“Bu musiqi
insanı xoşbəxt
edir...”
“Barokko
günləri” festivalı
çərçivəsində ustad dərsi
Aprelin
25-də Üzeyir Hacıbəyli
adına Bakı Musiqi Akademiyasının
(BMA) Qara Qarayev adına zalında dünya şöhrətli
italyan musiqiçi,
Roma, San-Karlo və digər opera teatrlarının
bədii rəhbəri
olmuş, “Akkademia D’arte Lirika”nın direktoru, professor Vinçenzo
de Vivonun ustad dərsi keçirildi. Ustad dərsi Mədəniyyət
Nazirliyinin təşkilatçılığı
ilə Bakıda təşkil olunan “Barokko günləri” Beynəlxalq Musiqi Festivalı çərçivəsində
gerçəkləşdi.
BMA-nın beynəlxalq əlaqələr və tərbiyə işləri
üzrə prorektoru, Xalq artisti Yeganə
Axundova festival və qonaq haqqında məlumat verdi.
Təhsil
ocağının Solo oxuma
və opera hazırlığı
kafedrasının müdiri,
Xalq artisti, professor Xuraman Qasımova ustad dərsinin təşkilinin
əhəmiyyətini qeyd
etdi. Bildirdi ki, tədbirdə çox böyük maraq və hərəkətlilik
hiss olunur: “Tələbələr
böyük həvəslə
öz səs və istedadlarını nümayiş etdirmək üçün qatılıblar.
İnanıram ki, bu günə kimi Vinçenzo de Vivonun rəhbərlik etdiyi teatrlarda bizim gənc opera ifaçıları
necə bəyənilibsə,
bu gün müəllim və tələbə heyətimiz
də öz məharətini nümayiş
etdirəcək”.
İtalyan musiqiçi ustad dərsinə başlamazdan əvvəl təəssüratlarını öyrənirik. Vinçenzo de Vivo “Barokko günləri” festivalının Azərbaycan musiqi sənəti üçün möhtəşəm təcrübə olduğunu qeyd edir: “Barokko musiqisinin ritmi, verdiyi təəssürat çox gözəldir. Həm də insanı xoşbəxt edir. Bu, Bakıya ilk gəlişimdir və Azərbaycan mədəniyyətinə heyran qaldım. Onu da qeyd edim ki, Azərbaycandan olan gənc vokal ifaçıları bizim məktəblərdə təhsil alırlar. Onlar çox böyük zəhmətlə uğur əldə ediblər və bu zəhmətin və istedadın özülü Bakı Musiqi Akademiyasında qoyulub. Bu məkanda ustad dərsi keçmək mənim üçün çox xoşdur. Tələbələr bir şeyi unutmamalıdırlar ki, onların vokal hazırlıqları məşqlərdən və müəllimlərindən çox asılıdır. Barokko musiqisi ilə müasir dövr bəstəkarlığında texnikalar demək olar eynidir. Elə səsimiz də eynidir. Sadəcə, onun istifadəsi dəyişilir. Yəni fərqli səslənmə düşüncəsi yaranır. İfa etməzdən əvvəl düşünməliyik ki, biz bu səsdən nə istəyirik, tələbimiz nədir? Əlbəttə ki, barokko musiqisində, əsərdə sözlərin musiqi qədər önəmi var. Barokkoda sözlərin tələffüzü çox əhəmiyyətlidir. İtalyan dilində dairələnmiş səs quruluşu var. Cümlələrin birləşməsində samit səslərin əvəzlənməsi mühümdür. Bu gün ustad dərsinə qatılanlar çox olduğu üçün əsərlərdən müəyyən parçalar və müxtəlif əsərlər üzərində nümunələrlə özümüzü sınaqdan keçirəcəyik”.
Ustad dərsində Xalq artistləri Xuraman Qasımova, Gülnaz İsmayılova və Əməkdar artist, festivalın bədii rəhbəri İlham Nəzərovun tələbələri, həmçinin BMA-nın əvvəlki məzunları iştirak edirdi.
Vinçenzo de Vivo hər bir tələbəyə fərdi yanaşaraq öz tövsiyələrini verdi. O, əsərləri ifa edərkən həmin dövrün bədii üslub xüsusiyyətlərini, bəstəkarların yaradıcılığını yaxından öyrənməyi, ifa zamanı düzgün nəfəs və diapazon, sözlərin düzgün tələffüzünün əhəmiyyətini vurğuladı. Ustad dərsi tələbə və müəllimlərin italyan qonaqla fikir mübadiləsi ilə davam etdi.
Lalə Azəri
Mədəniyyət.- 2022.-27 aprel.-
S.2.