Bütün telekanallarda yetirmələrim var

 

On tələbəmdən ikisi öz sənətinə yaxşı yiyələnəndə, yetişəndə bu məndə böyük fəxr doğurur

 

Quruluşçu rejissoru Məhərrəm Bədirzadədir”. Yəqin bu qeyd çoxlarına tanışdır. Tamaşaçıların sevə-sevə baxdığı televiziya tamaşalarının, maraqlı teleproqramların müəllifi olan rejissor 50 ilə yaxındır ki, bu sahədə çalışır.

 

Əməkdar incəsənət xadimi Məhərrəm Bədirzadə 1945-ci ilin yanvarında Bakıda dünyaya göz açıb. 190 saylı orta məktəbi bitirdikdən sonra indiki Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin rejissorluq fakültəsinə qəbul olunub. Onun quruluş verdiyi bir çox tamaşalar Azərbaycan televiziyasının “qızıl fondunda qorunub saxlanılır. Azərbaycan televiziyası tarixində ilk rejissordur ki, Teatr Xadimləri İttifaqının təsis etdiyi “Qızıl dərviş” mükafatına layiq görülüb. Quruluş verdiyi “Sarı gəlin” televiziya filminə görə “Qızıl qılınc” mükafatı ilə təltif edilib. “Gürzə” teleserialı isə 2009-cu ilin “ən yaxşı teleserialı” adını qazanıb.

Məhərrəm müəllim Azərbaycan Dövlət Mədəniyyət və İncəsənət Universitetində rejissorluq kafedrasının dosentidir. Onu da qeyd edək ki, Qarabağ savaşının ən ağır illərində öz sənət dostları ilə cəbhə xəttinə gedərək hər kəsi “Ocaq başı”na yığıb ürəklərə Vətən, torpaq sevgisi, qələbə əzmi axıdan bu yorulmaz insan dəfələrlə ölüm təhlükəsi ilə rastlaşıb. Son illər “Gəzdim Azərbaycanı”, “Tamam ciddi”, “Yumor, yumorkimi kütləvi əyləncəli proqramlarla evlərə müsafir olan Məhərrəm Bədirzadə həm də teletamaşaçı məhəbbətini qazanan “Qayınana əməliyyatı”, “Gəlinlər” komediyalarına quruluş verib.

Bugünlərdə 70 yaşını tamamlayan rejissorla həmsöhbət olduq. Ötən illəri xatırlayan həmsöhbətim vaxtilə aktyorluq sevdası ilə yaşadığını, lakin rejissorluğun onun alın yazısı olduğunu deyir.

 

Arzum teatr aktyoru olmaq idi

 

Orta məktəbdə oxuyanda Azərbaycan televiziyasında uşaq rollarını oynayardım. Arzum teatr aktyoru olmaq idi. Evdən aktyor olmağımı istəmədilər, elə bu səbəbdən sənədlərimi rejissorluq fakültəsinə verdim. 1967-ci ildə radioda rejissor kimi fəaliyyətə başladım. Bir sıra tamaşalarda rejissor assistenti kimi işlədim. O dövrdə teatra gəlmək çətin idi. Orada Adil İsgəndərov, Tofiq Kazımov, Mehdi Məmmədov, Məhərrəm Haşımov, Əşrəf Quliyev kimi sənətkarlar vardı. 1971-ci ildən televiziyaya keçdim. Teatr rejissoru ola bilməsəm , 1972-ci ildə ilk dəfə M.F.AxundzadəninLənkəran xanının vəziritamaşasını hazırlamışam. İkisaatlıq tamaşa efirdə canlı yayımlandı. Baş rolda Əliağa Ağayev, Ağahüseyn Cavadov, Kamal Xudaverdiyev oynayırdılar. Səhnəni elə qurmuşdum ki, hər dəfə pərdə qalxanda başqa bir məkan olurdu. Hətta bu tamaşada rəqs vardı, sonda hamıYallıgedirdi. Mehdi Məmmədov, Tofiq Kazımov kimi qüdrətli rejissorlara bir neçə tamaşada assistentlik etmişəm.

 

DüşərliSəhər görüşləri

 

Azərbaycan TeleviziyasındaSəhər görüşləriverilişi ilk dəfə 1976-cı il aprelin 4-də yayımlandı. Bu verilişin həyatımda önəmli yeri var. Verilişin mənə tapşırılması böyük məsuliyyət idi mənə uğur gətirdi. Bir çox tanınmış aktyorlar bu proqramda iştirak etmək üçün can atırdılar. “Səhər görüşlərimənə böyük stimul verdi.

 

HəyatınDalğa”ları

 

Dalğaproqramı efirə getdiyi ilk gündən geniş əks-səda doğurdu. Bu proqramda müxtəlif sahələri əks etdirəm məsələlər öz əksini tapırdı. Tamaşaçıların marağı da böyük idi. Bu layihədə İlqar Əlfioğlu ilə birlikdə çalışdım. Onun aparıcılıq qabiliyyəti, peşəkarlığı bizim verilişi daha da populyar etdi. Bütün rayonlarda, cəbhə bölgələrində olurduq. Dalğayaradıcılığıma həm publisistikanı gətirdi.

