“Rəqəmsal
Yaradıcı Həftəsonu” nə ilə yadda qaldı?
31 may – 3 iyun tarixlərində Bakıda və
Şuşada “Rəqəmsal Yaradıcı Həftəsonu”
(Digital Creative Weekend) layihəsi həyata keçirilib.
Layihə çərçivəsində iyunun 1-də
Bakı Kristal Zalında (“Baku Crystal Hall”) Mədəniyyət
Nazirliyinin dəstəyi ilə genişmiqyaslı oyun
festivalı – “Gamesummit – 2024”ün açılış mərasimi
olub.
Mədəniyyət nazirinin müavini Səadət
Yusifova çıxış edərək
iştirakçıları salamlayıb. Diqqətə
çatdırıb ki, Azərbaycan rəngarəng incəsənəti
və yenilikçi ruhu ilə tanınır: “Muğam
musiqisinin qədim melodiyalarından Bakı şəhərinin
heyranedici memarlığına qədər Azərbaycanın mədəni
mozaikası həm qədim, həm də müxtəlifdir.
Ölkəmizin inkişafında yaradıcılıq və
innovasiyanın əhəmiyyətli
rolu var. Möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyev bu barədə
demişdir: “Azərbaycanın gələcəyi zəngin mədəni
irsimizi qoruyaraq yenilik etmək və qlobal texnoloji landşafta
inteqrasiya etmək bacarığındadır”.
Bu konsepsiya “Gamesummit”in mahiyyətini mükəmməl
şəkildə əks etdirir, burada ənənə və
yenilik bir araya gəlir. Festival rəqəmsal incəsənət
və əyləncəyə həvəsli olanlar
üçün yaradıcılıq, innovasiya və
texnologiyanın sonsuz imkanlarının təntənəsidir.
İstedadların yetişdirilməsi və rəqəmsal sənətlərin
təşviqi üçün təşəbbüslər
dövlətimizin mədəniyyət siyasətində
xüsusi yer tutur. Bütün bu fəaliyyətlər
2022–2026-cı illər üçün Sosial-İqtisadi İnkişaf
Strategiyasına uyğun olaraq həyata keçirilir ki, bu da
yaradıcı sənayelərin inkişafını təşviq
edir və bu sahədə yeni yaradıcı bizneslərin
yaranmasına dəstək olur”.
Rəqəmsal oyunlar həm də yeni ideyalara impuls deməkdir
Nazir müavini çıxışında tədbirin
ərsəyə gəlməsində əməyi olan təşkilatçılara,
sponsorlara və könüllülərə təşəkkür
edərək iştirakçıları və qonaqları təntənəli
və kəşfli atmosferdə iştirak etməyə
çağırıb: “Oyun texnologiyasında ən son yenilikləri
araşdırın, interaktiv zonalarda iştirak edin və
mövcud olan şəbəkələşmə
imkanlarından faydalanın”.
Vurğulayıb ki, tədbir yalnız əyləncə
haqqında deyil, bu, cəmiyyət haqqında, insanları bir
araya gətirmək, yeni ideyalara impuls vermək barədədir.
Bu, sənətkarların, tərtibatçıların və
həvəskarların əməkdaşlıq edə, işlərini
paylaşa və bir-birilərini ilhamlandıra biləcəkləri
bir yerdir.
***
Açılış mərasimi konsert proqramı və
təqdimatlarla davam edib. Oyun
sammiti 3500-dən çox kompüter oyunu həvəskarını,
oyun tərtibatçısını və şirkətləri,
icmaları, İT startapları, eləcə də müxtəlif
dövlət qurumlarının nümayəndələrini bir
araya gətirib.
Festivalın ilk günü 5 trek olmaqla texnologiya,
innovasiya və yaradıcı sənayelər, texnologiya, kənd
təsərrüfatı və ətraf mühit və s. sahələri
əhatə edən mühazirələr dinlənilib.
Müxtəlif şirkətlərin pavilyonlarında təqdimatlar
və eləcə də müsabiqə oyunları, yeni
yaradılan oyunların təqdimatı olub.
Qeyd edək ki, festival proqramına biznes konfrans, yerli
şirkətlər arasında ən yaxşı kompüter
oyunu üzrə müsabiqə, həmçinin
“Yaradıcı” brendi, rəqəmsal incəsənət,
animasiya və digər sərgi pavilyonlarının
yaradılması, müxtəlif interaktiv əyləncələr
– arkad maşınları, VR zonası və müstəqil
yerli tərtibatçıların oyunlarının
nümayişi də daxil idi. Oyun sammitində “e-Sports”
kateqoriyası üzrə müxtəlif yarışmalar,
“Cosplay” (xüsusi personajların həvəskarlar tərəfindən
nümayiş etdirilməsi), “K-pop” (Koreya pop musiqisi) rəqsləri
və musiqili çıxışlar, həmçinin
“AzDimension” studiyası tərəfindən həmin günədək
elan olunmamış oyunlar təqdim edilib.
“A-Hub Akselerasiya Proqramı”nın finalı Bakıda
başladı...
İyunun 2-də layihə çərçivəsində
Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi, İslam
Dünyası Təhsil, Elm və Mədəniyyət Təşkilatı
– ICESCO və “New Space Open Innovation”ın əməkdaşlığı
ilə “A-Hub Akselerasiya Proqramı”nın (2023-cü il üzrə)
dünya finalı təşkil edilib.
