Ötən il Naxçıvana 400 minə yaxın turist gəlib

 

 

 

   Azərbaycanın hər bir bölgəsinin məxsusi turizm potensialı var. Son illər yaradılan yeni turizm infrastrukturu ölkəmizə üz tutan xarici turistlərin sayının artmasına səbəb olur.

   Naxçıvan Muxtar Respublikasının ərazisi turizm potensialı baxımından zəngindir. Muxtar respublika ərazisində müasir hotellər istirahət mərkəzləri tikilir, turistlərin rahat istirahəti üçün şərait yaradılır. Bunun nəticəsidir ki, Naxçıvana gələn turistlərin sayı ildən-ilə artır.

   Muxtar respublikanın Dövlət Statistika Komitəsinin məlumatına görə, 2016-cı ilin yanvar-noyabr aylarında bölgəyə 368 min 845 nəfər turist səfər edib. İl ərzində muxtar respublikaya gələn turist sayı isə 403 minə yaxındır. Bu 2015-ci ilə nisbətən 5 faizədək artım deməkdir.

   Naxçıvanın qədim tarixi müasir inkişafı, zəngin təbii ehtiyatları, unikal müalicə məkanları, mövcud turizm infrastrukturu turistlərin sayının ildən-ilə artmasına səbəb olub. Əgər 2001-ci ildə muxtar respublikada 5 mehmanxana, 317 yer var idisə, bu gün yerləşdirmə obyektlərinin sayı 21, yer sayı 1400-dən çoxdur.

   Naxçıvanda Badamlı, Sirab Darıdağ mineral su ehtiyatları kimi 200-dən çox mineral müalicəvi su mənbəyi, təbii duz mağaraları, Şahbuz rayonu ərazisində yerləşən şirinsulu Batabat gölü kimi təbii mənzərələr mövcuddur. Eyni zamanda tarixi abidələrlə zəngin olan NaxçıvandaƏshabi-Kəhfkimi ziyarətgah da yerləşir. Əshabi-Kəhftəkcə ziyarətgah deyil, həm Azərbaycanda yerləşən ən qədim tarixi abidələrdən hesab olunur. MüqəddəsQurani-Kərim”də adı keçən bu ziyarətgaha islam ölkələrindən olan turistlərin xüsusi marağı var.

   Bütün bunlar Naxçıvanda sağlamlıq turizmi, ekoturizm mədəni turizm kimi ən müxtəlif turizm növlərinin daha da inkişaf etdirilməsi imkanlarının çoxşaxəli olduğunu göstərir.

   Dekabrın 29-dan Naxçıvan-Təbriz-Tehran-Məşhəd beynəlxalq sərnişin qatarının fəaliyyətə başlaması qonşu ölkədən bölgəyə gələn turist sayının artmasına da müsbət təsir göstərəcək.

  

   Fariz Hüseynov

 

Mədəniyyət.- 2017.- 11 yanvar.- S.9.