərini öyrəndik.
Yelena Qvozdeva (İspaniyanı təmsil edən «Novovira» səyahət agentliyinin direktoru): «Bu sərgidə ilk dəfədir iştirak edirik. İspaniya turizm üzrə dünyanın ən inkişaf etmiş ölkələrindən biridir. Səyahət agentliyimiz ölkəmizə həftədə 200-dən artıq turist gətirir, onların əsas hissəsi rusdilli turistlərdir. AİTF sərgisi haqqında eşitmişdik, indi də öz gözlərimizlə görürük. Bizdən başqa daha bir İspaniya şirkəti də burada təmsil olunur. Çalışmışıq ki, stendimizdə bütün xidmətlərimiz haqqında məlumatları yerləşdirə bilək. Azərbaycanın turizm şirkətləri ilə əlaqələr qurmaq, sizləri öz ölkəmizdə görməkdən məmnun olardıq. Düzdür, azərbaycanlı turistlər də tez-tez qonağımız olur, amma istərdik ki, bu say daha çox olsun”.
* * *
Polikarpos Estatiu (Yunanıstan milli turizm təşkilatının MDB ölkələri üzrə nümayəndəliyinin direktoru): «Bu il Yunanıstan Bakı sərgisində ötən illə müqayisədə daha böyük stendlə iştirak edir. Milli stendimizdə «Nomos Travel» turizm şirkəti, Rodos adasından «Atrium Hotels&Resorts» hotellər şəbəkəsi, Yunanıstanın aparıcı turoperatoru - «Mouzenidis Group», özəl «Aegean Airlines» aviaşirkəti və digər qurumlar təmsil olunur. Bizim bütün səylərimiz azərbaycanlıları qarşıdan gələn yay mövsümündə Yunanıstanın turizm imkanları ilə hərtərəfli tanış etməyə yönəlib. Azərbaycanlı turistlər arasında ən populyar yunan adaları - Rodosa və Kritə iki birbaşa aviareysin açılması üçün əlimizdən gələni əsirgəmirik. Yunanıstan da zəngin tarixi-mədəni irsi ilə qonaqları cəlb edir, həmçinin bizdə çimərlik turizmi inkişaf edib. Stendimizdə ziyarətçilər müasir Yunanıstanın əsas turizm imkanları və proqramları ilə tanış ola və özləri üçün münasib marşrutu seçə bilərlər”.
* * *
Ameliya Tomaşeviç
(Zaqreb, (Xorvatiya) turizm bürosunun nümayəndəsi):
«Büromuz müxtəlif turizm
tədbirləri üzrə informasiya dəstəyini
təmin edir. Bizimlə birlikdə bu stenddə «Atlantis Travel» turizm
şirkəti də təmsil olunur. Bu isə ona dəlalət
edir ki, biz əməkdaşlıq qurmaq
və onu inkişaf etdirmək niyyətindəyik. Azərbaycana ilk dəfə gəlmişik
və bu ölkənin bazarı öz imkanlarına görə bizim üçün maraqlıdır.
Artıq
turistlər üçün
bir neçə çarter reysi həyata keçirmişik.
Bu il Azərbaycan
vətəndaşları üçün
vizaların əldə
edilməsi prosedurunun sadələşdirilməsi gözlənilir.
Biz bilirik ki,
ölkələrimiz arasında
münasibətlər möhkəmlənir,
Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti Xorvatiyanı
ziyarət edib, Xorvatiya Prezidenti isə Azərbaycanda səfərdə olub.
Beləliklə, viza və aviareys məsələləri
ən yüksək səviyyədə müzakirə
olunub, lakin biz hələ ki alternativ marşrutlardan istifadə edirik. Qonaqpərvər və xeyirxah
sakinləri olan Zaqreb maraqlı memarlığa malik, lakin Bakı ilə müqayisədə
kiçik tarixi şəhər kimi turistlərin marağını
cəlb edir. Şəhərimizin rəmzi ürəkdir
və bu, bizim ekspozisiyada əks olunub. Zaqrebdə ləziz mətbəxi olan və dadlı
şərablar təklif
edən bir çox restoran var».
* * *
Alevtina Yurkovskaya («NKAR travel» şirkətinin
Rusiya, MDB və Baltikyanı ölkələr
üzrə menecer köməkçisi): «NKAR travel» şirkəti artıq 34 ildir ki, Şri-Lanka
bazarında çalışır
və şirkətimiz
bu ölkədə fəaliyyət göstərən
ən iri turoperatorlardan biri olmaqla yanaşı, Avropa, Asiya və
digər regionlardan gələn turistlərin qəbulu üzrə departamentlərə malikdir.
