“Leyli və Məcnun”un təsir dairəsində
Pandemiyanın pərdələrini bağlayıb,
işıqlarını söndürdüyü
teatr salonlarından biri də Azərbaycan
Dövlət Akademik
Opera və Balet Teatrı idi. İlyarımdan çox idi ki, sənətsevərlər
bu teatrın səhnəsindən sevimli
opera və balet nümunələrini izləyib
zövq almaq imkanından məhrum olmuşdular.
Nəhayət, gözlədiyimiz sənət
bayramı, Üzeyir Hacıbəyli XIII Beynəlxalq
Musiqi Festivalı çərçivəsində tamaşaçılar bu qocaman sənət ocağının da əzəmətli salonuna toplaşmaq, milli opera sənətimizin ilkini – Üzeyir bəyin “Leyli və Məcnun”unu
bir daha seyr etmək imkanı qazandılar.
113 il əvvəl
səhnəyə qoyulan
və bu günə qədər neçə-neçə muğam
ifaçısına, xanəndəyə,
səs sənətçisinə
populyarlıq gətirən,
tamaşaçıların sevimlisinə çevrilən
opera həm də muğam ifaçılarının
özünütəsdiq vasitəsidir.
Təsadüfi deyil ki, məhz bu operada
ifası, oyun üslubu, opera kimi ağır musiqi janrını təqdim və ifadə imkanları ilə seçilməyi bacaranlar sənətdə öz izlərini qoya bilirlər. Saysız
ifaçının sənət,
səhnə aşiqinə,
məcnununa çevrildiyi
əbədiyaşar eşq
nəğməsini bu
dəfə fərqli ifalarda dinlədik...
Respublika muğam müsabiqəsinin
laureatı Rəvanə
Əmiraslanlı Leyli,
Əməkdar artist Elnur
Zeynalov isə Məcnun kimi tamaşaçı qarşısına
çıxdılar. Füzuli poeziyasını,
Üzeyir musiqisini öz səs imkanlarında səsləndirməyə,
təsvir etməyə
çalışdılar. Təbii ki, operanın janr olaraq mürəkkəbliyini,
ifaçıdan həm
səs, həm oyun texnikası, həm də anlaşıqlı mətn
və melodiyada harmonik təqdimat istədiyini nəzərə
alsaq, aylarla sürən fasilədən
sonra səhnəyə
çıxmış ifaçılar
əllərindən gələni
etməyə çalışdılar.
Bu mənada Əməkdar
artistlər Təyyar Bayramov (Məcnunun atası) və Cahangir Qurbanovun (Nofəl) səs və oyun texnikası
daha qulağayatımlı
və daha sərbəst alınmışdı. Onu da qeyd edək ki, bu, T.Bayramovun
Məcnunun atası rolunda ilk ifası idi.
Digər partiyaları Nurlan Namazov (İbn Salam), Aytən Məhərrəmova
(Leylinin anası), Afaq Ağayeva (Məcnunun anası), Taleh Yəhyayev (Leylinin atası), Nəzər Bəylərov
(Zeyd) və başqaları ifa edirdilər.
Tamaşanı Əməkdar incəsənət xadimi, Prezident mükafatçısı Sevil Hacıyeva idarə edirdi. Solo tarda Xalq artisti, istedadlı tarzən Elçin Həşimov idi.
Xatırladaq ki, opera tamaşasının quruluşçu rejissoru Əməkdar incəsənət xadimi Hafiz Quliyev, quruluşçu rəssamı Xalq rəssamı Rafiz İsmayılov, xormeysteri Sevzixan Serderov, baletmeysteri Əməkdar incəsənət xadimi Yulana Əlikişizadədir.
İki pərdə və altı şəkildən ibarət operanın sənət üçün uzun sürən fasilədən sonra nümayişi, tamaşa salonunda özünə yer tapan tamaşaçılara bir daha göstərdi ki, illər keçsə də, nə bu ölməz məhəbbət dastanı, nə də Üzeyir Hacıbəyli musiqisinin əzəməti qəlblərdəki daimi yerini dəyişməyəcək. Bu mənada yəqin pandemiyanın yükünü atan yaradıcı kollektivin bundan sonrakı təqdimatlarında biz daha sinxron oyun, həm də əsərin xarakterinə yatan səs dinamikasını duya biləcəyik.
Bütün hallarda dəvət əsasında, həm də böyük həvəslə teatra gələn və pandemiyanın müvafiq qaydalarına uyğun yoxlamadan keçib zalda əyləşən operasevərlər, nəticədən asılı olmayaraq, budəfəki təqdimat və ifaçıları da alqışsız yola salmadılar...
Həmidə NİZAMİQIZI
Mədəniyyət.- 2021.- 24
sentyabr.- S.5.