Ştrausdan Şönberqədək
Bakıda ilk dəfə
səslənən konsert maraqla
qarşılandı
Dekabrın
6-da Azərbaycan Dövlət Akademik Filarmoniyasında Əməkdar
incəsənət xadimi, tanınmış dirijor Elşad
Bağırovun rəhbərliyi ilə Üzeyir Hacıbəyli
adına Azərbaycan Dövlət Simfonik Orkestrinin konserti keçirildi.
Mədəniyyət Nazirliyinin təşəbbüsü və dəstəyi ilə keçirilən konsertdə gənc skripka ifaçısı, beynəlxalq müsabiqələr laureatı, Prezident təqaüdçüsü Cəmilə Qarayusifli çıxış edirdi.
Qeyd edək ki, Əməkdar incəsənət xadimi, dirijor Elşad Bağırov uzun illərdir İstanbulda yaşayır və Opera Teatrında işləyir. Bu illər ərzində o, 30-dan çox premyeraya dirijorluq edib.
Cəmilə Qarayusifli isə Bülbül adına Orta İxtisas Musiqi Məktəbində təhsil alıb. 2006-cı ildə yeni yaradılmış Dövlət Gənclər Simfonik Orkestrinə (Xalq artisti Teymur Göyçayevin rəhbərliyi ilə) daxil olmaq üçün müsabiqədən uğurla keçib. Həmin orkestrlə bir çox ölkələrdə qastrol səfərlərində, o cümlədən, Parisdə – UNESCO-nun səhnəsində çıxış edib. 2008-ci ildə “Yeni Filarmoniya” Gənclər Simfonik Orkestrinin tərkibində (dirijor Fuad İbrahimov) Berlində “Young Euro Classic 2008” festivalının iştirakçısı olub. Hazırda solo ifaçı olaraq festivallara, müsabiqələrə qatılır. İsveçrədə, HEMU Lozanna Konservatoriyasında bakalavr və magistr təhsili alıb. Prezident təqaüdçüsüdür.
Konsertdən əvvəl Elşad Bağırov və Cəmilə Qarayusiflinin fikirlərini qeydə aldıq.
– Elşad müəllim, bugünkü konsertlə bağlı fikirlərinizi bilmək istərdik...
– Bilirsiniz ki, Cəmilə xanım xaricdə təhsil alır. Çox istedadlı ifaçıdır. O, Azərbaycanda ifa edilməyən bir əsəri təqdim etmək istədi. Bu təklif məni çox sevindirdi və böyük məmnunluqla razılıq verdim. İnanıram ki, Bakıda ilk dəfə səslənəcək bu konsert maraqla qarşılanacaq. Azərbaycanda yenidən çıxışımdan çox məmnunam. Bir az əvvəl orkestrlə məşqlərimiz bitdi. Konsert boyu səslənəcək əsərlərin hər birinin özünəməxsusluğu var və onların hər birinə gənc ifaçının məxsusi yanaşmasının şahidi olacağıq.
Maestro ilə yaradıcılıq fəaliyyəti haqqında daha geniş söhbət edəcəyimiz barədə razılaşaraq növbəti suallarımızı Cəmilə Qarayusifliyə ünvanlayırıq.
Həmsöhbətim bildirir ki, növbəti dəfə sevimli səhnəmizdə, Akademik Filarmoniyada çıxış etməkdən çox məmnundur.
– Həm də bu
ilk dəfə deyil ki, mən fərqli proqram
təqdim edirəm. Əvvəllər Prokofyevin
Bakıda ifa edilməyən əsərləri,
eləcə də dünya bəstəkarlarının
ifa olunmayan əsərləri
ilə çıxışlarım olub.
Maestro Elşad
Bağırov və orkestrin mənimlə
birgə çıxışa razı olmaları mənim üçün çox sevindirici haldır. Bu gün həmin ilklər sırasından Elşad müəllimin dəstəyi ilə Ştrausun violin və orkestr üçün konsertini ifa edəcəyik.
Bu, çox mühüm bir hadisədir ki, repertuara yeni əsər daxil edilir. Dünyanın hər orkestri bu əsəri repertuara daxil etmir. Çünki bu əsərlər
nadir səslənən əsərlərdir.
– Bəs bu əsərin özəlliyi nədədir?
