Cazın dili ilə “danışan” rəsmlər
Xəbər
verildiyi kimi, oktyabrın 14-də XVIII Bakı Beynəlxalq Caz
Festivalı (6-15 oktyabr) çərçivəsində
Heydər Əliyev Mərkəzində Əməkdar rəssam,
özünəməxsus üslubu ilə tanınan Eldar
Qurbanın “Cazın ağ quşları” adlı fərdi sərgisi
də açılıb.
“Rəssam
üçün inkişafın göstəricisi, təbii ki,
sərgilərdir. Sərgilərdə bu və ya digər rəssamın
yaradıcılığının hansı səviyyədə
olduğu aydın görünür... Yeni obraz, yeni mövzu
yuxuda da gələ bilər, adi bir gündə hansısa
insanın, hansısa təbiət təzahürünün təsirindən
də doğa bilər...” – Eldar Qurban vaxtilə bizimlə
söhbətlərinin birində belə demişdi.
Rəssamın
budəfəki sərgisində isə müxtəlif caz
ifaçılarının və kollektivlərinin təsvirləri,
caz mövzusunda tablolar yer alıb.
Sərgidə
çıxış edən mədəniyyətşünas
Telman İbrahimov bildirdi ki, İkinci Dünya müharibəsindən
1980-ci illərin ikinci yarısına kimi dünyada, eləcə
də Azərbaycanda caz ağ-qara formada təsəvvür
olunurdu: “1980-ci illərin ikinci yarısından başlayaraq caz
rəngləndi. Eldar Qurbanın
yaradıcılığında da cazın rəngləri
çox gözəl ifadə olunub. Eldar Qurban
yaradıcılığa muğamın təsvirləri ilə
başlasa da, sonradan öz rəsm əsərlərini
cazın dili ilə “danışdırdı”. Məlumdur ki,
sovetlər dönəmində caza qulaq asmaq müsbət
qarşılanmırdı. Eldar Qurban məhz o məhdudiyyətlərin
olduğu dövrdə caza qulaq asanlardandır. Odur ki, rəssamın
cazla bağlı yaradıcılığı təsadüfi
deyil”.
Eldar
Qurbanın əsərləri, ilk növbədə, yay
assosiasiyası doğurur. Əlbəttə, bu, subyektiv təəssüratdır.
Və yəqin ki, fırça ustasının rəsm əsərlərində
istifadə etdiyi qaynar boyaların, isti rənglərin, ilıq
çalarların bolluğundan doğur. Bu payız günlərində
də Heydər Əliyev Mərkəzinə baş çəkənlərin
də improvizə dolu rəsmlərə baxıb, cazı bir də
tablolarda “dinləmək” şansı vardı...
Samirə
Behbudqızı
Mədəniyyət.-
2023.- 20 oktyabr, ¹78.- S.7.