Milli Dram Teatrında mövsümün son tamaşası
Azərbaycan Dövlət Akademik Milli Dram Teatrı 141-ci mövsümünü
başa vurdu. Kollektiv iyulun 9-da teatrsevərləri
Avksenti Saqarelinin “Xanuma” pyesi əsasında
hazırlanmış eyniadlı
tamaşanın nümayişinə
topladı.
Hadisələr XIX əsrdə Tiflisdə baş verir. Müflisləşən gürcü knyazı Pantiaşvili borclarını
qaytarmaq və rahat yaşamaq məqsədilə varlı
bir qızla evlənmək üçün
Tiflisin ən məşhur yengəsi Xanumanı arabulucu tutur. O, knyaz üçün Quliko adlı qız tapır. Kabato adlı digər
yengə isə knyazı öz namizədi - varlı tacir Makar Tkvilkotriaşvilinin
qızı Keto ilə evləndirmək istəyir. Keto isə öz musiqi müəllimini - knyaz Pantiaşvilinin qardaşı oğlu Koteni sevir... Uzun çək-çevirdən sonra
hiyləgər Xanuma knyazı Quliko ilə evləndirir. Kote Keto ilə, Xanuma özü isə Niko ilə
evlənir.
Bir az parodiya, bir az
da komediya
Fərqli yozum və komizmdə
təqdim edilən əsər repertuarda çoxdan olsa da və paralel
olaraq paytaxtın digər teatrında oynansa da, akademik
səhnənin “Xanuma”sı
yenə də baxımlı idi. Tamaşanın quruluşçu rejissoru Mikayıl Mikayılov fantaziyasını, vizual modelini çox sərbəst qurmuşdu.
Belə ki, o, özünə rahat formanı tətbiq edərək fərqli tərzli mizanlar qurmuş, diskussiyalar, dialoq jestlərdə aktiv bir ab-hava yaratmışdı.
Bir az
parodiya, bir az məsxərə, bir az da
komediya vardı. Yəni hamı oynayır, mütləq nə isə baş verir və həm
də oyunun içində oyun elə-belə ötüb
keçir. Rəqslər,
ifalar, jest və mimikalar aktyorların timsalında belədən-belə
səpələnir. Adama kənardan
qəribə bir miks təsiri bağışlayan görüntüdə
həm də ciddi bir səliqəlilik,
mizan təfərrüatı
var.
Beləcə, rejissor bədii mətndən bəlli epizodları sanki sintez, fərqli və sürətlə dəyişən əlavələri
ilə montaj edir və izləyənlərə
klassik yengənin müasir ruhunu göstərməyə çalışır.
Aktyorların vərdiş etdiyimiz ampluadan kənara çıxaraq nümayiş
etdirdikləri oyunu da alqışlamaq lazımdır. Onlar akademik teatrın aktyoru kimi adət
olunmuş oyun manevrlərindən arınaraq
sanki səhnə karnavalında, nə bilim bir banketdə
əylənmək ab-havasındakı
qədər usta, maraqlı, baxımlı və ən əsası əyləncəli
oyunda idilər.
"İkihissəli parodiya"
kimi təqdim olunan tamaşada rolları xalq artistləri Bəsti Cəfərova, Cəfər
Əhmədov, Səidə
Quliyeva, əməkdar
artistlər Mətanət
Atakişiyeva, Elşən
Cəbrayılov, Əsgər
Məmmədoğlu və
başqaları ifa edirdilər.
Bir mövsümdə 10 yeni tamaşa
Tamaşanın nümayişindən sonra mövsümün başa çatması münasibətilə fikirlərini
bölüşən Azərbaycan
Dövlət Teatr Xadimləri İttifaqının
sədri, Xalq artisti Azər Paşa Nemətov və teatrın direktoru, professor İsrafil
İsrafilov yaradıcı
heyətə uğurlar
arzuladılar. Azərbaycan teatrının
tarixi inkişaf proseslərindən, bu sahədə qazanılmış
uğurlardan və gələcək planlardan
söz açdılar.
141-ci teatr mövsümünün
Akademik Milli Dram Teatrı üçün
son dərəcə səmərəli
yaradıcılıq prosesi
ilə yadda qaldığını vurğulayan
İsrafil İsrafilov
mövsüm ərzində
biri dövlət sifarişi, 9-u isə daxili imkanlar hesabına olmaqla 10 yeni tamaşanın hazırlanaraq sənətsevərlərin
ixtiyarına verildiyini
bildirdi. Kollektiv bu mövsümdə
üç beynəlxalq
teatr festivalına qatılıb, həmçinin
ölkədaxili qastrollara
böyük önəm
verib. “Anamın kitabı”, “Zorən şorgöz”, “Oliqarx” və “Danışan gəlincik” tamaşaları
Quba, Xaçmaz, Yevlax, Mingəçevir, Tovuz, Gəncə, Şəmkir, Lənkəran
və digər bölgələrdə nümayiş
olunub.
Həmidə
Nizamiqızı
Mədəniyyət.- 2014.- 11 iyul.-
S. 5.