Turizmin elektron marketinq vasitələri ilə təbliği
Son vaxtlar elektron
vasitələrin mühüm
və effektiv marketinq kanalına çevrilməsi turizm sahəsində də geniş istifadəyə zəmin yaradıb. Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyi tərəfindən
yaradılmış www.azerbaijan.travel milli turizm portalı
daxili və xarici turistlər üçün Azərbaycanın
turizm potensialı, o cümlədən təbiəti,
turizm infrastrukturu, ictimai nəqliyyat sistemi, ölkəmizin unikal turizm məhsulları,
turizm şirkətləri
və mehmanxanaları
barədə geniş
məlumat bazası və təbliğat vasitəsi rolunu oynayır. Sayt 2013-cü ildə Azərbaycan, ingilis, rus və Çin
dillərində yaradılıb,
2014-cü ildə türk,
fransız və alman versiyaları istifadəyə verilib.
Beləliklə, ölkəmizin rəsmi
turizm internet portalı
artıq 7 dildə fəaliyyət göstərir.
Bu il ərzində
sayta Azərbaycan, Rusiya, Böyük Britaniya, Ukrayna, ABŞ və digər ölkələrdən təxminən
600 min istifadəçi daxil
olub.
Bu dövrdə nazirliyin
turizm üzrə facebook səhifəsində
də ölkəmizin
turizm potensialı haqqında materiallar yerləşdirilib. Nazirliyin turizm üzrə
facebook səhifəsi
izləyicilərin sayına
görə (like üzrə)
dövlət qurumları
tərəfindən yaradılmış
müvafiq səhifələr
sırasında 4-cü yerdədir.
Gəlmə turizmi üzrə prioritet sayılan ölkələrdə turizm
potensialımızın təbliğ
edilməsi məqsədilə
alman və rus saytlarında müvafiq elektron bannerlər yerləşdirilib,
onlayn müsabiqələr
keçirilib. Azərbaycanın regionlarının turizm potensialı bloqqerlər tərəfindən
təbliğ olunub.
Mədəniyyət və Turizm
Nazirliyinin dəstəyi
ilə həyata keçirilən iki layihə üzrə regionlarla bağlı ümumilikdə 25 məqalə
hazırlanıb, yüzlərlə
şəkil yayımlanıb.
Mədəniyyət.- 2014.- 26 dekabr.- S. 3.