 

İncə yumorlu teletamaşalar

 

O vaxtlar tamaşa hazırlamağa çox da imkan yox idi. Çox istəyirdim tamaşalar hazırlayım. Həyatımın ən məhsuldar dövrü 1990-cı ildən bu günə qədər olan mərhələdir. Bu illər ərzində bir çox tamaşaların çəkilişinə nail oldum. Xronoloji ardıcıllığa nəzər salanda AzTV-nin 25 il müddətində ən məhsuldar rejissoru sayılıram mənə daha çox şöhrət qazandıran çəkdiyim televiziya tamaşaları, eləcə televiziya filmləridir. ElçininMən sənin dayınam”, Mirzəağa AtəşinGəlinlər”, Əhməd OrucoğlununQayınana əməliyyatı”, İsi MəlikzadəninGəl qohum olaq s. əsərlər əsasında hazırladığım teletamaşalar incə yumoru, gözlənilməz məqamları ilə yadda qalıb. Sonuncu şahid”, “Gürzə”, “Ünvansız eşqteleserialları milli televiziyada bu istiqamətdə ilk nümunələrdir.

 

Yetirmələrimlə fəxr edirəm

 

Düzü, dərs demək, tələbələr yetişdirmək fikrim yox idi. Amma hərdən hiss edirdim ki, mütləq bildiklərimi gələcək nəslə ötürməliyəm. Televiziya teatrı fərqli sahədir. Teatr rejissoru təkcə öz truppasından istifadə edə bilirsə, televiziya rejissorunun imkanı daha genişdir. Biz istənilən teatrdan aktyor dəvət edə bilərdik. Teatrlarda bu dəvətlər son illərdə həyata keçməyə başlayıb. Amma televiziya tamaşalarında həmişə aktyorlar bir buket şəklində yığılıb.

Artıq 10 ildir ki, Mədəniyyət İncəsənət Universitetində dərs deyirəm. On tələbəmdən ikisi öz sənətinə yaxşı yiyələnəndə, yetişəndə bu məndə böyük fəxr doğurur. Biz mərhum Tariyel Vəliyevlə Yeni il çəkilişləri zamanı günlərlə evə getmədən işləmişik. Bütün telekanallarda yetişdirmələrim var. Bəzən zəng edib mənimlə məsləhətləşirlər. Bu zaman çox sevinirəm. Məni yaşadan da budur. Onların sayəsində bu yaşımda özüm yeni axtarışlara başlayıram. Bəzən elə suallarla müraciət edirlər ki, bütün gecəni işləyirəm, internet kitablar, bu günə qədər etdiyim eksperimentləri yenidən nəzərdən keçirib onların suallarını cavablandırmağa çalışıram. Bütün bunlar məni gəncləşdirir.

 

Ailə , sənət müqəddəsdir

 

Ailə mənim üçün birinci kadrdır. Yubileyimlə bağlı dövlət televiziyası veriliş hazırladı. Orada çıxış edən dostlarımın hər birininMəhərrəmin gözəl ailəsi varsöyləməsi mənim üçün böyük sevinc hissi idi. Ailəcanlı olmağımla hər zaman fəxr etmişəm. Ona görə ki, biz sənətə gələn vaxtlarda rejissorlara, aktyorlara qız vermirdilər. Buna imkan yaradanlar var idi ki, haqqımızda belə düşünürdülər. Amma bu sahədə çalışan mənim kimilər sübut etdi ki, ailə , sənət hər ikisi müqəddəsdir. Həmişə ailəmi birinci düşünmüşəm. Yaradıcılığımda da həmişə ilk tənqidçim ailəm olub. İki qızım, 4 nəvəm həyatda qazandığım ən dəyərli, ən qiymətli varlıqlardır.

 

Dostluğa sədaqət

 

Dostlarım çoxdur onlara sadiqəm. Düzdür, bəzən deyirlər, insanın çoxlu dostu olmamalıdır. Amma məndə əksinədir. Son dövrdə çəkdiyim televiziya tamaşalarını müxtəlif istirahət mərkəzlərində təşkilatlarda lentə almışıq. Bunların heç biri üçün cüzi olsa pul ödəməmişəm. Bunlar dostlarımın sayəsində mümkün olub. Unutqan dostları yad etmək məqsədilə bir hadisəni xatırladıram. Bəlkə bəzən soyuqqanlı olmaq, çox da ifrata varmaq lazım deyil. Həyatımda unutmadığım bir dostum da var. Bir vaxtlar onun yerinə düz 4 il işləyib ayın axırı da qol çəkib pul aldım. Həmin pulu da Sankt-Peterburqda təhsil alan həmin dostuma göndərirdim. Kasıb, amma istedadlı idi. Bir gündə iki nəfərin yerinə işlədiyimi ailəm bilmirdi. Amma dostum qayıtdı heç elə bil mən adda adam tanımır. Bəzən dost seçimində yanılmamaq gərək. Bu gün ətrafımda yaxşı dostlar çoxdur. Xalq artisti Azər Paşa Nemətov ən yaxın dostlarımdan biridir. Bölgələrdə yaxşı dostlarım var. Allah bütün dostlara cansağlığı versin!

 

Tələbələrimlə müzakirələr edir, axtarışlar aparıram

 

Bu gün işləməyə, yaratmağa bütün imkanlar var. Televiziyada vaxtaşırı verilişlər, tamaşalar hazırlayıram. Həm universitetdə, həm televiziyada tələbələrimlə müzakirələr edir, axtarışlar aparıram. Onlar məndən öyrənir, mən onlardan. Gənclərə tövsiyəm budur ki, mütaliə etsinlər, dünya televiziyalarının təcrübələrindən yararlansınlar. Sənəti sevsinlər. Özlərini sənətdə yox, sənəti özlərində tapa bilsinlər. Televiziya həm məsuliyyət, həm sehrli bir aləmdir.

 

Lalə Azəri

 

Mədəniyyət.- 2015.- 23 yanvar.- S. 7.