Ədalət Ziyadxanovun böyük yaşına kiçik yazı
Fevralın 23-ü rejissor Ədalət Ziyadxanovun 63
yaşı tamam olur. Gərək ömrü mənalı
yaşayasan ki, yaşının üstünə yaş gələndə
sevinməyi bacarasan. Ədalət müəllim sevinməyi
bacaranlardandır.
Ədalət müəllim
1946-cı ildə Bakıda- «Kubinka»da anadan olub. Uşaqlıqdan
sənətə meyil edib. Müsahibələrinin birində
bu barədə deyir: «Atam bizi balaca olarkən Akademik Dram
Teatrına, operaya, sirk tamaşalarına aparardı. Sonralar məni
musiqiyə qoydular. «Cücələrim» ansamblına… O vaxtkı
«Oktyabr» rayonunun (indiki Yasamal) pionerlər evində tar
çalırdım. Günlərin birində dram dərnəyinin
məşğələsində Məmmədağa
Dadaşov mənə yaxınlaşıb soruşdu:
«Oğlum, xoşuna gəlir?» Dedim: «Vallah, hə!». Səhnədə
oynadığımı evdə bilmirdilər. Həm də
idmanla məşğul olurdum - sərbəst güləşlə.
Hamı məəttəl qalırdı ki, idman hara, incəsənət
hara. Lakin incəsənət məni daha çox cəzb elədiyindən
bu sənətin dalınca getdim. Vaxtilə dərs verdiyim
uşaqlar indi əməkdar, xalq artistidirlər. Şükufə
Yusupova, Əjdər Həmidov tələbələrim olub».
Ədalət Ziyadxanov Bələdiyyə
Teatrında quruluşçu rejissordur. Mədəniyyət və
İncəsənət Universitetində dərs deyir. Sənətşünaslıq
fakültəsində “ədəbi yaradıcılıq”
ixtisası üzrə dərs deyir. Onun tələbələrindən
biri - Səbinə Mövsümova 3 il bundan əvvəl
dünya tələbə ssenaristləri arasında
keçirilən müsabiqədə 123 ölkə
arasında 50 ssenaridən ən yaxşısı olub. Ssenari Xocalı faciəsi ilə əlaqədar yazılmışdı.
Niyə dərs dediyini
isə bizlərə belə izah edirdi: «Deyirəm ki, bu məndə
ehtiyacdır. Çünki mən içərimdə hardasa
sufi əqidəsinə xidmət eləyən insanam. Sufilərin
belə bir qaydası var ki, öz biliyini,
bacarığını kiməsə ötürməlisən.
Sufi əqidəli insanlar dünya varına, şan-şöhrətə,
yalançı əqidəyə qulluq etmir. Sufi əqidəli
insan həmişə ədalət axtarışında olur.
Onun uğrunda mübarizə də eləyir. Lakin mən bu
yaşımda elə bir əqidəyə gəlib
çıxmışam ki, heç nəyə təəccüb
eləmək lazım deyil. Həyat çox qəribədir.
Deyirlər, mübarizə aparmaq lazımdır. Nə ilə
mübarizə? Bilirsiniz, Migel de Servantes vaxtilə bir «Don Kixot» yazdı. O da indi dünyanın 10 ədəbi əsərindən
biridir. Mənim də ən
böyük əsərim
- ailəm, uşaqlarımdır.
Mən övladlarımı yerbəyer
eləmişəm. Savadlarını vermişəm».
İstedad başqa şeydir, vərdiş başqa şey. Ə.Ziyadxanovun səhnələşdirdiyi Aqşin Babayevin «Oğul» əsəri «Dərviş» mükafatına
layiq görülüb.
Onu da deyək ki,
Ədalət müəllimin
tamaşalarının çox
hissəsi qızıl
fonddadır. Mədəniyyət
və İncəsənət
Universitetində oxuyarkən
kino-dramaturgiya sənətindən
bizə də bir semestr dərs
dedi. O, mənim yadımda «Ac həriflər»
tamaşasında oynadığı
obrazın dediyi bir sözlə qalmışdı. Tamaşada onun
dostu yeməkxanaya borcunun «salı» günü ödəyəcəyinə
söz verir. Ədalət
müəllim söhbətdə
dostuna kömək etmək üçün
«luçşiy vtornik»
deyir. Amma bildiyimiz kimi,
«salı» türklərin,
«vtornik» rusların çərşənbə axşamısıdır.
Ədalət müəllim
də bizə - tələbələrinə hansısa
tapşırığı verdi və
dedi ki, ikinci gün bunu müzakirə edərik. Ardınca mənim də yadıma «Ac həriflər»
tamaşası düşdü
və dedim ki, Ədalət müəllim, «luçşiy
vtornik».
Ədalət müəllim
güldü və «Hə,
luçşiy vtornik»
dedi.
Hə, Ədalət
müəllim, «luçşiy» sən yaşa!
İntiqam Hacılı
Mədəniyyət.-
2009.- 20 fevral.- S. 11.