Növbəti səyahət
yarmarkası ziyarətçi bolluğu ilə
yadda qaldı
Fevralın
21-də Bakıdakı “28 Mall” ticarət
mərkəzində Mədəniyyət və Turizm
Nazirliyinin dəstəyi, Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının (AZTA) təşkilatçılığı
ilə 2-ci Mövsüm Səyahət
Yarmarkası keçirildi. Ölkəmizdə
fəaliyyət göstərən 30-a yaxın aparıcı turizm şirkəti və mehmanxana ticarət mərkəzinin
4-cü mərtəbəsində öz
stendlərini qurmuşdu. Yarmarkada
8 mart - Beynəlxalq Qadınlar Günü və Novruz
bayramı münasibətilə turpaketlərlə bərabər
əyləncəli proqramlar da təqdim edilirdi.
Yarmarkalar ildə üç dəfə keçiriləcək
Tədbirdə iştirak edən Mədəniyyət və Turizm Nazirliyi Turizm şöbəsinin müdiri Aydın İsmiyev qəzetimizə açıqlamasında bildirdi ki, yarmarka daxili turizmin dəstəklənməsi və təbliği, respublikada fəaliyyət göstərən mehmanxana və turizm şirkətlərinin təklif etdiyi ölkədaxili, həmçinin Novruz turu məhsullarının şəhərimizin sakinlərinə və qonaqlarına təqdim olunması məqsədilə təşkil edilib. İlk səyahət yarmarkasının ötən ilin noyabrında keçirildiyini xatırladan şöbə müdiri qeyd etdi ki, bu tədbirin Yeni il, Novruz bayramı və yay mövsümü ərəfəsində olmaqla, ildə 3 dəfə keçirilməsi nəzərdə tutulur: “Bugünkü yarmarkada iştirakçı sayı ötən dəfəkinə nisbətən çoxdur. Hesab edirəm ki, bu faktın özü mövsüm yarmarkalarının əhəmiyyətini göstərir”.
AZTA sədrinin müşaviri Müzəffər Ağakərimov bildirdi ki, yarmarkanın keçirilməsinin əsas məqsədi turizm şirkətlərinin marşrutlarını, yeni xidmətlərini təklif etmək, həmçinin insanları turizmə cəlb etməkdir: “Turizm şirkətləri öz xidmətləri haqqında ziyarətçilərə həm şifahi məlumatlar verir, həm də müxtəlif reklam-çap məhsullarını təqdim edirlər. Azərbaycanda turizmin inkişafı üçün belə yarmarkaların mühüm rolu var”.
Ziyarətçi və iştirakçı sayı getdikcə artır
Həmsöhbət olduğumuz şirkətlərin nümayəndələri belə bir tədbirin keçirilməsini yüksək dəyərləndirdilər.
«Millennium Tourism & Congress» şirkətinin baş direktoru Ruslan Quliyevin sözlərinə görə, ikinci dəfə keçirilməsinə baxmayaraq, yarmarkaya maraq böyükdür: «Belə yarmarkalar dünyanın bir çox ölkələrində təşkil olunur və birbaşa daxili bazara hesablanır. Mövsüm səyahət yarmarkası həm də turizm şirkətlərinin, mehmanxanaların vətəndaşlarla bir növ tanışlığıdır. Bu tədbir hər iki tərəfin marağına xidmət edir: vətəndaşlar istədikləri turpaketləri əldə edə bilirlər, şirkətlər isə öz məhsullarını satırlar. Buna görə də fikrimcə, gələcəkdə səyahət yarmarkası ziyarətçilərinin də, iştirakçılarının da sayı artacaq».
«Greenwich Travel»in getmə turizmi (“Outgoing”) departamentinin müdiri Svetlana Həsənovanın sözlərinə görə, bu tipli yarmarkalar ilk növbədə turizm şirkətlərinin özlərini tanıtmasına, müştərilərin gözündə reytinqlərinin qalxmasına bir vəsilədir: «Bura gələn vətəndaşlarımız təqdim etdiyimiz turpaketlərlə tanış olduqdan sonra bizimlə əməkdaşlıqda maraqlı olurlar. Turizm şirkətlərinin əməkdaşları ofisdə oturub tur satmaqla istədikləri nəticəni əldə edə bilməzlər».
Yarmarkada diqqəti cəlb edən stendlərdən biri də «Mandarin Travel»ə məxsus idi. Şirkətin direktoru
Ellada Kərimova turizm bazarında yeni olduqlarını və ilk dəfə belə tədbirdə iştirak etdikləri söylədi: «Mən özüm turizm sahəsində 15 ildir çalışıram. Təcrübəm əsasında deyə bilərəm ki, belə yarmarkaların böyük əhəmiyyəti
var. Şirkətimiz tərəfindən
Azərbaycanın bütün
regionlarına təşkil
etdiyimiz turları təqdim edirik. Tədbir cəmi 1 saatdır başlayıb, artıq bir neçə istiqamətdə turpaketlərimizi
satmışıq».
