Böyüklər özlərinə
yol aça bilirlər, uşaqlara kömək lazımdır
Bəstəkar Məryəm Əlibəyli bu fikirdədir
Müsahibim bəstəkar, musiqişünas, “Can bala”
uşaq estrada qrupunun bədii rəhbəri Məryəm Əlibəylidir.
Onun yaradıcısı
olduğu “Can bala” uşaq qrupu nəinki uşaqlar, hətta böyüklər arasında
da kifayət qədər tanınır
və sevilir. Söhbətə də elə “Can bala”
uşaq qrupundan başladıq.
- Məryəm
xanım, niyə məhz uşaq qrupu yaratdınız?
- Bu ənənə
və praktika NM qrupundan gəlir. Uşaqlarla işləməyə
isə ilk dəfə Xəyalə Manaflıdan başlamışıq.
Natiq Qəzənfəroğlu
və mən Xəyaləni 5 yaşından
səhnəyə gətirdik.
O, Azərbaycan estradasında
yeganə müğənnidir
ki, 5 yaşından fəaliyyət göstərir.
Xəyalə böyüyüb
17 yaşına çatanda
biz darıxmağa başladıq. Bundan sonra “Can bala”nı yaratdıq.Böyüklər özlərinə
yol aça bilirlər, uşaqlara isə kömək lazımdır.
- Qrup haqqında danışardınız...
- Ötən
ilin sentyabrında qrupun 4 ili tamam
oldu. “Can bala” qrupunda fəaliyyət göstərən uşaqlar
müsabiqə yolu ilə seçilmişdır.
Bu zaman onların musiqi duyumu və
xarici görünüşləri əsas götürülmüşdür.
Qrupun ifa etdiyi mahnıları Natiq Qəzənfəroğlu
ilə birgə yazırıq. Hazırda qrup Azərbaycan Uşaq Filarmoniyasının
nəzdində fəaliyyət
göstərir.
- “Can bala”nı
ilk professional uşaq qrupu
hesab etmək olar?
- Bəli. Ola bilsin ki, kimsə nə vaxtsa pərakəndə halda
qrup yaradıb.
Amma
“Can bala”
səviyyəsində olmayıb. Qeyd edim ki, bizim bir neçə
illik zəhmətimiz
indi görünməyə başlayıb.
Hər il uşaq
«Eurovision» keçiriləndə Azərbaycanın da bu
müsabiqədə iştirakı gündəmə gəlir.
Keçən il adıçəkilən müsabiqədə
iştirakımız baş tutmadı.
- Səbəbi?
- Səbəbini mən
də bilmirəm. Ancaq biz hazırlaşırdıq.Hamı da
deyirdi ki, siz gedəcəksiniz. Məncə, bu, onunla əlaqədar
oldu ki, böyüklərin mahnı və rəqs «Eurovisionu»na daha çox vaxt və enerji
sərf olundu. Mən belə düşünürəm. Ola bilsin,
daha mühüm səbəbləri var idi.
- Bəs
bu il necə,
hazırlaşırsınız?
- Biz öz
işimizi görürük,
məşqimizi edir, proqramımızda nəzərdə
tutulanları həyata
keçiririk. Yeganə
problemimiz qrup üzvlərinin müsabiqədə
iştirak etmək təcrübələrinin olmamasıdır.
İndiyə qədər
heç bir müsabiqədə iştirak
etməmişik. Buna da
səbəb maliyyə
çatışmazlığı olub.
- Bəs
böyüklərin «Eurovision-2009»undan nə gözləyirsiniz?
- 2009-dan yaxşı
nəticələr gözləyirəm.
Bunu keçənilki nəticələrə əsaslanıb
deyirəm. İlk dəfə iştirak etdiyimiz müsabiqədə
qazandığımız 8-ci yer bizim üçün
1-ci yerə bərabər
tutulmalıdır. Nəzərə
almaq lazımdır kı, o müsabiqədə
dünyanın böyük
dövlətləri təmsil
olunurlar.
