Sənətkar qəlbinin hərarəti duyulan
naxışlar
Azərbaycanın qədim sənətkarlıq
növlərindən biri də ağac üzərində
oymadır. Ölkəmizin bir çox bölgələrində
populyar olmuş bu sənət Nizami yurdu Gəncədə də
yaşadılır. Bu sənətin ustadlarından Saləddin
Məhərrəmov haqqında söhbət
açacağıq. Bu il sənətkarın 70 illik
yubileyidir.
Saləddin Şurəddin oğlu Məhərrəmov
4 avqust 1954-cü ildə Goranboy rayonunun Faxralı kəndində
anadan olub. 1970-ci ildə Gəncə Uşaq Rəssamlıq Məktəbini,
1979-cu ildə isə Gəncə Pedaqoji Texnikumunun Rəssamlıq
fakültəsini bitirib. 2011-ci ildən Azərbaycan Rəssamlar
İttifaqının üzvüdür.
Saləddin Məhərrəmov 1990-cı ildən oyma
sənəti ilə məşğul olur. Sənətkar deyir
ki, oymaçı olmaq insandan, əsasən, iki şey tələb
edir: birincisi, rəssamlıq qabiliyyəti, ikincisi və ən
əsası, böyük səbir: “30 ildən çoxdur bu
sahədə çalışıram. Təbiət vurğunu
olduğum üçün ilk zamanlar naxışlar bəlkə
də daha gözəl görünürdü.
Naxışları, təbiətin bəxş etdiyi gözəllikləri
ağac üzərinə həkk etməkdən böyük
zövq alırdım. Tədricən bu sənət üzrə
təcrübə qazandım. Hər bir ağacın öz
naxışı, öz gözəlliyi var. Bu gözəlliyi
duyub hiss etmək lazımdır. Əgər
qarşındakı ağacın səndən nə istədiyini
hiss edib duya bilmirsənsə, demək, o da sənə istədiyini
verməyəcək”.
Saləddin müəllim bir çox sərgilərdə
iştirak edib, maraqlı əsərləri ilə diqqət mərkəzində
olmağı bacarıb. Əl işləri ölkəmizlə
yanaşı, Rusiya və Amerikada da kolleksiyalarda qorunub
saxlanılır.
Düşündüyü mövzuları ağac
üzərinə köçürərkən qəlbinin hərarətini
də bu əsərlərə ötürür. Təqdim
etdiyi hər bir əsər məhz özünün
düşüncə təxəyyülünün məhsuludur.
Heç vaxt kimsəni təkrarlamır. Çünki hər
yeni əsərində sənətin yeni kodlarını kəşf
edə bilir.
Sənətinin incəlikləri haqqında
danışan Saləddin müəllim deyir: “Bu sənətdə,
əsasən, qiymətli ağac növlərindən istifadə
etmək lazımdır. Bu sırada qoz, palıd, cökə və
çinar ağaclarını qeyd edə bilərəm. Həm
də ağac üzərində oyma sənətkardan yüksək
dəqiqlik və səliqə tələb edir. Bir əsəri
ərsəyə gətirmək üçün ən azı
25 gün, bir ay vaxt ayırmalı olursan. Bu isə ustadan səbir
istəyir”.
Saləddin Məhərrəmovun vurduğu
naxışlar sirli, rəmzlərlə dolu məktublar kimidir.
Ünvanı bəlli olmayan, ancaq danışan və susan məktublar...
Hərdən sərgilərdə onun əsərlərinin
naxışlarına toxunanda bir həqiqət özünü
təsdiqləyir: ustadın əllərinin hərarəti hər
bir işində yaşayır. “Qədim yurd yerlərimiz”, “Mənim
Kəpəzim”, “Nar budağı”, eləcə də tarixi
şəxsiyyətlərin portret cizgilərini özündə
əks etdirən “Şah İsmayıl Xətai”, “Cavad xan”,
“Nizami Gəncəvi”, “Səlahəddin Əyyubi” kimi əsərləri
diqqətəlayiq nümunələr olmaqla yanaşı,
müəllifin mövzu dairəsinin genişliyini göstərir.
44 günlük Vətən müharibəsi və
şanlı Zəfərimiz də Saləddin Məhərrəmovun
ilham qaynağına çevrilib, onu bir-birindən maraqlı,
bitkin, orijinal, koloritli əsərlər yaratmağa sövq
edib. Müəllif Vətən müharibəsinin
ağrı-acısını və qürurlu məqamlarını
maraqlı sənət əsərlərində
yaşatmağa müvəffəq olub. “Ömər
aşırımı”, “Xudafərin körpüsü”,
“Qarabağ mənzərələri”, “Alban-türk məbədləri”,
“Ana məhəbbəti”, “Şəhid anasının ürəyi”
kimi əsərləri tariximizin bu şanlı səhifəsinə
işıq tutur.
Saləddin Məhərrəmovu 70 illik yubileyi
münasibətilə təbrik edir, möhkəm
cansağlığı və yaradıcılıq
uğurları arzulayırıq.
Anar Ərtoğrul Burcəliyev
sənətşünas
Mədəniyyət .- 2024.- 6 mart(¹18).-S.7.