İbtidai siniflərdə milli düşüncə
və zövqün formalaşmasında musiqi tədrisinin rolu
Ü.Hacıbəyli adına Bakı Musiqi Akademiyasının
(BMA) “Şifahi ənənəli
Azərbaycan professional
musiqisi və onun yeni istiqamətlərinin
tədqiqi: orqanologiya və akustika” elmi-tədqiqat laboratoriyasının
elmi işçisi, sənətşünaslıq üzrə
fəlsəfə doktoru
Könül Əhmədova-Yusifovanın
Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Universitetində
(ADPU) “İbtidai siniflərdə
milli düşüncə
və zövqün formalaşmasında musiqi tədrisinin rolu” adlı elmi seminarı keçirilib.
Tədbiri universitetin
“Musiqi və onun tədrisi texnologiyası” kafedrasının
professoru Zemfira Abdullayeva açaraq iştirakçıları salamlayıb.
BMA-nın elmi-tədqiqat
laboratoriyasının müdiri,
sənətşünaslıq üzrə fəlsəfə
doktoru Nuridə İsmayılzadə 1 iyun
– Uşaqların Beynəlxalq
Müdafiəsi Günü
münasibətilə təşkil
olunan seminarın mövzusunun aktuallığını
qeyd edib. O, orta məktəblərdə
musiqi fənninin tədrisi ilə bağlı vəsaitlərdə
müşahidə olunan
səhvlərin aradan qaldırılması baxımından
seminarın faydalı
olacağını deyib.
Məruzəçi Könül Əhmədova-Yusifova
ibtidai siniflərin musiqi dərsliklərində
(I-IV siniflər) mövzu
tərtibatı ilə
bağlı müsbət
və mənfi cəhətlərdən, mövzular
arasında pərakəndəlik,
məlumatlardakı qeyri-dəqiqlik
və s. barədə
fikirlərini bölüşüb.
Məsələn, dərslikdə
qaval, tar, kamança şəklinin
altında xanəndə,
tar və kamança qeyd olunub. İ.S.Baxın orqan üçün tokkato və fuqasında “Bayatı-Şiraz”
muğamından istifadə
olunması, Avropa triosu və Azərbaycan triosu anlayışları, daha sonra muğam triosu əvəzinə musiqi triosu ifadələri
və s. bu kimi yanlış məlumatlar qeyd olunur.
Musiqi alətləri
ilə də bağlı pərakəndə
məlumat verilir. Zərb alətləri bölümündə şagirdin
1-ci sinifdə keçdiyi
alətlər təkrar
olunur. Nəfəs alətləri bölümündə
yalnız tütəyin
şəkli təsvir
olunur, simli alətlər bölümündə
Avropa və milli alətlər təqdim olunur. Demək olar ki, əksər ümumtəhsil məktəblərində
fortepiano aləti var, amma dərsliklərdə
fortepiano aləti haqqında informasiya verilmir. Bunlar müəyyən bir sistemləşmə şəklində
dərsliyə daxil olsa, daha yaxşı
olardı.
Məruzəçi qeyd edib ki,
təhsil pillələrinin
heç birində, hətta musiqi müəllimliyi ixtisasında
rəqs dərsi tədris
olunmur. Bəs rəqsi musiqi müəllimi necə tədris etməlidir? Təklif olundu ki, bu, ya
müəllimlər tərəfindən
müştərək aparılmalı
və ya ayrıca bir dərs kimi tədris olunmalıdır.
Dərsliklərdə bir bəstəkar haqqında müxtəlif bölmələrdə kiçik-kiçik
informasiyalar verilir və bu da
şagirdlərin qavraması
üçün çətindir.
Burada ardıcıl şəkildə, mövzu
baxımdan sistemləşdirilmiş
şəkildə məlumatlar
öz əksini tapmalıdır. Daha sonra isə dərsdə keçilən
bəstəkarlara uyğun
olaraq mövzunun daxilində müəyyən
paralellər, qarşılaşdırmalar
aparılmalıdr.
Qeyd olunan
məsələlərlə bağlı diskussiya aparılıb və ADPU ilə BMA əməkdaşlarının
bu xüsusda birgə çalışması
üçün razılığa
gəlinib. ADPU-nun Musiqi və onun tədrisi texnologiyası kafedrasının
professorları Zemfira Abdullayeva, Minarə Dadaşova və kafedranın müəllim
heyəti maraqlı təkliflər irəli sürüblər. Qərara
alınıb ki, müəyyən təkliflər
paketi hazırlanıb
Təhsil Nazirliyinə
təqdim olunsun.
Seminarda ADPU-nun
Musiqi və onun tədrisi texnologiyası kafedrasının
heyəti, BMA-nın elmi-tədqiqat laboratoriyasının
da əməkdaşları
iştirak edirdi.
Sonda sənətşünaslıq
üzrə fəlsəfə
doktoru, dosent Nuridə İsmayılzadə
seminar aparıcısına,
Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Universitetinin müəllim-professor heyətinə,
laboratoriya əməkdaşlarına
öz təşəkkürünü
bildirdi.
Fidan Nəsirova
BMA-nın elmi-tədqiqat laboratoriyasının əməkdaşı
Mədəniyyət.- 2023.- 7 iyun.- S.7.