«Euronews»
kanalında Azərbaycan haqqında verilişlər böyük maraq doğurur
Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyi Azərbaycanın
turizm imkanlarının təbliği məqsədilə
artıq bir neçə ildir
ki, “Euronews”
telekanalı ilə sıx əməkdaşlıq edir.
Nazirliyin Turizm
şöbəsindən aldığımız məlumata
görə, əməkdaşlıq uzunmüddətli
müqavilə əsasında həyata keçirilir.
Bu günlərdə «Euronews» kanalı tərəfindən nazirliyə 2013-cü ildə Azərbaycanla əməkdaşlıq çərçivəsində görülən işlərə dair təqdimat göndərilib. Təqdimatdan məlum olur ki, bu müddətdə ölkəmizin turizm potensialı həm telekanalın efirində, həm də saytı vasitəsilə təbliğ edilib.
«Euronews»un geniş tamaşaçı auditoriyası
var. Paytaxt şəhərlərin
əhalisi arasında
2013-cü ildə kanalın
50,7 milyon izləyicisi olub. Telekanalda müxtəlif mədəni tədbirlər
və turizmlə bağlı reklam çarxları ilə yanaşı, «Le Mag», «Fokus», «Target», «Life» verilişlərində
də Azərbaycana dair müxtəlif məlumatlar yayımlanıb.
Telekanalın saytında Azərbaycanın
banneri yerləşdirilib. 2013-cü ilin mart-dekabr ayları ərzində bu baner vasitəsilə
48 min 559 istifadəçi
www.azerbaijan.travel saytına daxil olub. Ümumilikdə isə bu müddətdə sayta daxil olan 8 milyona
yaxın insanda Azərbaycan haqqında rəy formalaşdırılıb.
Ötən ilin may ayında bu baxımdan ən yüksək göstərici
(2 milyon) əldə edilib. Azərbaycan bannerinin Avropada 64 faiz, Asiyada 11,3 faiz, Şimali Amerikada 10,2 faiz, Yaxın Şərqdə isə 5,9 faiz izləyicisi olub. Bu müddətdə
www.azerbaijan.travel saytına 23 minə yaxın (41 faiz) insan daxil
olub. Bu, 2012-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 2 dəfə
artıqdır. Ötən
ilin mart-dekabr aylarında ümumilikdə
«Euronews» telekanalında
2013-cü ilin 2-7 dekabrında
Bakıda keçirilən
UNESCO-nun Qeyri-Maddi Mədəni
İrsin Qorunması üzrə Hökumətlərarası
Komitəsinin 8-ci sessiyası,
beynəlxalq muğam festivalı, Qəbələ
musiqi festivalı, Novruz bayramı, Bakı caz festivalı,
habelə Azərbaycanın
turizm potensialı haqqında gündə 6 dəfə olmaqla, 40 saniyəlik reklam çarxları nümayiş
olunub.
Telekanalda
yayımlanan «Life» verilişində
«Bakı sabahın dünyasında», «Gəncə
tarix yazır», «Şəki Qafqazın incisi» adlı 4-5 dəqiqəlik süjetlər
efirə verilib ki, bu süjetləri
11 min nəfərə yaxın
insan izləyib. Əsas izləyici auditoriya Avropa və Asiya regionları olub. Ölkələrdən isə Azərbaycan,
Rusiya və İtaliyadan daha çox insan seyr edib.
«Le Mag» verilişində
muğam festivalı, Qəbələ musiqi festivalı, Novruz bayramı, Bakı caz festivalı haqqında süjetləri
122 minə yaxın insan izləyib. Fransa, Rusiya
və ABŞ baxış
sayına görə lider ölkələr olub.
Telekanalın «Taget» verilişində
AİTF sərgisi və
UNESCO-nun Qeyri-Maddi Mədəni
İrsin Qorunması üzrə Hökumətlərarası
Komitəsinin 8-ci sessiyası
haqqında süjetlərin
7 min nəfərə yaxın
izləyicisi olub. Burada isə
İtaliya, Fransa və ABŞ baxış sayına görə öndədir.
«Fokus»da yayımlanan
«Azərbaycan Qafqazın
incisidir» adlı süjeti 4 min nəfər
izləyib. Onların əksəriyyəti Rusiya, Azərbaycan və Braziliya vətəndaşları olub.
Qeyd edək
ki, Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyi 2016-2018-ci illərdə
də «Euronews» telekanalı ilə əməkdaşlığa dair
danışıqlar aparır.
Azərbaycanda keçirilən milli
bayramlar və müxtəlif festivallara həsr edilən silsilə verilişlər
«Euronews»dan əlavə,
dünyanın digər
nüfuzlu telekanallarında,
o cümlədən CNN, «TV5 Monde», «France
24», «Rossiya», «Moya planeta», «World Travel Channel»də
nümayiş etdirilir.
Fəxriyyə Abdullayeva
Mədəniyyət.- 2014.- 22
oktyabr.- S. 7.