İki əlamətdar yeniliklə yadda qalan gün
Bakı Şopinq Festivalının
açılışına milli rəqslərdən
ibarət möhtəşəm proqram öz möhürünü
vurdu
Aprelin 10-da Azərbaycanda ilk Ticarət
festivalına - “Baku Shopping Festival”a
start verildi. Ölkə başçısının 2016-cı il 1 sentyabr
tarixli “Azərbaycan Respublikasında turizmin inkişafı ilə bağlı əlavə tədbirlər haqqında”
sərəncama əsasən
keçirilən festivalın
təşkili Mədəniyyət
və Turizm Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən
Azərbaycan Konqreslər
Bürosuna həvalə
olunub.
Festivala qoşulanlar «həm
ziyarət, həm ticarət» el məsəli
ilə desək, mədəniyyət ocaqlarına,
istirahət məkanlarına
üz tutacaq, sərfəli alış-verişdən
sonra fərqli zövq sahiblərinin ruhuna uyğun gələn mədəni əyləncə də tapa biləcəklər.
Şopinq festivalının açılışı münasibətilə
Heydər Əliyev Sarayında keçirilən
tədbirdə əvvəlcə
mədəniyyət və
turizm naziri Əbülfəs Qarayev çıxış etdi.
Salona toplaşanları
salamlayan nazir dedi ki, bu
gün biz mədəniyyət
ilə turizmin vəhdətinə şahidlik
edirik. Nəinki Azərbaycanda, həm də MDB məkanında
ilk şopinq festivalı
başlayır. Ölkəmizə gələn turistlər güzəştli qiymətlərə
alış-veriş edə
biləcəklər ki,
bu da Azərbaycana
turist axınına, ticarət dövriyyəsinin
stimullaşdırılmasına öz müsbət təsirini göstərəcək.
Üstəlik, cənab Prezidentin
qərarına əsasən,
dünya təcrübəsində
ilk dəfə olaraq, festivalın şərtləri
Azərbaycan vətəndaşlarına
da şamil ediləcək.
Bu festival həm də özünəməxsus yeniliklər,
mədəni tədbirlər
və sürprizlər
ilə zəngindir.
Azərbaycanın zəngin mədəniyyətini,
turizm imkanlarını,
ticarət potensialını
əks etdirən
festival əyləncə ilə
alış-verişin vəhdəti
olacaq. Hər həftəsonu böyük
ticarət və əyləncə mərkəzlərində
müxtəlif mədəni
tədbirlərin, şouların
keçirilməsi isə
həm də mənəvi qazanc əldə etmək imkanıdır.
Nazir çıxışını
belə tamamladı: “Bugünkü açılış
mərasimi həm də qeyri-adi bir konsertlə davam edəcək. Təxminən bir ildir ki, beynəlxalq
mübadilə proqramı
çərçivəsində Rusiya Federasiyasının Xalq artisti, tanınmış
rəqqas və baletmeyster Dikalu Muzakayev Azərbaycana dəvət edilib, Dövlət Rəqs Ansamblının bədii rəhbəri kimi çalışır. Yeni proqramda
Azərbaycanın ən
gözəl, unudulmuş
rəqslərinin bərpası
ilə yanaşı, eyni zamanda yeni
rəqsləri görə
biləcəksiniz. Xüsusi qeyd
etmək istəyirəm
ki, kollektivi Vüqar Camalzadənin rəhbərliyi altında
orkestr rəqsləri müşayiət edəcək.
Bir sözlə, bu gün yeniliklər günüdür. Ümidvaram ki,
siz vaxtınızı
səmərəli keçirəcəksiniz.
İnanıram ki, siz də Şopinq festivalında fəal iştirak edəcək, Azərbaycan iqtisadiyyatına
öz töhfənizi
verəcəksiniz. Alış-veriş edərkən mədəni
proqramlardan faydalanmağı
da unutmayın. Festivala xoş gəlmisiniz!”
* * *
...Beləliklə,
Azərbaycan rəqslərinin
dünyanın ən gözəl milli rəqslərindən olduğuna
inanan, lakin öz kollektivlərimizin dünya səhnələrində
görünməməsinə təəssüf edən,
həyatı rəqs sənəti ilə az-çox bağlı olan, ya da
sadəcə, rəqs
sənətini sevən
hər kəsin çoxdan gözlədiyi
konsert başladı.
«Mənim Azərbaycanım» süitası
ilə başlayan proqramda «Şələqoy»,
«Yaylıqla rəqs»,
«Çayçı», «Gənclik»,
«Tərəkəmə», «Qazağı»,
«Bahar», «Qaytağı»,
«Tənzərə Naxçıvan
yallısı», «Ağ
çiçək», «Nağara
ilə rəqs», «Toy»,
«Qavalla rəqs» bir-birini əvəz etdi. Cəmi 30 kişi, 24 qadın rəqqasın çıxış
etdiyi nömrələr
elə sıralanmışdı
ki, həm rəqqaslar geyimlərini dəyişə bilsinlər,
lirik ovqat tamaşaçını yormamış
məzəli süjetlə
əvəz olunsun, xanımların romantik ruhlu incə süzmələri kişilərin
qan coşduran iti oyunları ilə ruhu oxşasın.
Bu proqramın hazırlıq prosesindən,
məşq prosesindən
oxucularımıza məlumat
vermişik deyə, sadəcə, konsertədək
görmədiyimiz məqamlara
diqqət yetirəcəyik.
