Onun bütün
filmləri yüksək peşəkarlığı ilə seçilir
Rejissor Niyazi Bədəlovun
110 illik yubileyi qeyd olundu
Sentyabrın 10-da Azərbaycan Dövlət
Film Fondunda ilk sənədli
film rejissorlarımızdan Niyazi
Bədəlovun (1909-1997) 110 illik yubileyinə həsr olunmuş tədbir keçirildi.
Tədbiri giriş sözü
ilə açan Azərbaycan Respublikası
Kinematoqrafçılar İttifaqının
birinci katibi, Əməkdar incəsənət
xadimi Cəmil Quliyev qeyd etdi
ki, Niyazi Bədəlov Azərbaycanda
milli sənədli kinonun yaradıcılarından
olub. O həm də Ümumittifaq Kinematoqrafiya İnstitutunun
ilk azərbaycanlı məzunlarından
idi və görkəmli rus rejissoru Sergey Eyzenşteynin
tələbəsi olmuşdu.
Qeyd olundu ki, Azərbaycan kino salnaməsinin daha da zənginləşməsində
Niyazi Bədəlovun mühüm xidmətləri
var. Onun yaratdığı
filmlərə nəzər
salanda müxtəlif sahələrdən sənədli
ekran əsərləri
çəkdiyinin şahidi
oluruq. Rejissorun bütün filmləri
yüksək peşəkarlığı,
öz yozumu, quruluşu, ideya-sənətkarlıq
xüsusiyyətləri ilə
seçilir. Bu gün sənədli filmlər çəkilərkən
rejissorun zəngin irsindən də istifadə olunur.
Əməkdar incəsənət xadimi,
kinoşünas Aydın
Kazımzadə Niyazi Bədəlovun həyat və sənət yolundan söhbət açdı, onunla bağlı xatirələrini
bölüşdü: “Ölkəmizin
kino tarixində elə yaradıcı şəxsiyyətlər var
ki, onların yaradıcılığı ictimai
həyatla sıx bağlı olub. Niyazi Bədəlov da belə sənətkarlardandır.
Onunla şəxsən
tanış olduğumdan deyə bilərəm ki, bu insan sənət
üçün, xalq
üçün necə
can yandırırdı. Onun yaratdığı
ekran əsərləri
kino salnaməmizin ən yaxşı sənədli filmlərindəndir”.
Qeyd olundu ki, Şəkidə doğulan Niyazi Bədəlov əmək fəaliyyətinə 1927-ci ildə
şəhərdəki “Yeni
yol” kinoteatrında kinomexanik köməkçisi
kimi başlayıb. 1931-1936-cı
illərdə Moskvada Ümumittifaq Kinematoqrafiya İnstitutunun Rejissorluq fakültəsində təhsil
alıb. Bakı
kinostudiyasında əmək
fəaliyyətini davam
etdirən gənc rejissor “Sovet Azərbaycanı”, “Ordenli Azərbaycan”, “Gənc nəsil”, “General Həzi Aslanov”, “Dağlıq Qarabağ”, “Məhəmməd
Füzuli”, “Hanı mənim övladlarım?”,
“Xalq şairi Səməd Vurğun”, “Dağlarda ada”, “Onun adı Serafino
idi”, “Xəzər üzərində körpü”
– ümumilikdə 40-dək sənədli film, Moskvanın
“Günün xəbərləri”,
“Sovetlər ölkəsində”
kinojurnalları üçün
yüzlərlə süjet
çəkib.
Niyazi Bədəlov
yaradıcılığının ilk illərində sovet filmlərinin Azərbaycan dilində səsləndirilməsində
yaxından iştirak edib. 1930-cu illərin sonlarında Azərbaycan Dövlət Teatr Texnikumunun Kino aktyorluğu
şöbəsində kino
texnikası fənnindən
dərs deyib. Həmçinin respublikamızda həvəskar
kino hərəkatının
təşkilatçılarından olub. Sənətkar 1944-cü ildə Azərbaycan SSR Xalq Komissarları Soveti yanında İncəsənət
İşləri İdarəsinin
sərəncamına əsasən
özfəaliyyət dram dərnəyi
bazasında Salyan Dövlət Dram Teatrını
yaradıb.
Tədbirdə daha sonra rejissorun
həyat və fəaliyyətindən bəhs
edən videoçarx nümayiş olundu.
Fariz HÜSEYNOV
Mədəniyyət.- 2019.- 11
sentyabr.- S.1-2.