Üzeyir festivalında yeni bəstələr
Üzeyir Hacıbəyli XVI Beynəlxalq Musiqi Festivalında
ənənəvi olaraq yeni bəstələrin səslənməsi
peşəkar bəstəkarlıq məktəbimizin banisinin
ruhuna əhəmiyyətli töhfədir.
Belə töhfələrdən biri sentyabrın 25-də
Bəstəkarlar İttifaqında keçirilən
kamera-instrumental konsert oldu.
İttifaqın sədri Xalq artisti Firəngiz Əlizadə
salamlama nitqində Üzeyir Hacıbəyli irsinin əbədi
bir tədqiqat mənbəyi olduğunu qeyd etdi. O, rəhbərlik
etdiyi yaradıcı ittifaqın konsert salonunun bu vaxta qədər
dinləyicilərə təqdim edilməmiş bəstələrin
təqdimatına məmnuniyyətlə açıq
olduğunu da bəstəkarların diqqətinə
çatdırdı.
Kamera-instrumental konsert musiqişünas Səadət Təhmirazqızının
aparıcılığı ilə başladı.
Konsertin ilk və yekun ifaları sürpriz xarakterli
oldu. London Kral Musiqi Kollecinin məzunu, gənc pianoçu
Vüsalə Babayeva əvvəlcə Firəngiz Əlizadənin
“Landscape” (“Mənzərə”, fortepiano üçün
yazılmış bu əsər ilk dəfə 2012-ci ildə
Fransanın Qalyar şəhərində ifa olunub), konsertin
sonunda isə anası Sevda Məmmədlinin “Vətən
uğrunda” əsərlərini ifa etdi. Pianoçu hər iki əsəri
dəqiq texniki yanaşma ilə dinləyicilərə
çatdıra bildi.
Konsertdə Bakı Musiqi Akademiyasının tələbə
və məzunlarının ifasında Sərdar Fərəcovun
“İkinci süita”sından iki piano üçün “Şən
əhval”, “Rəqs”, Rəna Qədimovanın iki klarnet
üçün “Üç invensiya”, Səid Qəninin
“Kaleydoskop” silsiləsindən piano üçün “Prelüd”
və “Tokkata”, Azər Dadaşovun violin və piano
üçün “Ariozo” və “İthaf”, Məmmədağa
Umudovun klarnet və piano üçün “Poema”, Elnarə
Dadaşovanın iki violin üçün “Şuşa”
miniatürü, İlham Azmanlının iki piano
üçün “Anlaşılmazlıq” performansı və
“Bakı küləyi” bəstələri ilk dinləyicilərini
qazandılar.
Rəna Qədimovanın muğam ladlarından
qidalanaraq ərsəyə gəlmiş “Üç
invensiya”sından ikincisi klarnetçilər Məmməd Rəcəbli
ilə Şərif Bağırovun çalğısında
daha qulağayatımlı olması ilə seçildi.
Elnarə Dadaşovanın “Şuşa”
miniatürünün ifası isə orijinallığı ilə
fərqləndi – Elina İsmət və Aytac Kara bəstəni
violinin simlərini barmaqları ilə dilləndirərək
musiqisevərləri təəccübləndirə bildilər.
İlham Azmanlının “Bakı küləyi” bəstəsi
Mətanət Azmanlı və İnci Azmanlının
ifasında canlı lövhəyə çevrilərək
xüsusən xəzrini hiss etdirməyin öhdəsindən
çox gözəl gəldi.
Akademik musiqi yaradıcılığı elə bir
sahədir ki, burada hər hansı mənada kütləvilik təsəvvürə
sığmır. Əsas olan dəyərli əsərlərin
bəstələnməsi və vaxtında öz dinləyicisini
tapmasıdır...
Samirə Behbudqızı
Mədəniyyət .- 2024.- 27 sentyabr(¹71-72).- S.2.