– Özəlliyi odur ki, bu əsər violin üçün çox da rahat yazılmayıb, texniki və fiziki çətinlikləri çoxdur. Ştraus bu əsəri 17 yaşında yazıb. O, dövrünün bəstəkarlarından, Bramsdan ilhamlanaraq bu konserti yazır. Lakin o, sonradan sonatalara müraciət edir və bir də heç vaxt konsert yazmır. Bu səbəbdən də çətin və o qədər də rahat olmayan bu əsər simfoniyaya bərabər əsərdir.
– Hazırda fəaliyyətinizi vətəndən kənarda davam etdirirsiniz...
– Artıq 6 ilə yaxındır ki, İsveçrənin Lozanna
şəhərində yaşayıram. Orada
bakalavr və magistr təhsilimi
başa vurdum. İndi bir az
təhsilə fasilə vermişəm. Çoxsaylı layihə
və birgə konsert müqavilələrim
var. Ola bilsin bu konsert və
layihələrdən sonra
aspirantura təhsilimi davam etdirim. Amma hələ
ki, konsert fəaliyyətimlə məşğul
olmağı planlaşdırıram.
Hazırda İsveçrədə barokko və kamera musiqisi ilə bağlı çoxsaylı maraqlı
layihələr var və bu layihələrə
dəvət alaraq öz ölkəmin musiqisini təbliğ edə bilirəm.
– Elşad müəllimlə
əməkdaşlığınız necə yarandı?
– Sözün düzü, o
da Bakıda nadir hallarda olur. Bu konsertin proqramını ona deyəndə böyük məmnunluqla razılıq verdi.
Mən bir daha Elşad
müəllimə təşəkkür
edirəm. Çünki mən bu repertuarı
Bakıda ifa etməyi çox arzulayırdım. Dünyanın bir çox səhnələrində bu
konsert ifa edilməyib. Elşad
müəllim də bu tip konsert və proqramlara marağı olan bir insandır. Minnətdaram ki, məni dəstəklədi
və birgə çıxışa razılıq
verdi.
– Dünyanın müxtəlif
ölkələrində musiqi
sahəsində təhsil
alan, fəaliyyət
göstərən gənclərimiz
var. Əlaqələriniz varmı?
– Əlbəttə. Gənc
və istedadlı dirijor Mustafa Mehmandarovun
“Caspian virtuosos” layihəsi ilə
Vyanada çıxışlarımız
olub. O bizim xaricdə təhsil alan gənclərimizi dəvət
edir və biz birlikdə konsertlərlə
çıxış edirik.
İnanıram ki, bu layihə böyük dəstək alacaq. Çünki konsertlər çox
yüksək səviyyədə
keçirilir. Konsertlərin tamaşaçı kontingenti
də fərqli olur. Biz bu
konsertlərdə öz
potensialımızı, repertuarımızı
nümayiş etdirə
bilirik.
– Repertuar demişkən, konsertlərinizdə Azərbaycan
bəstəkarlarının əsərlərinə müraciət
edirsinizmi?
– Mütləq. Repertuar balanslaşdırılmış şəkildə tərtib edilir. Avropa və Azərbaycan bəstəkarlarını 50/50 şəklində təqdim edirəm. Xaricdəki dinləyiciyə həm bildiyi repertuarı, həm də əlavə olaraq ilk dəfə tanış olacağı, bilmədiyi əsərləri təqdim etməyi qarşıma məqsəd qoymuşam. Bizim dünya səviyyəli bəstəkarlarımız var. Proqramı belə tərtib edəndə dinləyicilər əvvəlcə təəccüblənirlər, sonra ilk dəfə bizim əsərləri eşdir və məmnun olurlar.
***
Gecədə Coakkino Rossininin “Vilhelm Tell” operasından uvertüra (12), Rixard Ştrausun “Violin və orkestr üçün konsert”i, d-moll (3 hissədə) və Arnold Şönberqin “Verklärte Nacht” (“Aylı gecə”) əsərləri səsləndirildi. Konsert proqramı, o cümlədən Ştrausun Bakıda ilk dəfə səslənən əsəri maraqla qarşılandı.
Lalə AZƏRİ
Mədəniyyət.- 2019.- 11
dekabr.- S.1;4.