Köhnə
Bakıya rənglərin işığında səyahət
Müasir Azərbaycan incəsənətini öz
individual yaradıcılıq fəaliyyəti ilə təmsil
edən istedadlı rəssamlardan biri də Pərviz Abasovdur.
Bədii tərzi olduqca maraqlı olan rəssam rəngkarlıq,
heykəltaraşlıq və illüstrasiya sahəsində
maraqlı əsərlərin müəllifidir.
Rəssamın aprelin 26-da Muzey Mərkəzinin sərgi
qalereyasında təqdim etdiyi “Biz kimik, məclis onun məclisidir”
adlı fərdi sərgisi də məhz
individuallığı ilə seçilirdi. Sərgi görkəmli
qəzəlxan-şair, tərcüməçi Əliağa
Vahidə (1895–1965) həsr olunmuşdu.
Sərgiyə gələnləri, ilk növbədə
musiqiçilər salamlayırdılar. Milli rəqslərin sədaları
altında sərgiyə daxil olan tamaşaçılardan bəziləri
yaradılan əhvala uyğun olaraq
musiqiçilərə şabaş verməyi də unutmadılar.
Bu isə uzaq keçmişdən gələn ənənələrin
yaşadılmasına işarə idi.
Daha sonra tamaşaçılar geniş ekranda sərgiyə
hazırlığı əks etdirən videoçarxla
tanış oldular. Videoçarxın nümayişindən
sonra Əliağa Vahidə həsr olunan “Qəzəlxan”
filmindən “Biz kimik, məclis onun məclisidir” adlı meyxana
nümunəsi səsləndirildi.
Qalereya otaqlarında isə köhnə Bakı ruhunda
dekorasiyalar qurulmuşdu. Burada nərd oynayan, samovar
çayı təqdim edən kişilər rəssamın əsərlərinin
qəhrəmanlarına oxşayırdılar.
Aprelin 30-dək davam edən sərginin ideyası
köhnə Bakını və onun ənənələrini
yaşatmaqdır. Rəsmlərin hər biri
özü-özlüyündə qədim Bakının hər
anını ehtiva edərək tamaşaçını
zamanın səyahətinə çıxarır. Pərviz
Abasovun Bakıya və onun keçmiş adət-ənənələrinə
məhəbbəti əsərlərdə təkcə tematika
baxımından deyil, eyni zamanda çəkilmə tərzi və
texnika baxımından da bir-birini tamamlayır. “Mərdəkan”,
“Bilgəh”, “Ciyər axşamı” kimi əsərlərdə
unudulmaqda olan köhnə Bakı adət-ənənələri
və ona olan bağlılıq rəssamı bu mövzuda
silsilə əsərlər yaratmağa sövq edib. Rəssam
sintez etməyi çox sevir. Məsələn, Bakıdakı
toy axşamında amerikalı reperlər Tupak və Biggienin
meyxana deyişməsinin kətan üzərində təsvirini
görə bilərik. Rəssamın düşüncəsi
belədir ki, hər yerdə həyat eynidir, fərqli olan personajlardır.
Sərgidə “Love is...” silsiləsindən maraqlı rəsmləri
də yer almışdı. Ümumilikdə müəllif 80 rəngkarlıq,
20 illüstrasiya və 13 heykəltaraşlıq nümunəsini
tamaşaçıların ixtiyarına vermişdi.
L.Azəri
Mədəniyyət.-
2024.- 3 may, ¹33-34.- S.5.