COP29-a “Oyanış”
töhfəsi
İncəsənət xadimləri daha həssas
olduqları üçün dünyanın ekoloji vəziyyəti,
hər hansı dəyişikliyə uğraması, ruh vəziyyəti
özünü bədii təcəssümdə mütləq
büruzə verir. Bu gün bu qədər neqativlə
üz-üzə qalan bəşər övladının
halının qənaətbəxş dərəcədən
çox uzaq olmasının hansı nəticələrə gətirib-çıxardığını
xüsusi vurğulamağa ehtiyac yoxdur.
BMT-nin İqlim Dəyişmələri üzrə
Çərçivə Konvensiyası Tərəflər
Konfransının 29-cu sessiyası – COP29-la bağlı
Bakıya minlərlə əcnəbi qonaq gəlib. Bu qlobal əhəmiyyətli
tədbir çərçivəsində qonaqların asudə
vaxtının səmərəli təşkili məqsədilə
Mədəniyyət Nazirliyi tərəfindən maraqlı bədii
proqramlar da hazırlanıb.
Noyabrın 13-də Heydər Əliyev Sarayında təqdim
edilən “Oyanış” adlı konsert-tamaşa da bunlardan
biridir. Akademik Opera və Balet Teatrının təqdim etdiyi
proqramı COP29-la bağlı Bakıya gəlmiş müxtəlif
ölkələrin rəsmiləri də daxil olmaqla geniş
tamaşaçı auditoriyası böyük maraqla izlədi.
Hələ proqram başlamazdan əvvəl səhnədə
quraşdırılmış ekrandakı videoinstalyasiya –
torpağın “qəlbinin” istisi olan alov dilimləri – Odlar
Yurdu Azərbaycanın obrazlı rəmzi
tamaşaçıları müvafiq ovqata köklədi.
“Oyanış” konsert-kompozisiyasının məram-məzmunu
nədir? Kompozisiyanın quruluşçu rejissoru, ssenari
müəllifi və geyim tərtibatçısı
Françesko Bandi bu barədə belə deyir: “Oyanış”
– “Əbədi məşəl” insanın təbiətlə vəhdətini
bərpa edən və bəşər varlığını
həyat üçün zəruri olan ilkin elementlərə
diqqətlə nəzər salmağa təşviq edən
ayindir. Yaşadığımız dövrdə hava, su, torpaq
və od kimi vacib elementlər yeni düşüncələrə
ilham verən mövzulara çevrilib. Buna görə də
şou suyu həyatla, havanı zəkanın gücü ilə,
torpağı şüurlu varlıqla, atəşi isə
sivilizasiyanın işığı ilə əlaqələndirən
başlanğıc kimi anlaşılır. Çətin təkamül
yollarında itmiş bəşəriyyət hər bir
elementin mahiyyətində təbiətin bədii əsərini
bizə göstərmək üçün uzaq zamanlardan gələn
kahinlərin müdrikliyi ilə ziyarət edilir. Bütün
bunlarla birləşən kosmik yazışmaların
dinamikası daxilində kişilik və qadınlıq
dialektikası Xeyirə doğru kollektiv səy kimi həyatı
yeniləyən bəşəriyyətin xalçasını
toxuyur. Xalça saysız-hesabsız düyünlərin, ilmələrin
birləşməsinin nəticəsi olduğu kimi, biz də
xalqlar arasında kollektiv iradənin məziyyətləri ilə
əldə edilən birliyin gözəlliyini təsəvvür
edirik. Gözəllik baxanın gözündədir. Bu səbəbdən
rəqs şövqü və ruhlandırıcı bahar
arzusunda, hər şeyi yeniləmək üçün bəşəriyyətə
verilən yeni bir işığın müjdəçisi
kimi konsert-kompozisiya boyunca əbədi məşəl
alovlanır...”.
Konsert-kompozisiyanın quruluş müəllifinin bəhs
etdiyi əbədi məşəlləri əllərində
tutaraq xoreoqrafik hərəkətlər edən rəqqasələr
səhnəyə ilk olaraq tamaşaçı zalından
çıxdılar – bərabərlik, həmrəylik əlaməti
olaraq.
Azərbaycan sənətçiləri ilə
yanaşı, əcnəbi incəsənət
ustalarının da iştirakı ilə hazırlanan
şou-kompozisiyanın dirijoru Azərbaycan Dövlət Akademik
Opera və Balet Teatrının musiqi rəhbəri Əməkdar
artist Əyyub Quliyev, xormeysteri Əməkdar incəsənət
xadimi Sevil Hacıyevadır. Konsert-kompozisiyada Turan qızı
obrazında Cusi Di Bassi, Məşəl keşişi
obrazında Antonio Bonura, Qız qalası şahzadələri
obrazlarında Afaq Abbasova, Polina Pravdina, Naməlum şahzadə
obrazında Ramil Qasımov, solo partiya ifalarında Adil Axundov və
Səma Həmzəyeva, həmçinin solo tar – İbrahim
Babayev, solo muğam – Fərqanə Qasımova və Teyyub
Aslanov, solo balaban – Anar Vəlizadə
çıxış etdilər.
Samirə Behbudqızı
Mədəniyyət .- 2024.- 15 noyabr,¹(84-85).- S.3.