Böyük dramaturqun məşhur
əsəri və dahi bəstəkarın
musiqisi
Musiqili Teatrda “Mənim
günahım” tamaşasının növbəti nümayişi olub
Fevralın 9-da Azərbaycan Dövlət Musiqili Teatrında görkəmli dramaturq, Xalq yazıçısı, Dövlət mükafatı laureatı İlyas Əfəndiyevin “Mənim günahım” pyesi və dünya şöhrətli bəstəkar, SSRİ Xalq artisti Qara Qarayevin ölməz musiqiləri əsasında hazırlanan yeni tamaşanın növbəti nümayişi olub. Tamaşanın ilk nümayişi fevralın 5-də keçirilib.
Tamaşadan
əvvəl Xalq yazıçısı Elçin jurnalistlərə bildirib
ki, İlyas Əfəndiyevin
“Mənim günahım” pyesi ötən əsrin
80-ci illərinin əvvəllərində yazılıb. O vaxtdan sonra bu pyes
bir çox teatrlarda tamaşaya qoyulub. Amma bugünkü bu
tamaşa çox fərqli olmalıdır.
“Doğrusunu deyim
ki, mən hələ bu tamaşanı görməmişəm.
Amma bildiyim və hiss elədiyim dərəcədə çox
fərqli olmalıdır.
Yəni söhbət ondan gedir ki, “Mənim
günahım” dramatik
bir əsərdir, dram
teatrları üçün
yazılmış bir
əsərdir. Amma onu bu gün Musiqili
Teatr tamaşaya qoyur və burda
bu tamaşada bütün personajlar iştirak etmir. Əsərdən iki baş qəhrəmanı seçiblər
və bir balerinanı. Balerinanı ona
görə seçiblər
ki, baş qəhrəman özü peşəsi etibarilə balerinadır. İki baş
qəhrəman, bir balerina və bir də dahi
bəstəkar Qara Qarayevin musiqisi. Böyük bir maraqla baxacağam.
Ona görə yox ki, İlyas Əfəndiyevin əsəridir.
Yeni bir söz olduğuna
görə. Ümid edirəm
ki, hamımızın
xoşuna gələcək.
Yaxşı bir tamaşa
olsa, İlyas Əfəndiyevin də, Qara Qarayevin də ruhu şad
olacaq. Qara Qarayevlə İlyas
Əfəndiyevin çox
isti münasibətləri
var idi. Onları mənəvi tellər bir-birinə bağlayırdı”,
- deyə Xalq yazıçısı vurğulayıb.
Sonra səhnə əsəri
təqdim edilib.
Layihənin ideya müəllifi
və bədii rəhbəri Azərbaycan
Dövlət Musiqili Teatrının direktoru, Əməkdar incəsənət
xadimi Əliqismət Lalayev, quruluşçu rejissoru Gəncə Dövlət Dram Teatrının
baş rejissoru İradə Gözəlovadır.
Sevgi haqqında pritça
olan balet-tamaşa minimalizm üslubunda səhnələşdirilib. Səhnə əsərində Qara Qarayevin “Yeddi gözəl” baletindən və digər əbədiyaşar musiqilərindən
istifadə olunması
İlyas Əfəndiyevin
məşhur lirik-psixoloji
dramının tamaşaçılara
fərqli rakursdan təqdim edilməsində
xüsusi rol oynayır. Tamaşanın bədii tərtibatında
müasir texniki üsullardan, çağdaş
texnoloji vasitələrdən
istifadə edilib.
Əsər sənətini sevən, bütün varlığı ilə sənətə bağlı olan Nurcahan adlı bir qadının faciəsindən bəhs edir. Nurcahan balerinadır. Yaşlandıqca səhnə üçün gərəksiz olur. Amma o bunu həzm edə bilmir. Çünki hadisələr elə bir formada cərəyan edir ki, Nurcahan nəinki səhnəni, həm də sevimli əri Sahibi itirə bilər. Əslində, Sahib onu məhz səhnədə bəyənib, ilk növbədə sənətkar kimi sevib. İndi isə elə bir məqam yetişib ki, səhnədə Nurcahanı əvəzləyən Ayqız həm də Sahibin ürəyinə sahiblənməkdədir...
Səhnə əsərində rolları Xalq artisti Şükufə Yusupova, Əməkdar artist İlham Hüseynov və balet artisti Cəlalə Novruzlu ifa edirlər.
Tamaşanın dirijoru Əməkdar incəsənət xadimi Fəxrəddin Atayev, quruluşçu baletmeysteri Yelena Ağayeva, quruluşçu rəssamı Gəncə Dövlət Dram Teatrının rəssamı Elnur Axundov, konsertmeysteri Fidan Babayevadır.
Mədəniyyət.- 2017.- 10
fevral.- S.2.