Turizm və Menecment
Universitetinin 212 məzunu
bakalavr diplomu alacaq
Rektor Cəfər Cəfərov:
«Universitetimizin xidmət
sektoruna kadr hazırlayan ali
məktəb kimi şaxələnməsi nəzərdə
tutulur»
Azərbaycanda yüksək ixtisaslı
turizm kadrları hazırlayan ali
təhsil müəssisəsi
kimi bu sahədə
xüsusi yeri olan və 2014-cü ilin dekabrında ölkə Prezidentinin sərəncamı ilə
yeni status alan Turizm və Menecment Universiteti növbəti məzun buraxılışı mərasiminə
hazırlaşır. Bu ərəfədə
təhsil ocağının
rektoru, professor Cəfər Cəfərovla
görüşüb dərs
ilinin yekunları, əldə olunan nailiyyətlər və tədrisdəki yeniliklər
barədə söhbət
etdik. Öncə isə həmsöhbətimdən
bir mütəxəssis
kimi bugünlərdə
Bakıda keçirilən
ilk Avropa Oyunlarının
ölkəmiz üçün
əhəmiyyəti, turizm
sektoruna təsiri barədə mülahizələrini
bölüşməsini xahiş
etdik:
- Əvvəlcə onu qeyd edim ki,
belə genişmiqyaslı
bir tədbiri iki il yarım ərzində təşkil etmək çox böyük məsuliyyətli iş idi. Azərbaycan bu məsuliyyətin
öhdəsindən gələ
bildi. Avropa Oyunlarının yekunlarına əsasən
demək olar ki, Azərbaycan bu sahədə dünyaya yeni standartlar təqdim etdi. Eyni zamanda bu tədbirin keçirilməsinin
müsbət tərəfi
ondan ibarət oldu ki, dünya
bir daha Azərbaycanı tanıdı,
özü üçün
kəşf etdi.
Digər
tərəfdən, çox
gözəl və müasir tələblərə
cavab verən infrastruktur yaradıldı.
Avropa Oyunlarının keçirildiyi
arenalar bundan sonra yeni beynəlxalq
yarışları qəbul
edəcək. Bundan
sonra böyük beynəlxalq tədbirlərə
ev sahibliyi
etmək imkanımız
var. Təbii ki, bununla da ölkəmizdə
konqres turizminin, işgüzar turizmin inkişafına əlavə
zəmin yaranmış
olur.
Bununla yanaşı,
Avropa Oyunlarına könüllü olaraq qatılan minlərlə azərbaycanlı gənc bu cür dünya
səviyyəli tədbirdə
özləri üçün
gözəl təcrübə
qazandılar. Təkcə bizim universitetdən
700-ə yaxın tələbə
könüllü olaraq
bu tədbirə cəlb edilmişdi. Eləcə də digər təhsil müəssisələrindən
çoxlu tələbə
Oyunlarda iştirak etdi.
Azərbaycan öz mədəniyyətini,
qonaqpərvərliyini Avropaya,
dünyaya bir daha nümayiş etdirdi və bu cür yüksək
səviyyəli tədbirləri
keçirməyə qadir
olduğunu göstərdi. Fikrimcə, bu,
uğurlu bir tarixi hadisədir. Azərbaycan Avropanın bir parçası olduğunu
bir daha sübuta yetirmiş oldu.
- Sizcə, Avropa Oyunları Azərbaycanda turizmin inkişafına hansı töhfəni verəcək?
- Oyunlarla bağlı ölkəmizə minlərlə
xarici ölkə vətəndaşı gəldi.
Bunların arasında idmançılar,
onların məşqçiləri,
digər qonaqlarla yanaşı, məxsusi olaraq yarışları izləmək məqsədilə
gələn turistlər
də vardı. Onlar Bakını tanıdılar,
Azərbaycanın mədəniyyəti,
mətbəxi haqqında
təsəvvürə malik
oldular. Oyunlar bir neçə
gündür başa çatıb, amma bir çox qonaqlar var ki,
bölgələrimizdə səfərdədir. Bir var hansısa bir ölkə haqqında reklam çarxlarından, nəşrlərdən məlumat
alasan, biri də var öz
gözlərinlə görəsən.
Hesab edirəm ki, turizmə töhfəsi baxımından
bu tədbirin əhəmiyyətini biz bir
neçə il sonra daha yaxşı hiss edəcəyik.
- Ötən ilin sonunda Azərbaycan Turizm İnstitutunun bazasında Turizm və Menecment Universiteti yaradıldı.
