Moskvada Azərbaycan kinosunun retrospektiv nümayişi başlayıb
Xəbər
verdiyimiz kimi, 7-15 fevral tarixində Moskvadakı
“İllüzion” kinoteatrında
Azərbaycan Respublikası Mədəniyyət Nazirliyi ilə
birgə layihə əsasında Azərbaycan kinosunun
retrospektiv nümayişi keçirilir. Proqramda Azərbaycan
kinosunun ötən əsrin 30-cu illərinə
aid səssiz filmlərindən başlayaraq
müxtəlif dövrlərdə,
eləcə də sovet dövrünün son illərində çəkilmiş, həmçinin
müasir rejissorların
beynəlxalq festivallarda
uğur qazanmış filmləri – ümumilikdə 19 ekran əsəri yer alıb.
Azərbaycan kinosunun retrospektivi rejissor Fariz Əhmədovun “Sonuncu”
(2021) sənədli filminin
nümayişi ilə
açılıb.
Nümayişdən öncə “İllüzion”
kinoteatrının art-direktoru
Aleksandra Lavrova çıxış edərək
bildirib ki, bu layihə müasir Rusiya tarixində Azərbaycan kinematoqrafiyasının miqyaslı
retrospektividir: “Mən
çox şadam ki, bu hadisə
baş verdi. Biz bunu ötən
ilin iyun ayında planlaşdırmışdıq.
Əvvəl avqustda, daha sonra oktyabr,
noyabrda keçirmək
istəyirdik. Lakin pandemiya səbəbindən
bir neçə dəfə təxirə salmalı olduq. Nəhayət, bu an gəlib çatdı.
Ümid edirəm ki, bizim əməkdaşlığımız
bununla bitməyəcək...”.
Mədəniyyət Nazirliyinin Audiovizual və interaktiv media şöbəsinin müdiri Rüfət Həsənov 19 Azərbaycan
filminin Moskvada nümayişini önəmli
mədəniyyət hadisəsi
adlandırıb: “Moskva
kinosevərləri, həm
də bizim həmkarlarımız bu filmlərə baxıb Azərbaycan kinematoqrafiyası
ilə tanış ola bilər...”.
Rusiyadakı səfirliyimizin mədəniyyət
attaşesi Nigar Axundova Moskvada Azərbaycan kinosu günlərinin açılışının
ikitərəfli mədəni
münasibətlərdə böyük hadisə olduğunu söyləyib,
filmlərlə bağlı
məlumat verib: “Bu retrospektiv proqramda həm yaşlı nəslin, həm orta, həm də gənc nəslin əsərləri nümayiş
olunur. Bu bizim üçün çox vacibdir. Çünki mərhələli
şəkildə kinematoqrafiyamızın
inkişafını göstərmək
niyyətindəyik”.
Qeyd edək ki, proqramda “Dəcəl dəstə” (1937, rejissorlar
Qəmər Salamzadə,
Aleksandr Popov), “Mavi dənizin sahilində” (1936, rejissor Boris Barnet), “Uzaq sahillərdə” (1958,
Tofiq Tağızadə),
“Sehrli xalat” (1964, Əlisəttar Atakişiyev),
“Bir cənub şəhərində” (1969, Eldar
Quliyev), “Şərikli
çörək” (1969, Şamil
Mahmudbəyov), “Bizim Cəbiş müəllim”
(1969, Həsən Seyidbəyli), “İstintaq”
(1979, Rasim Ocaqov), “Şeytan göz qabağında” (1987, Oktay
Mir-Qasım), “Qətldən
yeddi gün sonra” (1991, Rasim Ocaqov), “Yarasa” (1995, Ayaz Salayev), “Özgə vaxt” (1996, Hüseyn Mehdiyev), “Hər şey yaxşılığa doğru”
(1997, Vaqif Mustafayev), “Balıqçının qızı”
(2019, İsmayıl Səfərəli), “Duz, istiot
zövqə görə”
(2019, Teymur Hacıyev),
“Səpələnmiş ölümlər
arasında” (2020, Hilal
Baydarov), “Axşama doğru” (2020, Teymur Hacıyev), “Daxildəki ada” (2020, Rüfət Həsənov) filmləri yer alıb.
Mədəniyyət.- 2022.- 9 fevral.-
S.2.