Uşaqların sevimli bəstəkarı
Tanınmış bəstəkar Oqtay
Zülfüqarovun 80 illik
yubileyi təntənəli şəkildə
qeyd edilir. Yubiley tədbirləri
bir çox mədəniyyət
ocaqlarında, o cümlədən Musiqi Gimnaziyası, Muğam
Teatrı, Bakı Musiqi Akademiyasında, filarmoniya və digər yerlərdə bəstəkarın
ötən illər ərzində yazıb-yaratdığı
dəyərli musiqi əsərlərinin səslənməsi
ilə müşayiət olunmaqdadır. Uşaq auditoriyası üçün məhsuldar işləmiş
sənətkarın «Meşə nağılı» operası,
«Pişik və sərçə»,
«Qız və ulduz» radio
operası, «Şəngülüm, Şüngülüm,
Məngülüm» oprettası azyaşlı uşaqların və
məktəblilərin sevimli
tamaşasına çevrilmişdir.
300-ə qədər uşaq
mahnısı yazan bəstəkarın
yaradıcılıq «mətbəxindən» böyük
səhnə üçün də çox sayda əsərlər
meydana çıxmışdır.
Onların arasında hələ tələbəlik illərində
yazdığı, D.Şestokoviçə həsr edilmiş trio diqqəti cəlb
etmişdir. Daha sonra Sumqayıtın əzəmətli
tikintisinə həsr edilmiş 1¹-li
«Sumqayıt» simfoniyası, «Şənlən, mənim
xalqım» üverturası, simli kvartet, fleyta və simfonik violençel və
simfonik orkestr üçün konsertlər və nəhayət,
yenicə yazılmış 2¹-li simfoniya həyata
vəsiqə qazanmışdır. Fortepiano
üçün bir çox prelüd və romanslar yazmış bəstəkar öz potensial
imkanlarını çoxdan sübuta yetirib.
Yaradıcılıqla bağlı sualları
cavablandırarkən Oqtay müəllim
bunları söylədi: «Hər bir kəsin
bir sevimli bəstəkarı
olur. Mənim də ən sevimli
bəstəkarım Bizedir. «Karmen» məni bəstəkar elədi. Baxmayaraq ki, mən klassikləri
sevmişəm, lakin heç
kəsi təqlid etməmişəm. Bəstəkarın öz siması olmalıdır. Məsələn,
mənim triom və ya
«Şənlən, mənim xalqım» üverturası səslənərkən
deyirlər ki, bu,
Oqtaydır. Heç kimə bənzəməmək
yaradıcılıqda əsas şərtlərdən biridir. Hər bəstəkarın öz mətbəxi var. İri formalı əsərlər yazarkən etalon kimi hər hansı bəstəkarı
seçməyi qətiyyən düzgün
hesab etmirəm. Mən əsərlərimi
əsasən piano arxasında işləyirəm
və bunu düzgün
hesab edirəm. Pianosuz
işləyənlər də çoxdur.
Ancaq əvvəl-axır piano
ilə uyğunlaşdırmaq, yoxlamaq
lazım gəlir. Tələbəlik illərində Q.Qarayev bizə İ.Stravinskiyə, Prokofyevə,
Motsarta, Bethovenə qulaq
asmağı tövsiyə edirdi.
Onların musiqi üslublarını bilirəm.
Lakin bu dövr çoxdan arxada qalıb və mənə lazım olan müəyyən «baqaj»
(və ya sandıqça) artıq dolub».
Bəstəkar yüzdən çox
uşaq mahnısının sözlərini
də özü yazıb. (Bax; O.Zülfüqarov «Oxuyur Aysel», Bakı, 2007).
Bəstəkar bir çox
tanınmış şairlərin şeirlərində məharətlə
düzəlişlər də edib.
Sənətkarın yeni
yazdığı 2¹-li simfoniya yaxın
günlərdə filarmoniyamızın səhnəsində səslənəcək.
Bu barədə isə müəllif
söylədi ki, əsəri 2 ay müddətinə intensiv
işləməklə yazıb tamamlayıb. Simfoniya
4 hissəlidir. Partitura kompyuterlə səliqə
ilə yığılıb, ifa üçün hazırdır. Sovet dövrünə xas olan not köçürmələri
artıq tələb olunmur.
80 yaşınız mübarək, maestro.
Saçınız ağarsa da, sizin qəlbiniz
yaradıcılıq eşqiylə doludur.
Sənət ilhamınız, duyğularla dolu enerjiniz çağlayan, tükənməz, çoşqun dağ
çayına bənzəyir. Oqtay müəllim
xoşbəxt bəstəkardır ki, onu uşaqlar öz valideynləri, valideynlər isə öz övladları qədər sevirlər.
Şahin Qarayev
Mədəniyyət. - 2009.- 10 iyun.- S. 11.