Stalin Nizamiyə
kömək edibmiş
Azərbaycanın
mütəfəkkir şəxsiyyətləri, zəngin maddi
və mənəvi sərvətləri həmişə bizi
sevməyənləri qıcıqlandırıb. Onlar əllərindən
gələni ediblər
ki, bu sərvətlərin
Azərbaycana aid olmadığını sübuta
yetirsinlər. Ermənilər
uzun illər ərzində Nizaminin Azərbaycan - türk şairi olmaması cəfəngiyyatını aləmə
car çəkməklə
bizə yeni-yeni mənəvi zərbələr
vurmaq istəyiblər.
Dövlət Elm və Texnika Sənədləri Arxivinin direktoru Şahsuvar Haşımov böyük Azərbaycan şairi və mütəfəkkiri Nizami
Gəncəvinin Bakıda
abidəsinin qoyulması
prosesində ermənilərin
törətdikləri əngəllərlə
bağlı arxivdə
xeyli faktların olduğunu bildirir:
"1941-ci il fevralın
17-də Moskvada Nizaminin abidəsinin hazırlanması
ilə bağlı layihə sənədlərinə
baxılır. Memarlar
Sadıq Dadaşov, Mikayıl Hüseynov, Xalıq Əbdürrəhmanov
və başqalarını
Moskvaya dəvət etmişdilər. Nizaminin dəqiq surətinin abidədə ifadə edilməsi son dərəcə ciddi məsələ kimi qarşıda dururdu.
Moskvada keçirilən
müzakirələrdə ermənilər
də iştirak edirdilər. Bakıda Nizaminin heykəlinin necə qurulması ilə bağlı kəskin mübahisələr
yaranırdı: "Ermənilər
deyirdilər, nə ilə sübut edə bilərsiniz ki, təqdim edilən şəkil variantları həqiqətən
Nizaminindir? Tələb
olunurdu ki, bu variantlar geri
qaytarılsın. Ermənilər
mümkün qədər
bu ideyanın əngəllənməsini istəyirdilər.
Onların məntiqinə
qarşı memar Sadıq Dadaşov ciddi arqumentlərlə dolu məruzə ilə çıxış
edir. Onun gətirdiyi faktlar erməniləri çıxılmaz
vəziyyətə salır,
məsələnin xeyrimizə
həll olunmasına səbəb olur. S.Dadaşov deyir ki, illərlə Azərbaycanın əsarətdə
yaşaması farsların
xalqımızın bir
çox mənəvi
sərvətlərinə sahib
çıxmaları ilə
nəticələnib. Səbəbi
də belə gətiriblər ki, Nizami farsca yazıb.
Amma Nizami bütün ruhuyla Azərbaycan şairidir. Farslar həmişə əsaslandırmaq istəyiblər
ki, feodal-patriarxal bir ölkə olaraq Azərbaycan Nizami kimi böyük
bir şairi yetirə bilməzdi".
Məhz o zaman
SSRİ-nin bir imperiya olaraq maraqları tələb edirdi ki, Azərbaycanın
paytaxtı Bakıda Nizaminin heykəlinin qoyulmasına razılıq
versin, həmçinin onun Azərbaycan şairi olması həqiqətinin
arxasında dursun. Hər halda bu, mahiyyətcə Moskvanın üstünlüyü
sayılacaqdı: "Stalin
bu qənaətə gəlir ki, Bakıda Nizaminin heykəli qoyulmalıdır.
Təsadüfi deyil ki, 1941-ci ildə Leninqrad (Sankt-Peterburq) dəhşətli mühasirədə
olduğu zaman Nizaminin 800 illik yubileyi təntənə ilə qeyd edildi.
Ermənilər bütün
zamanlarla Nizaminin farslaşdırılmasını fikrini yeritmək istəsələr də,
bu mənfur məqsədlərinə nail
olmayıblar".
Ermənizm xəstəliyi daha ciddi formada davam
etdirilir. Reallıq budur
ki, erməni bu gün dünya
miqayasında daha səylə, inadla türkləri ermənilərə
qarşı soyqırımı
törətməkdə ittiham
edir. Dünya nəinki buna qarşı dirəniş
göstərmir, əksinə
Avropanın timsalında
erməni hədyanını
dəstəkləyir, türkün
doğrudan da "qaniçən", "vəhşi",
"soyqırımı törədən
bir millət" olması obrazını davamlı şəkildə
yaradır. Gedişat onu göstərir
ki, hələ bir müddət erməni bu sayaq gedişlərində
üstün görünəcək.
Çünki fürsətcil ermənilər
zamanında işlərini
möhkəm tutublar.
Ermənilər 60-cı
illərdən başlayaraq "erməni genosidi"
mövzusunu daha geniş maştabda qabartdılar, hətta
SSRİ-nin dəmir rejimli dövründə İrəvanın
küçələrində nümayişlər, mitinqlər
təşkil etdilər.
Vaxtilə ermənilərin
Matenadarandakı arxivində olduğunu deyən
Ş.Haşımov onların daim buranı "tarixi sənədlərilə"
zəngiləşdirdiklərinii bildirir: "Onlar gələn
qonaqlarını ilk növbədə ora aparır, erməni
tarixinin, mədəniyyətinin qədimliyindən
danışırdılar. Ermənilər sübut etməyə
çalışırdılar ki, guya onların
eradan əvvəl 1-ci
əsrdə yazılmış
tarix kitabı var, burada ermənilərin
tarixi əks olunub. Moskvadan, Leninqraddan gələn
alimlər də gülüşürdülər ki, nə oldu,
belə çıxır
ki, dünyanı yaradan elə ermənilərdir?" Ermənilər həmişə uydurduqları
cəfəngiyyatı son dərəcə
ustalıqla ediblər".
Şahsuvar müəllim bu gün də narahat olduğunu dilə gətirdi. Onun dediyinə görə ermənilər bu gün də Azərbaycan alimlərinin elmi-nəzəri fikirlərini
xarici ölkələrdə
bu və ya digər "ölçülərlə", "üsullarla" "mənimsəyirlər".
"Şəxsən mən dəfələrlə
xarici ölkələrə
elmi məqalələr
göndərmək istəyən
alimlərimizin tərəddüdlü
məqamları ilə
az rastlaşmamışam.
Unutmayaq ki, ermənilər xaricdə elmi əsərlərinin sorağı yayılan soydaşlarımızın potensialının
da "özlərininki"
edilməsi üçün
hər an pusqudadırlar".
Elçin Qaliboğlu
Mədəniyyət.- 2009.- 21 avqust.- S. 5.