Azərbaycan rəssamlarının
abstrakt incəsənət təcrübəsi
Muzey Mərkəzinin qalereyasında sərgi
Sentyabrın 26-da Muzey Mərkəzinin qalereyasında
“Azərbaycan rəssamlarının abstrakt incəsənət
təcrübəsi” adlı sərgi açıldı. Sərgi
Azərbaycan Rəssamlar İttifaqının (ARİ) təşkilatçılığı,
Mədəniyyət Nazirliyi və Muzey Mərkəzinin dəstəyi
ilə ərsəyə gəlib.
Qonaqları salamlayan ARİ-nin sədri Xalq rəssamı
Fərhad Xəlilov mərasimə qatılan Milli Məclisin Mədəniyyət
komitəsinin sədri Xalq artisti Polad Bülbüloğlunu millət
vəkili və komitə sədri seçilməsi münasibətilə
təbrik etdi.
Fərhad Xəlilov diqqətə çatdırdı
ki, sərgi ARİ və Beynəlxalq Rəssamlar Klubu tərəfindən
təşkil edilən “Xəzər” Biennalesi
platformasının proqramını açır və
uzunillik fasilədən sonra bərpa edilən biennale region
üçün əhəmiyyətli bir mədəni hadisə
olacaq. 28 sentyabr – 15 oktyabr tarixlərini əhatə edən
biennale çərçivəsində sərgilər, dəyirmi
masa və müzakirələr keçiriləcək.
Milli Məclisin Mədəniyyət komitəsinin sədri
Polad Bülbüloğlu bildirdi ki, zəngin rəssamlıq məktəbi
ənənələrimiz sayəsində Qərbdə
başlanan abstrakt rəssamlıq Azərbaycanda daha çevik
təşəkkül taparaq inkişaf edib. Bu gün təşkil
edilən sərgi gənc rəssamlar üçün də
bir təkandır.
Mədəniyyət nazirinin müavini Murad Hüseynov
Azərbaycan rəssamlıq sənətinin dünyada
tanınmasından, məşhur fırça
ustalarımızın ölkəmizin mədəniyyətini bütün
dünyada layiqincə təbliğ etmələrindən
söz açdı.
Sərginin mövzusu barədə ətraflı
danışan rəssam Elçin Şamilli dedi ki, XX-XXI əsrlər
Azərbaycan müasir incəsənəti bir neçə
aparıcı istiqamət üzrə təmsil olunur. İlk
növbədə, bu, Tahir Salahov, Mikayıl Abdullayev və bir
çox digər ustadların yaradıcılığında əksini
tapan sosialist realizmidir. Digər mühüm istiqamət Tofiq
Cavadov, Rasim Babayev və onların həmfikirlərinin əsərlərində
özünü göstərən “Abşeron məktəbi”dir.
Üçüncü istiqamət isə Qorxmaz Əfəndiyev,
Əşrəf Murad, Cavad Mircavadov və digər nonkonformistlərin
yaradıcılığında təcəssüm olunan
avanqard (qeyri-rəsmi incəsənət) cərəyanıdır.
Bu istiqamətlər sənətşünaslar və
ekspertlər tərəfindən geniş şəkildə
öyrənilib və təhlil edilib: “Abstrakt sənət Azərbaycan
xalqının genetik kodundadır. Buna misal olaraq
xalçalarımızı göstərə bilərik. Bu
gün isə bu janr özünü müasir yanaşmada
büruzə verir. Müasir abstraksiya Azərbaycanda avanqard
fenomeni olaraq qəbul olunsa da, onun kökləri ənənəvi
mədəniyyətimizdə dərin izlər buraxıb –
xüsusilə, qədim xalça sənətində abstrakt həndəsi
elementlər və naxışlar öz əksini tapıb.
Xalçaların, palazların və kilimlərin quruluşu
abstrakt həndəsi fiqurlara əsaslanır ki, bu da Azərbaycan
xalqının öz mədəniyyətində çoxdan
abstrakt düşüncəni və abstrakt vizual formalar yaratma
təcrübəsini daşıdığını sübut
edir”.
Qeyd olundu ki, müasir Azərbaycan incəsənətinin
əhəmiyyətli bir sahəsi olan müasir abstrakt incəsənət
hələ də tam araşdırılmayıb. Bu sərgi
yerli abstrakt incəsənətin təbliği və öyrənilməsinə
töhfə verə bilər.
Çıxışlardan sonra qonaqlar sərgi ilə
tanış oldular. Sərgidə həm yaşlı, həm də
gənc nəsil rəssamların işləri nümayiş
olunur.
Yaradıcılığı tamamilə abstraksiyaya həsr
olunmuş rəssamlar Mir Nadir Zeynalov və Hüseyn Haqverdi ilə
yanaşı, başqa üslublarda çalışan, lakin
abstrakt incəsənət sahəsində eksperimentlər
aparan Kamal Əhməd, Gennadi Brijatyuk və Ucal Haqverdiyev kimi sənətkarların
işlərinə yer verilib.
Sərgidə rəssamlar Elçin Aslanov və Ramiz
Aslanov tərəfindən yaradılan xalça formaları və
ənənəvi miniatür sənətinin müasir
interpretasiyasının sintezi də diqqət çəkir.
Qeyd edək ki, “Azərbaycan rəssamlarının
abstrakt incəsənət təcrübəsi” sərgisi
sentyabrın 30-da başa çatıb.
Lalə
Mədəniyyət.-2024.-
2 oktyabr(¹73).- S.5.