- Təmsilçimiz
olacaq Aysel Teymurzadə haqqında nə deyə bilərsiniz?
- Mən
onun çox dəyişdiyini görürəm.
Ayselin uğur qazanacağına onun xarici görünüşü
və ifa tərzi imkan verir. Ancaq bunlar
kifayət deyil. Ayselin yanında yaxşı komanda çalışmalıdır. Əgər bütün bunlar olsa, uğur
qazana bilər.
- Son məlumatlara
görə, mahnı Araşdan olacaq. Məgər bizdə belə mahnıları yaza bilən bəstəkarlar yoxdur?
- Doğrusunu
deyim ki, mənim o barədə məlumatım yoxdur. Amma bizdə bu sahədə çox istedadlı bəstəkarlar var. Sadəcə
olaraq, onlara imkan yaratmaq lazımdır.
- Məryəm
xanım, bizdə mahnı problemi var, yoxsa ifaçı?
- Yaxşı
müğənnilər də,
yaxşı mahnılar
da var. Sadəcə, yaxşını pisdən
ayırmaq lazımdır.
Bunun üçün
də ən yaxşı meyar zamandır. Onsuz da zaman öz
işini görəcək.
Maraqlılar, səviyyəlilər
qalacaq, digərləri
isə unudulacaq. Mən “hər yerindən duran oxuyur” iradı ilə razılaşmıram.
Bunu eqoistlik adlandırıram.Qoy oxusunlar, kim istəmir, qulaq
asmasın.
- Başqa nələrlə
razılaşmırsınız?
- Məsələn, toy
müğənniləri haqqında danışılanlarla.
Başa düşmürəm, toylarımızda kimlər
oxumalıdır? Gedib xaricdən oxuyan gətirməliyik?
Şou-biznesdə qalmaqal məsələsi barəsində
danışılanlarla da razı deyiləm.
Normal şou-biznesdə qalmaqal olmalıdır.Bu təkcə
bizdə belə deyil. Düzdür, bəziləri
biabırçı olsa da, həqiqi qalmaqallar da olur. Bu,
şou-biznes sahəsinin öz qaydalarından biridir. Mən hələ
o fikirdə deyiləm ki, bizdə bu sahə yüksək səviyyədədir,
amma inkişaf gedir.
- Onda Avropaya çıxacaq ifaçı niyə tapılmır?
- Avropa səhnəsinin yüksək tələbləri
var. Ora çıxmaq çox çətindir. Bir də hər
ifaçını qəbul etmirlər. Avropaya çıxmaq
üçün geniş, əlaqələr, yaxşı
himayəçilər olmalıdır. Amma əsas rolu maliyyə
oynayır. Bizdə hələ bu sahəyə maliyyə
qoyacaq insanlar yoxdur.
- Bəzi
bəstəkarlar mahnılarını
yalnız məşhur müğənnilərə verirlər.
Bəs siz?
- Onlar öz qədrini bilən bəstəkarlardı.
Düzdür, əslində bu belə olmamalıdır. Hər
bir ifaçının hüququ var ki, istənilən bəstəkardan
mahnı oxusun. Amma günün tələbi belədir. Mənim
bir çox yaxşı mahnılarımı müğənnilər
pis ifaları ilə yaman günə qoyublar.
- Bəzən
deyirlər ki, əvvəl mahnının
musiqisini, sonra sözlərini yazdım. Bu nə qədər doğrudur?
- Bunun heç bir fərqi yoxdur.Natiq müəllimin
elə musiqiləri olur ki, ona uyğun şeir tapmaq olmur. O
zaman şeiri mən yazmalı oluram. Əslində hər bir bəstəkarda
şairlik, şairdə isə bəstəkarlıq
istedadı olmalıdır.
Söhbətləşdi: Sevinc Asifqızı
Mədəniyyət.- 2009.- 10 aprel.- S. 7.