Biz də deyirik ki, “qoy olsun!”
Çoxdan gözlənilən premyera baş tutdu. Aprelin 18-də Sumqayıt Dövlət
Dram Teatrında Süleyman
Ələsgərov və
İsi Məlikzadənin
«Subaylarınızdan görəsiniz»
musiqili komediyası əsasında hazırlanmış
“Toy olsun” tamaşası
ilk dəfə oynanıldı.
Bir zamanlar Sumqayıt teatrına şöhrət
gətirmiş məşhur
aktyor dueti - Afaq Bəşirqızı
və Valeh Kərimovun adı yenidən afişaları bəzədi.
Əvvəlcə əsər barədə
bir neçə kəlmə. Bu əsər uzun illər Azərbaycan Dövlət Musiqili Teatrının repertuarında
olub. Tamaşada da əsas obrazlardan olan Səməni rolunda Xalq artisti Afaq
Bəşirqızı çıxış
edib. Əslində, Sumqayıt teatrı
bu əsərə də elə Afaq xanımla digər Xalq artisti Valeh Kərimovun
illər sonra yenidən eyni səhnəni paylaşması
üçün müraciət
edib. Təbii ki, teatrın
ifa-oyun istiqaməti nəzərə alınaraq,
tamaşadakı duetlər,
reçitativlər ixtisara
salınıb, sadəcə,
bəstəkarın pyesdəki
komik situasiyaların açılmasına kömək
edən uvertüra və keçid musiqiləri saxlanılıb.
Əsər kifayət qədər
məşhur olduğundan
onun məzmunu barədə geniş danışmadan tamaşadan
söz açaq.
Son illərin
Azərbaycanda komik tamaşa və ya yumoristik serial, proqram təcrübəsi belə deyir ki, bizdə istənilən gözəl
komediyanın evini yıxmaq, ən şirin yumorun şitini çıxarmaq,
ən ciddi satiranı belə ucuz gülüşə çevirmək adi hala çevrilib. Və ən pisi də
budur ki, tamaşaçı bunu həzm edir.
Mərhum yazıçı-dramaturq İsi Məlikzadənin gülüşü kifayət
qədər ciddi, ciddi olduğu qədər də qərəzsizdir. Tamaşanın
quruluşçu rejissoru,
Əməkdar artist Firudin
Məhərrəmov da
«Subaylarınızdan görəsiniz»dəki
bu gülüşün
əndazəsini aşmayacaq
improvizələrlə «Toy olsun»u paytaxt teatrındakı tamaşanın
bənzəri olmaqdan uzaq tutub. İmprovizələrə
meylli və bunları gözəl bacaran iki böyük
aktyor - Afaq Bəşirqızı ilə
Valeh Kərimov da Azərbaycanın əyalət insanının
psixologiyasını gözəl
bilən və bunu xarakterik tipajlarla çatdıran dramaturqun Səməni və Seyfi kimi
koloritli personajlarını
Sumqayıt tamaşaçılarına
bəyəndirə bildilər.
Hər iki görkəmli gülüş ustası köhnə kollektivlə birlikdə elə maraqlı sənət tandemi yaratdılar ki, salondan baxanda
kimin bu kollektivdə təzə, kimin köhnə olduğu hiss olunmurdu.
Halbuki aktyorlar tamaşanın mətninə, öz sözlərinə kifayət
qədər ifadələr
artırmaqla tamaşanın
məzəlilik effektini
artıra bilmişdilər.
Ən maraqlı məqamlar Fəqan (Əməkdar
artist Cəlal Məmmədov)
anasının adını
deyərkən Seyfinin
reaksiyası, nişanı
qaytarılmış Mayıl
(Oktay Mehdiyev) əlində iri dəftərxana kitabı ilə keçmiş qayınatasıgilə gəlib
qız evinə gətirilmiş xonçalardakıları
şəkərburadan tutmuş
ən xırda geyimədək sadalayanda Səməninin çaşqınlığı,
Seyfinin isə «bizim qapıda heç «zapı» olmayıb...» kimi sadəlövh təəccübü
salonu uğundurdu.
Sumqayıt teatrının aktyorları
- əməkdar artistlər
Cəlal Məmmədov
(Fəqan), İlahə
Səfərova (Çiçək),
Növrəstə Həşimova
(Gülxanım), aktyorlar
Sədaqət Nuriyeva
(Qəndab), Akif Mirzəyev (Əbülhəsən)
və Oktay Mehdiyev (Mayıl) də şöhrətli tərəf-müqabillərinə və əsər müəlliflərinin adına
layiq oyun sərgilədilər.
Bizcə, Sumqayıt teatrında
rejissorlar aktyor Oktay Mehdiyevin tragikomik ifa potensialını tam açmaq
üçün məhz
onun üzərində
tamaşalar qura bilərlər. Hər halda
digər müstəqil
teatr layihələrində
də uğurlu çıxışlarını gördüyümüz aktyor
Mayıldan da böyük rolların yükünü qaldırmağı
bacarar.
Beləcə, Sumqayıt Dram Teatrı
öz repertuarını
daha bir maraqlı tamaşa ilə zənginləşdirdi.
İndi qalır digər əsas məsələ: bu repertuarı daha çox oynamaq, daha çox tamaşaçıya göstərmək.
* * *
Yaxşı aktyor, istedadının işığına insanları yığmağa hünəri çatan sənətkar istənilən məkanda tamaşaçıları öz cazibəsinə salmağı bacarır. Əgər bunun üçün imkan yaradılırsa, onunla işləmək istəyən rejissor, kollektiv, nazını çəkməyə hazır rəhbərlik varsa, «Toy olsun» kimi layihələr niyə olmasın? Qoy olsun!..
Gülcahan
Mirməmməd
Mədəniyyət.- 2017.- 21
aprel.- S.6.