Bir neçə gündən
sonra tədris ocağının universitet
olaraq ilk məzun buraxılışıdır. Onlara təqdim edəcəyiniz diplom əvvəlki illərdən fərqli olaraq builki məzunlara
sektorda çalışarkən
hansısa əlavə
üstünlük verəcəkmi?
- Hər ikisi bakalavr diplomudur. Azərbaycan Turizm İnstitutu universitetə çevriləndən
sonra tələbələrin
hazırlıq səviyyəsində,
onun bir mütəxəssis kimi yetişməsində nə
isə dəyişib demək doğru olmazdı. Təhsil həmin təhsildir.
Sadəcə, diplom universitet
adından veriləcək.
Bunun da üstünlüyü odur ki, artıq
məzunlarımız nəinki
bir turizm mütəxəssisi kimi, həm də menecer kimi bu
sektora təqdim olunur. Məzunlar üçün də yəqin bir mənəvi üstünlük də var ki, onlar
artıq universitet məzunlarıdır. Amma hüquqi
baxımdan diplomlar arasında xüsusi bir fərq yoxdur.
- İnstitutdan universitetə
çevrilmək sizə
bir ali
təhsil ocağı
olaraq hansı imkanları verəcək?
- Universitet geniş profilli kadr hazırlayan
ali təhsil
müəssisəsi tipidir.
Azərbaycan müstəqillik
əldə etdikdən
sonra ölkədəki
institut, universitet və yaxud akademiya
eyni statusa malik ali
təhsil ocaqlarıdır.
Düzdür, sovet dövründə və dünyada bu ayrılma var. Dünya miqyasına çıxarkən
Azərbaycan Turizm İnstitutu deyəndə
tam anlamırdılar, çoxları
bunu bir ixtisasartırma müəssisəsi
kimi və yaxud hansısa universitetin nəzdində bir institut kimi
başa düşürdülər.
Amma Turizm və Menecment Universiteti deyəndə artıq yalnız turizm sahəsində yox, menecment sahəsində də geniş profilli kadr hazırlığı
həyata keçirən
ali məktəb
başa düşülür.
Bu, özündə təkcə tədrisi, kadr hazırlığını
yox, həm də ciddi, fundamental tətbiqi elmi tədqiqatları nəzərdə
tutur.
ATMU-nun elmi şurasının
ilk iclasında biz universitetin
hədəflərini müəyyənləşdirdik. Əsas hədəflərimizdən
biri olaraq ayrı-ayrı sahələr
üzrə menecer kadrların hazırlanması
bizim qarşımıza
vəzifə kimi qoyulub. Bura ilk növbədə mədəniyyət, təhsil,
səhiyyə, idman, tədbirlər sahəsində
menecerlərin hazırlanması
daxildir. Amma gələcəkdə
mühəndislik, dizayn,
reklam, standartlaşdırma,
qida və nəqliyyatın ayrı-ayrı
sahələri kimi daha geniş profilə çıxmağı
planlaşdırırıq. Ümumiyyətlə, ATMU-nun xidmət
sektoruna kadr hazırlayan bir ali məktəb
kimi şaxələnməsi
nəzərdə tutulur.
Bu da təbii
ki, bizim maddi-texniki bazamızdan çox asılı olacaq.
Üzərimizə düşən ikinci böyük vəzifə universitet olduğumuza görə burada bir elmi məktəbin
formalaşdırılması, fundamental tətbiqi tədqiqatların,
sənayenin, özəl
sektorun idarəçiliyi,
həm də turizm sektorunun gələcəyi, inkişaf
istiqamətləri ilə
bağlı elmi araşdırmaların aparılmasıdır. Bu istiqamətdə işlərimiz
hazırda da aparılır. Amma bundan
sonra biz daha mühüm nəticələr
əldə etmək üçün bu məsələni ciddi nəzarətdə saxlayacağıq.
- Azərbaycan Turizm
İnstitutu yeni yarandıqda 2008-2016-cı illəri
əhatə edən
10 illik inkişaf strategiyası qəbul etmişdiniz. Artıq gələn il
bu müddət sona çatır. Bu sənəddə nəzərdə tutulanları
həyata keçirə
bildinizmi?
