“Yenə o bağ olaydı”
Qazax Dövlət Rəsm
Qalereyasında səyyar sərgi açılıb
İyulun 30-da Qazaxda “YARAT” Müasir İncəsənət Məkanı və Azərbaycan Dövlət Rəsm Qalereyasının birgə təşkilatçılığı, Qazax Rayon İcra Hakimiyyətinin dəstəyi ilə italyan rəssamı Mikelancelo Pistoletto və perspektivli yerli rəssamların əsərlərindən ibarət “Yenə o bağ olaydı” adlı səyyar sərgi açılıb.
Qazax Dövlət Rəsm Qalereyasında təşkil edilən sərgi Mikelancelo Pistoletto tərəfindən ərsəyə gətirilmiş “Üçüncü cənnət” (“Third Paradise”) nəzəriyyəsini müzakirə etməklə, “Cittadellarte Fondazione Pistoletto” sənət mərkəzinin bədii rəhbəri Paolo Naldini tərəfindən keçirilmiş ustad dərsinin nəticəsidir.
Sərginin təşkilatçısı, rəssam Akif Əmirov bildirib ki, sərgi “Üçüncü cənnət” nəzəriyyəsi, müasir dünyamızın hər bir yerində mövcud olan təbiilik və sünilik kimi iki qütb arasındakı ziddiyyəti aradan götürməyə, texnologiyalar və təbiət arasında özəl mühitə görə məsuliyyət daşıyan yeni insanlığın yaradılmasına çalışır.
Sonra iştirakçılar sərgi ilə tanış olublar.
Məlumat verilib ki, sərgi
Mikelancelo Pistolettonun məşhur labirint instalyasiyası ilə başlayır. Bu labirint, ziyarətçiləri labirintin
içindən keçirərək
onların öz daxili “məni”ni,
kimliyini axtarmasına vadar edir. Labirintin forması
uzunmüddətli araşdırma
və “fərdi səyahət” üçün
metafora kimi istifadə edilib. Bu səyahət ziyarətçini
“Üçüncü cənnət”
simvolunun üzərinə
gətirib çıxarır.
Həmin
simvol “Qazax qatlaması” şirniyyatından
hazırlanıb. Sözügedən simvol üç halqadan ibarət olan riyazi sonsuzluq
işarəsinin yenidən
mənalandırılmış formasını ifadə edir. İki qarşı halqa
təbiiliyi və süniliyi vurğulayır,
orta halqa isə harmoniya üzərində qurulan yeni insanlığın generativ ana bətnini
təmsil edir.
Rəssam Etibar İsmayılov bu sərgi üçün
“arzular quyusu” yaradıb və onun istifadəsinə dair “şifrələnmiş”
dildə təlimat təqdim edib. Mətnin üsulu
insan beyninin möhtəşəm qüdrətinə
istinad edir və rəssamın “mümkün olmayan heç nə yoxdur” inancını ifadə edir.
Günay Əliyevanın əsəri
İosif Brodskinin məşhur “bizim məhsullar, bizim etiraflardan deyil, daha çox özümüzdən bəhs
edir” kəlamından ilhamlanan qəbz formasında rəssamın
həyatına nəzər
salır.
Mousa Bəyzadə
“Üçüncü cənnət”
ideyasına yanaşmaq
üçün hamının
bacardığı kağız
kəsimi üsulundan istifadə edir. Onun əsəri
sağlamlıq texnologiyalarının
bizim ayrılmaz hissəmizə çevrilməsini
əks etdirməklə,
insan və texnologiyalar, təbiət və sünilik arasında harmonik münasibətlərin mümkünlüyünü
sübuta yetirir.
Nəzrin Məmmədovanın aktual,
fənlərarası və
sinxron əsəri texnologiyalar, dizayn və təbiətin kəsişməsində yerləşir. İlkin olaraq
yazılmış səslər
öz orijinal mühitlərinə qoyulub
və dağlarda əks-səda və rezonans verməklə çoxlaylı teksturalar,
ritmlər və tezliklərə malik dolğun səs təəssüratlarını yenidən yaradır.
Vüsalə Ağarzayevanın əsərinin
başlıca məqsədi
yüksək texnologiyaların
imkanlarına rəğmən,
harmoniya və məqsədyönlü əlaqənin
vacibliyini vurğulamaqdır. Belə ki,
yüksək texnologiyalar
bir tərəfdən
həyatımızı asanlaşdırsa
da, biz təbiətin bizə bəxş etdiklərinə də biganə qalmamalıyıq.
Rəssam tərəzinin
bir gözünə kiçik elektron cihazları, digər gözünə isə qum tökməklə
öz “balansını”
və bu konsepsiyanı vizuallaşdırır.
Açılış mərasimində çıxış
edən rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı
Rəcəb Babaşov
ilk dəfə olaraq bu cür sərginin
Qazaxda təşkil edilməsini şəhərin
mədəni mühitinin
inkişafı üçün
böyük rol oynadığını deyib. Sərgidə hər bir əsərin
dərin fəlsəfi
ismarış və rəmzlərlə zəngin
olduğunu söyləyən
Rəcəb Babaşov
Qazaxın belə bir sərgi üçün məkan seçilməsinin heç
də təsadüfi olmadığını vurğulayıb.
Diqqətə çatdırılıb ki, məhz ədəbi
yaradıcılığı Qazaxla sıx bağlı olan Azərbaycan poeziyasının
və nəsrinin bir çox görkəmli nümayəndələrinin
yaradıcılığında bədii estetik zənginliklə yanaşı,
hər bir əsərin məzmununda,
obrazların dilində
ifadə olunan fəlsəfi axtarışlar
geniş əks olunub.
Mədəniyyət.- 2018.- 1
avqust.- S. 11.