Rəqqasların səhnədə nümayiş etdirdikləri
fiziki hazırlıq, ifa texnikası, hərəkət sinxronluğu,
özlərini bütün
varlıqları ilə
rəqsdə hiss etməsi
diqqətdən yayınmadı.
Geyimlərdə artıq
bər-bəzəkdən imtina,
sadəlik, kişi
rəqqasların milli
şalvarda çıxış
etməsi, rəqsin ritminə və ruhuna uyğun olaraq, bellərinə ya qurşaq bağlayıb, ya da xəncər taxması, başlarına
şişpapaq, sürpapaq,
araqçın, təsək,
ya da dəbilqə
qoyması həm rəqqasların, həm də rəqsin görkəminə xüsusi
gözəllik verirdi.
Qadınların geyimində də
bu fərqlilik xüsusi incəliklə gözlənilmişdi. Məsələn,
«Bahar» rəqsində
ilk səhnəyə çıxan
rəqqasələr yaşıl
(çəmən misalı), onların ardınca gələnlər
isə şux bənövşəyi (qar
altından ilk çıxan
bənövşə çiçəyi
kimi) libas geyinmişdi. «Toy» rəqsi üçün seçilmiş donlardakı
firuzəyi-mərcanı rəng
tandemi uğurlu idi. Solo ifaçı
rəqqasə Gülnarə
Xanbabayevanın əynindəki
arxalığın mərcanı
rəngi səhnə işıqlarının təsiri
altında ifaçının
görünüşünə flaminqo zərifliyi qatırdı. Xalq artisti Roza Cəlilovanın
quruluş verdiyi, bir zamanların çox məşhur rəqsi olmuş «Ağ çiçək»
rəqsi isə təkcə rəqs elementlərinə görə
deyil, həm də bəyaz geyimli xanımların belindəki açıq çəhrayı çiçək
bəzəkləri ilə
göz oxşayırdı.
Təbii
ki, geyimlərin əsl milli ruhu, rəng seçimi, biçim forması rəssam Nazim Yunusovun zəhmətinin bəhrəsidir.
Əslində ansambl üçün
tikilmiş geyimləri
tam kolleksiya adlandırmaq
daha düzgün olar.
Nəhayət,
çoxdan gözlədiyimiz
«Koroğlu» başladı...
9 el havasının - «Çoban
bayatı», «Əlində
sazın qurbanı», «Qoç Koroğlu», «Xançobanı», «Cığatayı»,
«Misri», «Koroğlu nağarası», «Laçın»,
«Qaladan-qalaya yallısı»
melodiyaları Əməkdar
incəsənət xadimi,
bəstəkar Vüqar
Camalzadənin aranjimanında
bitkin kompozisiya təsiri bağışlayırdı.
Bu baletdə əsas ağırlıq kişi qrupunun üzərinə düşürdü.
Döyüş səhnələri,
akrobatik elementlərin
bolluğu və iti hərəkət ritmi, bir də
itməyən sinxronluq,
əsas rolun ifaçısı - Xalq artisti Rüfət Xəlilzadənin müdrik
və qəhrəman Koroğlusu, Rauf Zeynalovun uçuşu istedad və zəhmətin, güclü
fiziki hazırlığın
və təxəyyülün
vəhdətinin bəhrəsi
idi.
Bu məqamda
Vüqar Camalzadənin
rəhbərlik etdiyi
16 nəfərlik orkestrin
çıxışını vurğulamaq lazımdır.
Üstəlik, «Koroğlu»dan
əvvəl bəstəkar
ilə qarmon çalan Ramin Hüseynovun bircə aranjiman etdiyi «Arşın mal alan»
kompozisiyası maraqlı
keçidləri və
Üzeyir bəyin bu çox sevimli
əsərinin musiqi motivlərində indiyədək
eşitmədiyimiz gəzişmələri
ilə ayrıca konsert proqramı təsiri bağışladı
və bayaqdan bəri rəqqasları alqışlamaqdan yorulmayan
salondan öz halal alqış payını qopardı.
...Hər başlanğıc bir vəddir. Yaxşı başlanğıc isə böyük vəd və iddiadır. Azərbaycan Dövlət Rəqs
Ansamblı uzun fasilədən sonra yeni konsert proqramı
ilə öz taleyində fərqli başlanğıc etdi.
Biz isə növbəti,
daha uğurlu konsert proqramları görməyə iddialı
olduq.
* * *
P.S. Əslində, mən hər hansı tamaşanın, konsert proqramının bir neçə səhnə nümayişindən sonra televiziya ilə göstərilməsini məqbul saymıram. Qoy insanlar teatra, konsertə getməyi yadırğamasınlar. «Televizorda görmüşəm» deyib sənət ocaqlarından uzaq düşməsinlər. Amma Azərbaycan Dövlət Rəqs Ansamblının bu konsertinin lent yazısını bütün telekanallarda, həm də tez-tez göstərmək lazımdır! Həm də toy-büsatda qol açıb oynayanların rəqs mədəniyyətini yüksəltmək, milli ölçü və meyarlara yaxınlaşdırmaq üçün. Rəqs müntəxəbatını tez-tez «vərəqləməyin» hər kəsə xeyri var.
Gülcahan
Mirməmməd
Mədəniyyət.- 2017.- 12
aprel.- S.3.