- Turizm İnstitutu olaraq Azərbaycanda bir çox ilklərə imza atmışdıq. Bunlardan biri də ölkədə özünün strateji planını hazırlayan ilk ali məktəb olmağımızdır. Bu strategiya hazırlananda bizdə cəmi 5 bakalavr ixtisası, bir fakültə, təxminən 4-5 kafedra var idi. Sənəddə qeyd olunan məsələlərin böyük əksəriyyətinə nail olmuşuq. Burada inkişafla bağlı nəzərdə tutulan bəndlərdən biri də Turizmin İnstitutunun inkişaf edərək xidmət sahəsində aparıcı bir universitetə çevrilməsi idi. Həmin bənd də ötən ilin dekabrında ölkə Prezidentinin təşəbbüsü sayəsində, ATMU-nun yaranması ilə reallaşdı. Strategiyada qeyd olunan məsələlərdən təhsilin bütün pillələrinin əhatə olunması, təlimlər, tədqiqatlar, beynəlxalq əlaqələrin genişləndirilməsi, Ümumdünya Turizm Təşkilatı ilə əməkdaşlıq, ikili diplom, istehsalat təcrübəsinin sənaye ilə birlikdə tətbiqi, karyera mərkəzinin qurulması, elmi-tədqiqat jurnalının nəşri və s. artıq həyata keçib. Bizim orada qeyd etdiyimiz və bu günə qədər reallaşdırmadığımız bir məsələ qalıb ki, bu da Turizm və Menecment Universitetinin akademik şəhərciyinin yaradılmasıdır. Bu məsələ də ölkə başçısının ATMU-nun yaradılması barədə sərəncamında öz əksini tapıb. Etiraf edim ki, bu bizim ən böyük arzumuzdur. Çünki dünyada tanınmaq istəyən ali məktəb öz tədris-istehsalat sahəsi kimi şəhərciyi olan bir müəssisə olmalıdır. Ali məktəbin tələbə kampusu, laboratoriyaları, təlim bazası olmadan bu işi müasir dövrün beynəlxalq standartlarına uyğun aparması çox çətindir. Əminliklə demək istəyirəm ki, 2016-cı ildə bizim strategiyanın vaxtı bitəndə akademik şəhərciklə bağlı bir qərar da ortada olacaq. Gələcəkdə ATMU Azərbaycan təhsil məkanında elə bir universitet olacaq ki, o, Avropa və inkişaf etmiş dünya ölkələrinin universitetləri kimi, həm maddi-texniki baza, həm akademik şəhərcik, həm də işin təşkili baxımından bütün tələblərə cavab verəcək. O zaman universitetimiz nəinki Azərbaycanın ehtiyaclarını, regionun, Mərkəzi Asiyanın, Orta Şərqin ayrı-ayrı ölkələrindən tələbələrin gəlib oxuya biləcəyi bir ali məktəbə çevriləcək. ATMU-nun ilk elmi şurasının qərarlarından biri də universitetin «Azərbaycan 2020» inkişaf konsepsiyasını hazırlamaqdır. Biz mövcud sənədin əsasında yeni sənədi hazırlayırıq.
- Bu il ATMU-nun neçə məzunu diplom ala bildi?
- Universitet olana qədər cəmi məzunlarımızın sayı 1071 nəfər olub. Bunlardan 1031 nəfəri bakalavr, 40 nəfəri isə magistr idi. Bu yay buraxılış imtahanları nəticəsində universitetimizi 212 nəfər bakalavr, 30 nəfər magistr dərəcəsində bitirir ki, bununla da ümumi məzunlarımızın sayı 1314 nəfər oldu. Onlardan 71 nəfəri magistr, 1243 nəfəri bakalavrdır. Həm bu, həm də ötən dövlət imtahanlarında uğur qazana bilməyən tələbələrimiz də var ki, onların hələ diplom almaq şansları qalır. Bu ilin dekabrında və ya gələn il iyunda təkrar dövlət imtahanı verib bu tələbələr də məzun ola bilərlər. Bu il ATMU-nun nəzdində fəaliyyət göstərən Bakı Turizm Peşə Məktəbinin də məzunları oldu. Onların sayı 300-ə yaxındır.
- Avstriyanın Krems Universiteti ilə ikili diplom proqramınız var. Bu qrupda neçə nəfər məzun olacaq?
- İkili diplom proqramında təhsil alan tələbələrimizin imtahanları 7-8 iyul tarixlərində keçiriləcək. Bu imtahanlar beynəlxalq imtahan komissiyasının iştirakı ilə baş tutur. Onların dəqiq sayı iyulun 8-də məlum olacaq. İmtahana 20-dən çox bakalavr girəcək. Müvəffəqiyyət qazananlar iyulun 8-də keçirilən məzun törənimizdə diplomlarını alacaqlar.
Fəxriyyə Abdullayeva
Mədəniyyət.-2015.- 3 iyul.-
S. 7.