“Caz
karuseli”ndən düşüb
“Qarışqa yuvası”na getdilər
Gərək ki, festival latın dilində bayram deməkdir. Müsabiqə proqramı olan belə bayram isə o vaxt daha maraqlı
olub, daha xoş təsir oyadır ki, festivala əlidolu, yəni bizim misalımızda tamaşa
ilə gedib, əlidolu, yəni mükafatla geri qayıdasan.
2016-cı ildə
ikinci beynəlxalq festivalda uğurla çıxış etmiş
A.Şaiq adına
Azərbaycan Dövlət
Kukla Teatrıdır, teatrın direktoru Rəşad Əhmədzadə
ilə söhbətimiz
də bu barədədir.
- Bugünlərdə Rusiyanın İvanovo şəhərindən «Muraveynik»
XI Beynəlxalq Kukla Teatrları Festivalından
qayıtmısınız. Təəssüratlarınızı bilmək istərdik.
- «Muraveynik», yəni «Qarışqa yuvası» bizim bu il qatıldığımız
ikinci beynəlxalq festivaldır. Adətən biz müsabiqə proqramı olmayan festivallarda iştirak etmirik. Çünki dövlət bizim
teatrda yaradıcılıq
üçün elə
texniki imkanlar yaradıb ki, bütün bunların qarşılığında yalnız
beynəlxalq miqyasda ölkəmizin teatr sənətini təbliğ
etmək, mükafatlar
qazanmaqla borcumuzu yerinə yetirmiş olarıq. Bu festivala dəvəti qəbul edəndə də müsabiqəyə
hazırlaşmışdıq. Yalnız İvanovoda bildik ki, təşkilatçılar
Azərbaycan və Ermənistandan iştirakçıların
olduğunu nəzərə
alaraq, siyasi polemikaya meydan verməmək üçün
müsabiqə proqramını
təxirə salıblar.
Amma Kamran Şahmərdanın
«Ağ və qara» müəllif tamaşasını indiyədək
hansı festivalda oynamışıqsa, həmişə
uğurla qarşılanıb.
Özü də tamaşa
Azərbaycan dilində
oynanılır. Tamaşanın sinxron tərcüməsi var, amma İvanovo
teatrında tərcümə
sistemi olmadığından
özümüzlə apardığımız
annotasiyaları tamaşaçılara
paylamışdıq. Əslində «Ağ və
qara» ağır tamaşadır. Kuklaçılıq sənətindən az-çox
başı çıxanlar
bilirlər ki, zülmət kimi qaranlıqda - «qara kabinet»də oynamaq aktyor üçün nə qədər çətin, böyük
hazırlıq tələb
edən işdir.
Bağlanış günü mən
«müsabiqə proqramının
olmayacağını bilsəydik,
gəlməzdik» deyəndə
festival təşkilatçılarından
biri dedi ki, müsabiqə proqramını neyləyirsiniz,
onsuz da ən yaxşı tamaşa sizinkidir. Elə oradaca bir sıra
festivallardan rəsmi dəvət aldıq.
Məsələn, Ryazan teatr
festivalının rəhbəri
dedi ki, sizin tamaşa əvvəlcədən seçim
etmədən birbaşa
festival proqramına salınacaq.
Bu, təkcə bizim kollektivin deyil, bütünlüklə
Azərbaycan mədəniyyətinin
uğurudur.
- Kukla Teatrının beynəlxalq müstəvidə
qazandığı uğurlara
«Oyuq» studiyası da öz töhfəsini
verir...
- Elədir. Bu il
fevralın 24-dən 29-dək Sankt-Peterburqda uşaq və yeniyetmələrin
«Caz karuseli» adlı musiqi və caz festivalı
keçirildi. Bizim teatrın nəzdində «Oyuq» uşaq teatr studiyasının iki üzvü - Selcan Müseyibova və Aylin Nəcəfli
rejissor Cəmilə Allahverdiyevanın Azərbaycan
xalq nağılları
əsasında hazırladığı
tamaşa-konsert (ssenari
müəllifi - Səidə
Haqverdiyeva, quruluşçu
rəssam - İqbal Əliyev) ilə çıxış etdilər.
Bilirsiniz
ki, Rusiyanın çox güclü teatr ənənəsi və teatr məktəbi
var. Odur ki, bu ölkədə keçirilən bütün
festivallarda əsas mükafatları demək olar ki, öz
kollektivlərinə verirlər.
Amma bizim uşaqlar həm festivalın Qran-pri mükafatını
aldılar, həm də ayrı-ayrılıqda
öz ifalarına görə I dərəcəli
diplomla təltif edildilər. Biz «Oyuq»
teatr-studiyasını bir
neçə il öncə «Kaspi» tədris mərkəzi ilə birlikdə yaratmışıq.
O vaxt 4-5 yaşı olan uşaqlar artıq böyüyüblər,
demək olar ki, peşəkarlaşıblar.
- Yəqin qarşıda yeni səfərlər, festivallar da olacaq. Üstəlik, Azərbaycan Dövlət
Kukla Teatrının repertuarı son günlər
böyüklər üçün
nəzərdə tutulmuş
ümumbəşəri mövzuda
iki maraqlı tamaşa ilə zənginləşib. Həmin tamaşaları
Azərbaycandan kənara
çıxarmamaq günah
olar.
- Bizim teatrın texniki imkanları son təmirdən sonra elə yüksək səviyyədədir ki, başqa şəhərə,
ölkəyə tamaşa
aparanda çıxış
edəcəyimiz səhnənin
imkanlarını nəzərə
alaraq, tamaşadan nəyisə çıxartmalı
oluruq. Belə texniki imkanlar,
dekorasiyalar, ən müxtəlif ölçülü
kuklalar bizim fərqli tamaşalar hazırlamağımıza imkan
verir. Əgər
on il əvvəl
hansısa festivalda çıxış etməyi
arzulayırdıqsa, bu
gün artıq aldığımız dəvətlər
arasında seçim edirik. Dövlətin bizə göstərdiyi
qayğını, yaradıcılıq
üçün yaradılmış
imkanları Azərbaycan
teatr sənətinin təbliği üçün,
digər teatrlar üçün tamaşaçı
yetişdirmək missiyası
yerinə yetirmək üçün istifadə
etməyimiz bizə göstərilən bu etimadı doğrultmağımızdır.
G.Mirməmməd
Mədəniyyət.- 2016.- 4 may.-
S. 7.