“Mövcud
kadrların qorunması yeni kadr hazırlığı qədər vacibdir”
“Peşəkar
kadrları qorumasaq, onlar
digər sahələrə üz tutacaqlar ki, bu, sektor üçün
problemlər gətirəcək”
“Hotellərimiz” rubrikasının budəfəki qonağı “Ambassador” mehmanxanasının baş meneceri Asif Əhmədovdur. Xeyli müddət türkiyəli mütəxəssislər tərəfindən idarə edilən, müəyyən xidmət ənənələrinə sahib beşulduzlu hotelə bu gün yerli kadrların rəhbərlik edilməsi diqqətçəkən məqamdır. Bu həm də onu göstərir ki, turizm sektoru ölkəmizdə nə qədər yeni olsa da, artıq bu sahədə böyük obyektləri müasir tələblər səviyyəsində idarə edə biləcək yerli kadrlar yetişir. Asif müəllimlə söhbətimizdən o da aydın oldu ki, bu sektorda icarədar olmağın da məxsusi çətinlikləri var...
- Asif müəllim, öncə turizm sektoruna gəlişiniz barədə danışardınız...
- Gənc yaşlarımdan bu sektora marağım olub. O vaxtlar xarici ölkələrdə tez-tez səfərlərdə olurduq, oradakı hotellər, xidmət səviyyəsi, təbii ki, bizi maraqlandırırdı. Paytaxt Bakıda belə müasir hotellər fəaliyyət göstərmirdi, sovet dövründən qalmış mehmanxanalarda isə normal standartlardan söz açmaq mümkün deyildi. O səbəbdən bizim dövrün gəncləri başqa sahələrə üz tutdular, mən özüm də uzun müddət dövlət sektorunda çalışdım. Ancaq əhatəmdə olan dost-tanışların bir çoxu turizmin yeni dirçəldiyi vaxtlarda bu sahəyə investisiya qoydular, turizm sektorunda fəaliyyət göstərməyə başladılar. Onlarla təmasda olmağım, eyni zamanda bu sahəyə gənclik vaxtlarımdan olan maraq məni də özünə çəkdi. Beləliklə, bu sahə ilə məşğul olmağa qərar verdim. Əslində, bu addımı riskli hesab etmək də olardı, çünki vaxtilə türkiyəli mütəxəssislərin idarə etdiyi hoteli işlətməyin, təbii ki, öz çətinlikləri var. Ancaq şükürlər olsun ki, il yarımlıq müddət ərzində müştərilərimizə eyni xidməti göstərə bilirik, məmnuniyyət səviyyəsi də bunu göstərir.
- Bir qədər hotelin seqmenti barədə məlumat verərdiniz. Mehmanxananın müştəri yönümünü dəyişmədiniz
ki?
- “Ambassador” hoteli fəaliyyətə
başladığı ilk illərdən
biznesyönümlü beşulduzlu
mehmanxana kimi turizm bazarına daxil olub. Doqquz ilə
yaxındır fəaliyyətini
bu istiqamət üzrə də davam etdirir. Ümumiyyətlə götürdükdə, otaq sayı çox olmayan hotellərin əksəriyyəti
biznesyönümlüdür. Təyinatın bu istiqamət
üzrə seçilməsi
indiki bazar şərtləri, eyni zamanda idarəetmə baxımından da sərfəlidir. Əsas xidmət
göstərdiyimiz müştəri
kateqoriyası Bakıya
işgüzar səfərə
gələn insanlardır.
Səfirliklərlə, xaricdən həkimlər
dəvət edən klinikalarla, müxtəlif biznes strukturları ilə faydalı əməkdaşlıq qura
bilmişik. Kiçik və
orta səviyyəli konfransların keçirilməsi
üçün müraciətlər
alırıq. Bu məqsədlə 80 və
300 nəfərlik konfrans
zallarımız daimi olaraq müştərilərin
xidmətindədir. Hoteldə 54 nömrə
var ki, onlardan
5-i ən yüksək
kateqoriyaya aiddir.
- Bəs bugünkü doluluq səviyyəsi necə, sizi qane edirmi?
- Çox həssas bir məqama toxundunuz. Bu gün
yəqin ki, bütün hotellər bu sarıdan gileylidir. Bizim hotel ilk fəaliyyət illərində daim mənfəətlə işləyib.
Bunun bir səbəbi şəhərdə
hotellərin az
olması idisə, digər səbəbi müştəri baxımından
sıxıntımızın olmaması idi. Ancaq bu gün hər
iki göstərici dəyişib, hotellərin
sayı artıb, müştəri sayı barədə isə bunu demək mümkün deyil. Təkcə bizim yerləşdiyiniz ərazidə 10-a yaxın
hotel fəaliyyət göstərir,
2-si də tikilməkdədir.
Halbuki bir neçə il
əvvəl şəhərin
bu hissəsində yalnız bizim mehmanxana vardı. Bu gün hotelimizin
orta doluluğu 25-30 faiz arasında dəyişir. Yay aylarında, Yeni il ərəfəsində
bu göstərici 15 faizə qədər düşür ki, biz bu dövrə boş aylar deyirik. Bunun əsas səbəbi
yayda turistlərin xaricə üz tutması, dekabrdan isə buradakı əcnəbilərin Yeni illə əlaqədar vətənlərinə dönməsidir.
