Realist rəssamlıqda öz üslubu ilə tanınmaq
Abbas Məmmədovun yaradıcılığı haqqında
İncəsənət sivilizasiyanı zirvəyə
daşıyan nərdivandır.
Kətan üzərində
usta fırçası
ilə həkk olunan rənglər həyatımızın ən
dərin məqamlarına
nüfuz edən, həyati funksiyamızı
vizual sənət ilə birləşdirən
fenomendir. Rəssam Abbas Məmmədov da bunu əsərlərində
məharətlə ifadə
edir.
Realist və
modern baxış tərzinə sahib rəssam bu gün milli rəngkarlığımızı bacarıqla təmsil edən istedadlar sırasındadır. Deyirlər
ki, rəsm instinktiv emosional vəziyyətin ən dolğun ifadəsidir. Öz bədii zövqünə, perspektivinə,
mövzunu idarə etmə tərzinə, lirik münasibətlərinə
inanan Abbas Məmmədovun kompozisiyalarında
cizgilər harmonik aura ilə kombinə
olunur. Orijinal, yaradıcı, dinamik, zəruri və sərbəst ifadənin izində irəliləyən
peşəkar rəssamın
rəng-forma ilə işıq-kölgə balansı
kətan üzərində
əksini tapır.
Abbas Məmmədov 1986-cı ildə
Bakıda anadan olub. O, 2001-2005-ci illərdə
Əzim Əzimzadə
adına Rəssamlq məktəbində (indiki
İncəsənət Kolleci),
2005-2009-cu illərdə isə
Azərbaycan Dövlət
Rəssamlıq Akademiyasının
bakalavr pilləsində
təhsil alıb.
2007-ci ildən Azərbaycan
Rəssamlar İttifaqının
üzvüdür.
İnsan
asanlıqla öz peşəsinin ustası olmur. Oxumaq, araşdırmaq, öyrənmək
həvəsini itirməmək
püxtələşmək üçün zəruri
şərtlərdir. Bundan
başqa, rəssam
Abbas Məmmədovun istedadının
irsi-mənəvi kökləri
də mövcuddur. O, dəyərli rəssam Şahpələng Məmmədovun
davamçısıdır.
Realist rəssamlar təbii işıqlandırma, dəqiq
proporsiyalar və real həyat obyektlərinin ətraflı təsviri kimi üsullardan istifadə edərək dünyanı mümkün
qədər dəqiq əks etdirməyə çalışırlar. Abbas Məmmədovun
da üslubunun özəyində
təntənəli bir
“sadəlik” dayanır.
Həddindən artıq
bəzək, pafos və yaxud sünilikdən
qaçan rəssamın
kətan üzərində
əks etdirmək istədiyi əsas nüans təbii gözəlliyin tərənnümü
və gerçəkçiliyə
xas xüsusiyyətlərdir.
Bilirik
ki, realist rəssamlar adətən
dünyəvi mövzular
ilə maraqlanırlar.
Bu da həmin üslubu
təkcə bədii yox, həm də
ictimai xarakterə bürüyür. Abbas Məmmədovun
da mövzulara yanaşma
tərzi dünyəvi
və obyektiv səciyyə daşıyır.
O, təfərrüata böyük
diqqət yetirir, dəqiq rənglərdən,
işıqlandırmadan və
perspektivdən istifadə
edir. Qədimi ab-havanı hər bir xırdalığında
hiss etdiyimiz kompozisiyaların
müəllifi olan rəssam soyuq və isti rənglərin
ahəngini kətanda məharətlə təqdim
edir. Fərdi və orijinal dizayn anlayışını
özü ilə tamaşaçı arasında
körpüyə çevirən
müəllif canlı
və enerji dolu kompozisiyalar yaradır.
Rəssamın əsərlərində həm ənənələrə,
həm Şərq sənətinə, həm
də Qərb təsviri sənətinə
marağı özünü
büruzə verir. Onun maraqlı kompozisiyaları arasında
“Payız nemətləri”,
“Yazın nəfəsi”,
“Liliyaların simfoniyası”,
“Üzüm və narlar”, “Avqust”, “Sehrli musiqi”, “Mis qablarla natürmort”, “Üzüm və xrizantemalarla natürmort”,
“Keçmişdən gələcəyə”,
“Muğam”, “Naxışlar”,
“Abşeron yayı”, “Əcdadlarımızın mirası”,
“Muğam”, “Tariximizin sədası”, “Yasəmənlər
və poeziya”, “Musiqi”, “Sehrli çıraq”, “Güllərin
alleqoriyası” və
s. əsərləri qeyd
edə bilərik.
Rəssamın realizm cərəyanında
icra etdiyi kompozisiyalarda holland rəssamlığının
“qızıl çağı”
və barokko dövrünə xas xüsusi xarakteristika vardır. Bu tərz kompozisiyalara adətən qara və yaxud
da qəhvəyi arxa fonlar xas olsa
da, Abbas Məmmədovun əsərlərində
arxa fonda müxtəlif çeşnilərlə
bəzənmiş xalça
nümunələri və
yaxud yurdun və tarixin əzəmətini özündə
əks etdirən memarlıq tikililərini görmək mümkündür.
Memarlıq tikililəri, şəhər
mənzərəsi, marina janrında
mövzulara da müraciət
edən rəssamın
“Bakı panoramı”,
“Şirvanşahlar sarayı”,
“Bulvar”, “Bakının
işıqları” və
s. əsərləri təqdirəlayiqdir.
Abbas Məmmədovun yaradıcılığında
bir başqa aspekt isə abstrakt üsluba müraciət etməsidir.
Rəssamın realizmdən
abstrakta keçid etməsi olduqca diqqətəlayiqdir. Modern kompozisiya
düzümünü rəssam
xüsusi kolorit həlli və həndəsi düzüm
ilə icra edir. Kətan üzərində yağlı
boya ilk baxışda sanki pastel boyanı və yaxud flamasteri
xatırladır. Lakin
harmonik rəng keçidləri və əsəri ritmik edən cizgilər müəllifin məharətini
göz önünə
gətirir. Peşəkar
fırça ustasının
palitrası sanki günəşdən güc
alır, al-əlvan çalarlarla çulğalanır.
İncə və şux çalarlar rəssamın aspektindən
gördüyümüz qədim
dünyanı işıqlandırır.
Bununla belə, rəssamın düşüncələrinin
lövhəsində cızılan
hər bir mənzərə kətan
üzərində müasir
kontekstdə həll olunur. “Şirvanşahlar ansamblı”, “Aşağı
Gövhər ağa məscidi. Şuşa”, “Rənglər şəhəri”,
“Abşeron motivi”, “İpək Yolu” kimi tablolar bu
qəbildəndir.
İncəsənətin formalaşmasında müəllimlərin
rolu danılmazdır.
İncəsənətin gələcəyi
üçün gənc
sənətkarların yetişməsinə
töhfələr verən
Abbas Məmmədova bədii yaradıcılığı
ilə bərabər,
bu fəaliyyətində
də uğurlar diləyirik.
Nigar Hətəmova
Azərbaycan Dövlət Rəsm Qalereyasının kiçik elmi işçisi
Mədəniyyət .- 2023.- 2 avqust.- S.7.