UNESCO-nun Mədəniyyət
və İncəsənət Təhsili üzrə Dünya
Konfransı
Əbu-Dabidə keçirilən tədbirdə Azərbaycan
nümayəndə heyəti də iştirak edib
Xəbər verildiyi kimi, 13-15 fevral tarixlərində
Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin paytaxtı
Əbu-Dabi şəhərində UNESCO-nun Mədəniyyət
və İncəsənət Təhsili üzrə Dünya
Konfransı keçirilib.
Konfransa müxtəlif ölkələrdən
müvafiq sahələr üzrə 90 nazir, UNESCO-ya üzv
dövlətlərin 100-dən çox nümayəndəsi,
ümumilikdə 1000-ə yaxın mədəniyyət və təhsil
tərəfdaşları, ekspertlər, BMT-nin agentlikləri,
akademik dairələr və özəl sektor təmsilçiləri
qatılıb.
Konfransda Azərbaycan nümayəndə heyəti (Mədəniyyət,
Elm və Təhsil nazirliklərinin təmsilçiləri) də
iştirak edib.
Konfransın əsas məqsədi üzv dövlətlərlə
UNESCO-nun Lissabon Yol Xəritəsi (2006), Seul Gündəliyi
(2010) və MONDIACULT Meksika Bəyannaməsi (2022) üzrə
ikiillik çoxtərəfli məsləhətləşmələr,
dialoq və danışıqların nəticəsi olaraq
ümumi müzakirələrin aparılması, müxtəlif
dövlətlərin təcrübələrinin
paylaşılmasıdır.
Əbu-Dabi Milli Sərgi Mərkəzində təşkil
olunan tədbir zamanı “Mədəniyyət və incəsənət
təhsili üzrə qlobal Çərçivə Sənədi”nin
müzakirəsi də aparılıb, inteqrasiya olunmuş siyasət
və yaradıcı təşəbbüslər vasitəsilə
təhsildə mədəniyyətin roluna dair tövsiyələr
verilib.
Dünya Konfransının həmsədri Məhəmməd
Xəlifə əl-Mübarək deyib: “Davamlı təhsilin
idarə edilməsi ənənəsinə əsaslanaraq, biz bu
strateji mühüm tədbiri təşkil etməkdən
qürur duyuruq, çünki burada dialoqa təkan veririk, eyni
zamanda, qlobal mədəniyyət və incəsənət təhsilinin
problemlərini müzakirə edirik. “Mədəniyyət və
incəsənət təhsili üzrə qlobal Çərçivə
Sənədi” əsasında burada verilən tövsiyələri
məktəb kurikulumlarında və ondan kənarda həyata
keçirmək məqsədilə üzv dövlətlər
üçün yeni təlimat hazırlanacaq”.
Konfransda yeddi əsas mövzu ətrafında
müzakirələr aparılıb: mədəniyyət və
incəsənət təhsilinə bərabərhüquqlu
çıxış; mədəni müxtəliflik daxilində
və onun vasitəsilə keyfiyyətli və müvafiq
ömürboyu öyrənmə; davamlı, ədalətli gələcəkləri
formalaşdırmaq bacarıqları; mədəniyyət və
incəsənət təhsili ekosistemlərinin sistemləşdirilməsi
və qiymətləndirilməsi; rəqəmsal texnologiyalar və
süni intellekt vasitəsilə mədəniyyət və incəsənət
təhsili; mədəniyyət və incəsənət təhsilinin
dəstəklənməsi üzrə tərəfdaşlıq
və maliyyələşdirmə; monitorinq, araşdırma və
məlumat mübadiləsi.
Tövsiyələrdə rəssamların rezidentura
proqramları və təbliğat təşəbbüsləri
də daxil olmaqla, resursların və vasitəçilik fəaliyyətlərinin
inkişafına təkan verilməsi, təhsil işçiləri
üçün müxtəlif mədəni fənlər
üzrə illik təlim proqramlarının həyata
keçirilməsi məsələləri də yer alıb.
Mədəniyyət.- 2024.- 21 fevral,¹14.- S.8.