Bu rəqəmlər təbii ki, bizi qane etmir,
çünki hoteliniz
beşulduzludursa, müvafiq
standartlara cavab verməlisiniz, qapı xidmətçiniz olmalıdır,
fitnes zalınız,
Spa mərkəziniz müştərinin
olub-olmamasından asılı
olmayaraq fəaliyyət
göstərməlidir. Bu isə o deməkdir
ki, xərclərinizi gəlirinizə görə
tənzimləmək sizin
imkanınız xaricindədir.
Burada sahibkar və ya icarədar olmağın da böyük fərqi var. İcarədar, təbii ki, bütün xərclərlə yanaşı,
sahibkarın icarə haqqını da ödəməlidir ki, bu da onsuz
da müştəri qıtlığından əziyyət
çəkən bazar
üçün əlavə
yükə çevrilir.
- Belə görünür problemləriniz çoxdur.
Bəs peşəkar kadrlarla bağlı problemləri necə tənzimləyirsiniz?
- Mən bu məsələyə
yalnız peşəkar
kadr çatışmazlığı
kontekstindən yanaşmazdım,
çünki problem daha
genişdir. Bizə bir çox
xarici dili bilən, turizm sektoruna maraq göstərən gənclər
müraciət edirlər,
ancaq məsələ
əməkhaqqına gələndə
təklif etdiyimiz məvacib onları qane etmir. Baxırsan savadlı, gənc kadrdır, özü üçün daha yaxşı perspektiv, məvacib axtarır.
Onu da etiraf edim
ki, bəzən bu cür gəncləri
sadəcə “daha yaxşı olacaq” vədi ilə işə cəlb edirik, ancaq zamanla
başqa yerdən daha yüksək əməkhaqqı təklif
olunanda ya tamamilə bu sektoru tərk edirlər, ya da rəqib hotellərə
üz tuturlar. Əsas
problem odur ki, bu gün hotellər
peşəkar kadrları
bazar qiymətlərinə
uyğun məvacib verə bilmədiyi üçün itirir.
Məncə, kadr çatışmazlığı
problemindən daha vacib bu cür
peşəkar işçilərimizin
qorunmasıdır. Mən heç
vaxt öz əməkdaşlarımın əməyini
aşağı qiymətləndirmək
istəməmişəm. Doğurdan da, iş saatlarından
artıq çalışırlar,
bacardıqları qədər
işə öz töhfələrini verirlər,
ancaq mən işəgötürən kimi
onlara yetərli əməkhaqqı verə
bilmədiyim üçün
təəssüf edirəm.
İndiki gəlirlərlə personalın əməkhaqqını
uyğunlaşdırmaq olmur.
Düşünürəm ki, bu gün hotellər əllərində olan hazırlıqlı kadrları
qorumağa çalışmalıdırlar,
əks halda onlar tamamilə başqa sahələrə
üz tutacaqlar ki, bu, sektor
üçün problemlər
gətirəcək. Mən
şəxsən baş
menecer kimi daha hazırlıqlı əməkdaşlarımızı maddi baxımdan təmin etmək üçün səy göstərirəm ki, az da olsa gəlirlərinə təsir etsin, bu sektordan uzaqlaşmasınlar.
Əlimizdəki imkanlar
daxilində çalışırıq
ki, kadrlarımızı
maddi baxımdan qoruyaq ki, sabah daha yaxşı təklif aldıqda ən azı onlara yaradılan şəraiti nəzərə alıb iş yerlərini dəyişməsinlər.
- Söhbətimizi bədbin
notlarla bitirmək istəməzdim. Ümid edirəm ki, üzümüzə gələn
il Bakıda
keçiriləcək Avropa
Oyunları sizə bol müştəri bəxş edəcək...
- Biz də ümid edirik, ancaq yəqin
ki, xəbəriniz var, artıq Avropa Oyunlarının keçiriləcəyi stadionun
ətrafında yeni hotellər inşa olunur. Yeni hotellərin inşası,
ümumiyyətlə, turizm
sektorunun inkişafı,
xidmət səviyyəsinin
yüksəldilməsi baxımından
vacibdirsə, bizim yönümüzdən müştəri
uğrunda daha kəskin rəqabət deməkdir. Əvvəllər “Ambassador” hoteli şəhərin
həm mərkəzinə
yaxın, hava limanından 25 dəqiqəlik
məsafədə olan
hotel hesab edilirdi.
Ancaq indi yerləşdiyimiz ərazi tıxacların mərkəzinə çevrilib,
hava limanından hotelə qədər zaman saat yarıma
qədər uzanıb.
Bu isə o deməkdir
ki, Avropa Oyunları ilə bağlı paytaxta təşrif buyuracaq turistlər də yaxın ətrafda yerləşən hotellərə
üstünlük verəcəklər.
Hər halda biz də yeni rəqabət şəraitində öz
işimizi qurmağa çalışırıq.
Sadiq Musa
Mədəniyyət.- 2014.- 22
yanvar.- S. 8.