Əvvəlcə ICESCO-nun baş direktoru Salim bin Məhəmməd
əl-Malikin videoçıxışı dinlənilib.
Mədəniyyət nazirinin müavini Fərid Cəfərov
qonaqları salamlayıb. Qeyd edib ki, Mədəniyyət
Nazirliyi bu layihəni ICESCO ilə birlikdə icra etməkdədir:
“Çox şadıq ki, bu platforma irimiqyaslı layihəyə
çevrilib. Biz gələcəkdə bu platformanı
inkişaf etdirmək üçün yeni təşəbbüslər
irəli sürəcəyik”.
Azərbaycanla ICESCO arasında əməkdaşlığa
toxunan nazir müavini söyləyib ki, bu günə kimi
ölkəmizin bu qurumla məhsuldar əməkdaşlığı
olub: “Buna nümunə olaraq Azərbaycanın mədəniyyət
paytaxtı Şuşa şəhərinin 2024-cü il
üçün “İslam dünyasının mədəniyyət
paytaxtı” elan edilməsini qeyd edə bilərik.
Şuşanın “İslam dünyasının mədəniyyət
paytaxtı” elan edilməsi mötəbər bir hadisədir.
Sizlər sabah Şuşaya səfər zamanı bu qədim
şəhərimizin necə bariz bir şəkildə islam mədəniyyətini
ehtiva etdiyini öz gözlərinizlə görəcəksiniz”.
ICESCO baş direktorunun elm və texnologiya üzrə
müşaviri Məhəmməd Şərif qonaqpərvərliyə
görə ölkəmizə təşəkkür edib,
dünya finalında iştirak edən komandalara uğurlar
arzulayıb. Tədbir çərçivəsində layihə
iştirakçılarının Azərbaycanın zəngin
mədəniyyəti ilə tanış olacağına əminliyini
bildirib.
“New Space Open Innovation”ın təsisçisi Leyla
Tağızadə layihə haqqında məlumat verib. Qeyd
olunub ki, layihə ICESCO-ya üzv ölkələrdə 2021-ci
ildən etibarən innovativ inkişaf üzrə təşəbbüslərin
dəstəklənməsi, biznes subyektlərinin və gənclərin
bu sahəyə marağının artırılması, mədəniyyət
sahəsi ilə özəl yaradıcı sahibkarlıq
subyektlərinin əlaqələndirilməsi məqsədilə
həyata keçirilir: “Biz 3 il əvvəl bu layihəyə
başlayanda heç təsəvvür edə bilməzdik ki,
bu gün Azərbaycanda belə möhtəşəm dünya
finalı keçiriləcək. Dünya finalında 11 ölkədən
30-dan çox innovativ komanda iştirak edir”.
Çıxışlardan sonra startap komandaları
öz ideyalarını təqdim ediblər.
... və 30 min dollar Şuşada
bölüşdürüldü
İyunun 3-də “Digital Creative Weekend” layihəsi
Şuşada davam edib. ICESCO ölkələrindən innovativ
layihələrin yarışdığı “A-Hub Akselerasiya
Proqramı”nın qalibləri də bu il “İslam
dünyasının mədəniyyəti paytaxtı” olan şəhərimizdə
elan edilib.
Şuşa Hotel-Konqres Mərkəzində proqramın
qaliblərinin mükafatlandırılması mərasimi
keçirilib.
Dünya finalında Azərbaycan, Cibuti, Tunis, Tacikistan,
Türkiyə, Liviya, Seneqal, Somali, Misir, Mali və Sudandan 30-dan
çox innovativ komanda iştirak edib. Onlar öz
ideyalarını nümayiş etdirərək ümumilikdə
30 min dollar pul mükafatı uğrunda yarışıblar.
Yekun nəticələrə əsasən, “Snack Pack”
(Azərbaycan) komandası I, “ReSkill” (Tacikistan) komandası II,
“Biopols” (Türkiyə) komandası III, “Caredify” (Tunis)
komandası isə IV yeri qazanıb.
I yer üçün 10 min, II yer üçün 8
min, III və IV yerlərin hər biri üçün 6 min
dollar məbləğində pul mükafatı verilib.
Sonda ailə fotosu çəkdirilib.
Xatırladaq ki, “A-Hub Akselerator”u, ICESCO və “New Space
Open Innovation”un əməkdaşlığı ilə həyata
keçirilən, Azərbaycan Mədəniyyət Nazirliyinin dəstəyi
ilə yaradılmış bir təşəbbüsdür.
Akselerator proqramı yaradıcı və texnoloji startapları
dəstəkləyərək, onların ideyalarını
reallaşdırmaq üçün lazım olan resursları və
mentorluğu təmin edir. 2021-ci ildə pilot layihə kimi
başlayan proqram hazırda 20 ölkədə fəaliyyət
göstərir və daha da genişlənməkdədir.
***
İyunun 4-də “A-Hub Akselerasiya Proqramı”nın
iştirakçıları üçün Şuşa şəhərinə
ekskursiya təşkil edilib.
Ekskursiya zamanı qonaqlar şəhərdə otuz ilə
yaxın davam etmiş işğal dövrünün nəticələrini
görüb, Şuşanın tarixi abidələri, şəhərdə
aparılan bərpa-quruculuq işləri barədə məlumat
alıblar. Qonaqlar Şuşa qalası (Qala divarları)
önündə xatirə şəkilləri çəkdiriblər.
Nurəddin
Mədəniyyət.- 2024.- 5 iyun,¹41.- S.1;3.