Mən Şri-Lankada rusdilli turistlərin, yəni postsovet məkanından gələn qonaqların qəbulu ilə məşğul oluram.
Bütün il boyu biz çimərlik turizmi sahəsində xidmətlər göstəririk.
Şri-Lanka
bu baxımdan gözəl və unikal bir ölkədir.
Bizdə ekskursiya mövsümü bütün
il boyu
davam edir. Tərəfdaşlarımız turistləri Şri-Lankaya
göndərən zaman
uzun-uzadı düşünməyə
ehtiyac duymurlar - sadəcə, dənizkənarı
zonanı düzgün
seçmək yetərlidir.
Sərgidə mən bütün
bunları stendimizin ziyarətçilərinə izah
edirəm. Biz imkanlı müştərilər
üçün ailə
turizmini təklif edirik. Ölkədə bir çox
dinlər var və dini turizm
də inkişaf etdirilir. Həmçinin müxtəlif iqlim
zonaları Şri-Lankanı
bütün zövqləri
oxşayan təbiətə
malik cəlbedici bir ölkə edir».
* * *
Robert
Novotny («Czech Tourism» agentliyinin Moskva nümayəndəliyinin
direktoru): «Çex Respublikasının milli turizm idarəsi 1993-cü ildən fəaliyyət göstərir. 2013-cü ildə 20 illik yubileyimizi qeyd etdik və bu
illər ərzində
Çexiyanı 100 milyon
nəfərdən çox
turistin ziyarət etməsi bu təşkilatın böyük
nailiyyətidir.
Agentliyin
Moskva ofisi Cənubi Qafqaz ölkələri üzrə
də məsuldur və bizim təşkilat
«AITF» sərgisində hər
il iştirak
edir. Mən nümayəndəliyin yeni rəhbəri qismində ilk dəfə Bakıya gəlmişəm.
Təəssüratlarım çox müsbətdir.
Azərbaycan iqtisadiyyatı sürətlə
inkişaf edir və bu, turizm
üçün ən
mühüm amillərdən
biridir. Stendimizdə
dörd çex şirkəti təmsil olunur: Praqadan «Magestic plaza», Karlovı Varı şəhərində
fəaliyyət göstərən
«Bohema-Lazne», «Astra» və
bütün Çexiya
ərazisini əhatə
edən «Avanti» turoperatoru.
Biz Azərbaycanı kifayət qədər perspektivli bazar hesab edirik. Bu sərgi Çexiyanın
turizm rəngarəngliyi
haqqında məlumatı
bizim gələcək
müştərilərimizə çatdırmaqda bizə
kömək edir.
Təşkilatçılıq işlərinin səviyyəsindən
çox razıyıq
və sərgidə hər il iştirak
etmək niyyətindəyik».
* * *
Alesya Nikitina (Şərqi Afrikanın «WildTrek Safaries» şirkətinin marketinq üzrə direktoru): «Parlaq təəssüratlar, macəra
və ekzotik möcüzələr axtaran
şəxslər mütləq
«AITF-2014» sərgisində stendimizi
ziyarət etməlidirlər.
Şirkətimiz Şərqi Afrika
ərazisində turistlər
üçün xidmətlərin
tam spektrini təklif edir. Siz safaridə iştirak
etmək və Hind okeanı sahilinin gözəl çimərliklərindən
həzz almaq istəyirsinizmi? Onda
«WildTrek Safaries» şirkətinə xoş
gəlmişsiniz! Biz 30 ildən artıqdır ki, bu bazarda
fəaliyyət göstəririk
və 1998-ci ildən etibarən MDB ölkələrində
nümayəndəliklər açmağa başlamışıq.
Bu il ilk dəfə Azərbaycan bazarına çıxmağı
qərara aldıq. Bura gəlişimizin əsas səbəbi ondan ibarətdir ki, son iki il ərzində azərbaycanlı turoperatorlardan
hotel rezervasiyasına dair
bir neçə sifariş aldıq və başa düşdük ki, onların əsas problemi bizim ecazkar ölkələrdə
turizm imkanları barədə məlumatlı
olmamalarıdır. Perspektivli əməkdaşlığa
dair böyük ümidlərimizi bu sərgi ilə bağlamışıq. Hesab edirəm
ki, sərgi bunun üçün münasib imkanlar yaradır».
Fəxriyyə Abdullayeva
Mədəniyyət.- 2014.- 9 aprel.-
S. 11.