Mingəçevirdə “Yenə o bağ olaydı”
YARAT Müasir İncəsənət Məkanı oktyabrın 31-də Mingəçevir Şəhər Dövlət Rəsm Qalereyasında incəsənət həvəskarlarına “Yenə o bağ olaydı” adlı səyyar sərgisini təqdim edib.
Açılış mərasimində çıxış edən YARAT Müasir İncəsənət Məkanının ictimaiyyətlə əlaqələr departamentinin direktoru Hökümə Kərimova sərginin qurum tərəfindən təşkil edilən sayca dördüncü belə tədbir olduğunu deyib. Bildirib ki, YARAT Müasir İncəsənət Məkanının 2016-cı ildə Qax Dövlət Rəsm Qalereyasında təşkil etdiyi “Zamanın izləri” və 2018-ci ildə Qazax Dövlət Rəsm Qalereyasında, 2019-cu ildə isə Gəncədəki Məhsəti Gəncəvi Mərkəzində təşkil etdiyi “Yenə o bağ olaydı” adlı səyyar sərgilər incəsənət həvəskarlarının marağına səbəb olub. Budəfəki sərginin proqramına YARAT-ın daimi kolleksiyasında olan əsərlərin nümayişi ilə yanaşı, müasir incəsənətin təbliği ilə bağlı seminar və ustad dərslərinin keçirilməsi də daxildir.
Şəhər İcra Hakimiyyətinin rəsmisi Tofiq Əsgərov respublikamızın böyük elm və mədəniyyət mərkəzlərindən olan Mingəçevirdə belə sərgilərin təşkilinin əhəmiyyətini vurğulayıb.
Layihənin kuratoru Anna Fech sərgi haqqında məlumat verib. Bildirib ki,
ekspozisiyada italyan rəssam Mikelancelo Pistoletto və yerli rəssamların əsərləri yer alıb. Sərgi italyan rəssam
tərəfindən ərsəyə
gətirilmiş “Üçüncü
cənnət” nəzəriyyəsi
ilə bağlı “Cittadellarte Fondazione Pistoletto” Fondunun (Biella, İtaliya) bədii rəhbəri Paolo Naldini tərəfindən keçirilmiş
ustad dərsinin nəticəsidir. “Üçüncü cənnət”
nəzəriyyəsi müasir
dünyanın hər
bir yerində mövcud olan təbiilik və sünilik kimi iki qütb arasındakı
ziddiyyəti aradan götürməyə, texnologiyalar
və təbiət arasında özəl mühitə görə məsuliyyət daşıyan
yeni insanlığın
yaradılmasına çalışır.
Sərginin adı Mikayıl Müşfiqin məşhur
şeirindən götürülüb. Bağ ot-alaqdan təmizlənən,
əkilib-becərilən, insana tənhalıq və təhlükəsizlik
duyğuları bəxş
edən bir guşədir. Şair bu şeirində
bağı arzuolunan sevgi, sülh, azadlıq və xoşbəxtliyin vəhdət
təşkil etdiyi nostalji məkan kimi təsvir edir.
Sonra tədbir iştirakçıları
sərgi ilə tanış olublar.
Ekspozisiyada Mikelancelo
Pistolettonun büzməli kartondan
hazırlanmış labirint
instalyasiyası ziyarətçiləri öz
daxili kimliyini axtarmağa sövq edir. Rəssam Etibar
İsmayılov əsərində “arzular quyusu” yaradıb və onun
istifadəsinə dair şifrələnmiş
dildə təlimat təqdim edib. Mousa Bəyzadənin əsərində XVIII əsrdə
öz gizli dövrünü yaşamış, bahalı
fotoşəkil və portret rəsmləri
ilə müqayisədə alternativ olan kağız kəsimi sənətindən
istifadə edilir. Nəzrin Məmmədova
“Dağlarla söhbət” video
və səs instalyasiyasında Altıağac-Xızı bölgəsi
boyunca təbiət mənzərələrinin
araşdırılması, təbiət səslərinin dinlənilməsi
və yazılmasını əhatə edən eksperiment aparıb. Vüsalə
Ağarazıyeva “Tərəzi” əsərində tərəzinin
bir gözünə kiçik
elektron cihazlar, digər
gözünə isə qum tökməklə
öz “balansı”nı və
konsepsiyanı vizuallaşdırır. Günay
Əliyevanın “Həyat market”i İosif Brodskinin
məşhur “bizim
yaratdıqlarımız etiraflarımızdan daha
çox özümüzdən
danışır” kəlamından ilhamlanan
qəbz formasında rəssamın həyatına nəzər
salır. Leyli Qafarovanın “Qılman” adlı
multimedia layihəsi hollandiyalı filosof Mixael Lizinberqin İslam
dünyasının “sakit qüvvəsi”
ilə bağlı nəzəriyyəsinə istinad
edir.
Mədəniyyət.- 2019.- 6
noyabr.- S.4.