“Əli
və Nino”nun Nyu-York premyerası geniş rezonans doğurub
“The New York Times” qəzeti
filmin xülasəsini
dərc edib
Xəbər verildiyi kimi, ABŞ-ın Nyu-York şəhərində yazıçı
Qurban Səidin
bestseller romanı əsasında
Azərbaycanda çəkilmiş
“Əli və Nino” bədii filminin premyerası keçirilib.
Heydər Əliyev Fondunun
vitse-prezidenti Leyla Əliyevanın layihə rəhbəri və icraçı prodüseri
olduğu ekran əsərinin premyerası
Nyu-Yorkun məşhur
“Sunshine” kinoteatrında gerçəkləşib.
Tədbirdə çıxış edən filmin prodüseri Kris Tikye tolerantlıq və multikulturalizmin dövrümüzün
və günümüzün
ən aktual məsələlərindən biri
olduğunu vurğulayıb,
“Əli və Nino” filminin bu mövzuda
cəmiyyətə, insanlara
əhəmiyyətli mesaj
göndərdiyini bildirib.
Tədbirə filmdə Əli rolunu canlandıran Adam Bakri və Mendi Petinkin də xüsusi qonaq qismində qatılıblar. Adam Bakri nümayişdən əvvəl çıxış edərək filmin fərqli yerlərdən fərqli insanları bir araya gətirən güclü sevgi hekayəsi olduğunu bildirib.
Premyerada Azərbaycanın ABŞ-dakı səfiri Elin Süleymanov da çıxış edərək Qurban Səidin müəllifi olduğu bu əsərin həm ölkəmizin, həm də yerləşdiyimiz regionun tarixinin və mədəniyyətinin olduqca vacib hissəsini əks etdirdiyini vurğulayıb. Səfir qeyd edib ki, film bölgədəki milli kimliklərin və onlar arasında qarşılıqlı münasibətlərin başa düşülməsi üçün maraqlı təqdimat rolunu oynaya bilər.
Film izləyicilər tərəfindən maraq və alqışlarla qarşılanıb. “Əli və Nino” Nyu-Yorkun müxtəlif kinoteatrlarında nümayiş etdiriləcək.
Ekran əsərinin premyerası
mediada da rezonans doğurub. “The New York
Times” qəzeti “Əli
və Nino” filminin xülasəsini dərc edib.
Qəzetin redaktoru Ken Yavorovskinin
materialında Azərbaycan
yazıçısı Qurban
Səidin 1937-ci ildə
çap olunmuş romanı əsasında yazılan ssenarinin detallarından danışılır.
Tənqidçi bildirir ki, Əli və Nino rollarında çəkilmiş
Adam Bakri və Maria Valverdenin oyunu, eləcə də dağların və çöllərin təsvir
olunduğu möhtəşəm
kadrlardan tutmuş dəbdəbəli evlərin
interyerlərinə qədər
filmin bütün məziyyətləri çox
gözəldir. Müəllif Asif Kapadianın rejissorluq fəaliyyətinə
toxunaraq yazır ki, filmin hər
bir hissəsi, o cümlədən məhəbbət,
müharibə və təqib səhnələri
ekspressiya ilə doludur.
Mədəniyyət.- 2016.- 25
noyabr.- S.16.