Gənclər arasında fərqliliklərdən
anlaşmaya: yeni vasitə
və metodlar
Forum çərçivəsində keçirilən sessiyalardan biri də “Yeni vasitələr və metodlar tətbiq etməklə gənclərin fərqlilikləri arasında körpünün qurulması: təcrübələrə əsaslanan hekayələr” mövzusuna həsr edilib.
Sessiyaya moderatorluq edən UNESCO-nun Mədəniyyətlərarası dialoq proqramı üzrə mütəxəssisi Coysi Monteyro qeyd edib ki, bu dialoq olduqca dünya gəncləri arasında fərqliliyi üzə çıxarır. Gənclər müxtəlif bacarıqları bir-birilərinə aşılayır. İnsanlar müxtəlif şəraitlərdə yaşamağı bacarmalıdır.
Tədbirdə çıxış edən Azərbaycan Respublikası Gənclər Təşkilatları Milli Şurasının sədri Məryəm Məcidova bildirib ki, rəhbərlik etdiyi qurum gənclər arasında multikultural dəyərlərin təbliği işini həyata keçirir, Avropadakı donorlarla birlikdə layihələr həyata keçirir. Azərbaycandakı tolerantlıqdan danışan təşkilat sədri vurğulayıb ki, ölkəmizdə müsəlman, xristian, yəhudi gənclər birlikdə fəaliyyət göstərirlər. Azərbaycan Ermənistanla münaqişə vəziyyətində olsa da, bu gün Bakıda erməni kilsəsi mövcuddur. Bu, Azərbaycanın fərqli mədəniyyətlərə və dinlərə dəyər verdiyini göstərir.
Anna Lind Fondunun nümayəndəsi Elyanora İnsalako qeyd edib ki, paneldə əsasən gənc xanımların iştirakı təqdirəlayiqdir. Bildirib ki, təmsil etdiyi fond dünyanın müxtəlif yerlərində, xüsusilə də Aralıq dənizi hövzəsi ölkələrində geniş fəaliyyət göstərir. Hazırda qurum “Gənclərin səsi” layihəsi üzərində çalışır. Bu layihənin məqsədi gənclərdə liderlik bacarığının artırılması və debat aparmaq imkanlarının inkişaf etdirilməsidir.
Sonra ABŞ-ın
Dyuk Universitetinin professoru Darla Duadorfun videoçıxışı yayımlanıb. O, mədəniyyətlərarası
dialoqun, gənclər
arasında əlaqələrin
əhəmiyyətini qeyd
edib. Bildirib ki, UNESCO-nun reallaşdırdığı
layihələr dünya
gəncləri arasında
əməkdaşlığı gücləndirir.
Kosta-Rika Aborigen
Fondunun üzvü Lusyana Batala Bun bildirib ki, UNESCO-nun müvafiq layihəsi sayəsində ölkəsində
gənclərin görüşü
təşkil edilib. Bu görüşün çox
faydalı nəticələri
olub.
Frans Jonas Avropa
Tədris Mərkəzinin
müəllimi Anna Mariya
Hase deyib ki, o, Avstriyanın paytaxtı Vyana ətrafında bir məktəbdə çalışır. Məktəbdə fərqli ailələrdən
olan uşaqlarla təmasda olduğunu deyən müəllim bu fərqlilikdən bəhs edib.
İnsan Hüquqları üzrə
Ərəb İnstitutunun
təlimçisi Yasmin
Vertani də diqqəti UNESCO-nun gənclər
arasında dialoqun qurulmasına imkan verən layihələrinə
yönəldib. Qeyd edib ki, gənclərin bir-birinə
yaxınlaşması imkanını
yaradan bu layihələr, eyni zamanda, onların üzərindəki psixoloji
gərginliyin aradan qaldırılmasına imkan
verir.
Sessiya müzakirələrlə
davam edib.
Mədəniyyət.- 2019.- 3 may.-
S.2.