«Vektor Travel» turizm
şirkətinin icraçı
direktoru Kənan Hənifəyev həm ölkədaxili, həm də qonşu Gürcüstan və Türkiyəyə turpaketlər
təqdim etdiklərini
diqqətə çatdırdı. Ötən
yarmarkada regionlara çoxsaylı sifarişlər
qəbul etdiklərini
deyən həmsöhbətim
Gürcüstanın Bakuriani
bölgəsinə 45 nəfərlik
avtobus turu reallaşdırdıqlarını da bildirdi: “Ziyarətçilərin
marağını nəzərə
alıb bu dəfə də maraqlı turlarla gəlmişik. Ümid edirəm ki,
bu yarmarkada daha çox turpaket sata biləcəyik».
Ziyarətçilər turpaket axtarışında...
Səyahət yarmarkasının keçirildiyi
ərazi qələbəlik
idi. Nigar Hüseynova Binəqədi
qəsəbəsinin sakinidir.
Dediyinə görə, Kəbəyə
getmək istəyir və yarmarkaya gəlməkdə məqsədi
də bu müqəddəs məkana
turpaket əldə etməkdir. Paytaxt sakini Elnur Xəzərov isə Novruz bayramı günlərində ailəsi
ilə birlikdə Azərbaycanın regionlarından
birində istirahət
etmək istəyir.
Bildirdi ki, yarmarkada turizm şirkətlərinin təqdim
etdikləri bir çox turlarla tanış olub, amma hələ
seçim etməyib.
Ziyarətçilər arasında xarici ölkə vətəndaşları
da vardı. Sofo Tskitishvili
Gürcüstanda fəaliyyət
göstərən «Good life Tour» şirkətinin satış
meneceridir. Azərbaycanda
fəaliyyət göstərən
«Vektor Travel» şirkətinin
təşkilatçılığı ilə Gürcüstanın
20 turizm şirkətinin
nümayəndələrindən ibarət bir qrupla ölkəmizdə səfərdə olduqlarını
deyən Sofo xanım bildirdi ki, ölkəsində belə tədbirlər
nadir hallarda təşkil
olunur: «Sizin turizm şirkətlərinizə
qibtə etmək olar. Çünki onlar belə
yarmarkalarda öz məhsullarını satmaq
fürsəti qazanırlar.
Azərbaycanda turizm infrastrukturu
inkişaf edir, yerli şirkətlərin də təqdim etməyə əllərində
məhsulları var».
Yarmarkada
milli geyimlərimiz də təbliğ olundu
Tədbirdə Mirzə Ələkbər
Sabir Fondu da maraqlı bir təkliflə qatılmışdı. Fondun təklifi
ilə mədəni irsimizin gözəl nümunəsi olan milli geyimlərimizin təbliği tədbirin mövzuları sırasına
daxil edilmişdi.
Fondun prezidenti Sevda Tahirlinin sözlərinə
görə, əsas məqsəd milli geyimimizin təbliği, cəmiyyətimizdə, xüsusilə
də gənclərimizdə
milli dəyərlərimizə
bağlılıq aşılamaqdır:
«Biz milli dəyərlərimizin
bir parçası olan geyimlərimizi sevirik, bəyənirik, amma təəssüflər
olsun ki, onlar ancaq səhnə
həyatı yaşayır.
Arzumuz budur ki, bir
gün bu milli geyimlərimizi geyinib, cəmiyyət həyatına qatıla bilək».
Onu da qeyd edək ki, yarmarkada gün boyunca ziyarətçilər üçün
müxtəlif əyləncəli
proqramlar, viktorinalar keçirildi və qaliblərə hədiyyələr
verildi.
Tədbirin təşkilatçılarından
olan «ArtiShok» şirkətinin kreativ direktoru Xatirə Quliyeva dedi ki,
uduşlar arasında Azərbaycanın regionlarında
yerləşən istirahət
mərkəzlərinə bir
neçə günlük
turpaketlər də var: «İstəyirik ki, ziyarətçilər
üçün maraqlı
və yaddaqalan bir tədbir olsun. Oyunlarda turizm şirkətləri
də iştirak edir, onların da qonaqlara maraqlı
hədiyyələri var».
Axşam
saat 20-dək davam edən yarmarkada Fikrət Əmirov adına Azərbaycan
Dövlət Mahnı
və Rəqs Ansamblının üzvlərinin
bir-birindən maraqlı
rəqs nömrələri
də ziyarətçilərə
gözəl təəssürat
bəxş etdi.
Fəxriyyə Abdullayeva
Mədəniyyət.- 2015.- 25
fevral.- S. 8.